Office 365 & SharePoint

Innowacyjne rozwiązania w zakresie rozwiązań chmurowych Microsoft Office 365 oraz Microsoft SharePoint.

Office 365 czy SharePoint on-premise?

Sprawdź najkorzystniejsze rozwiązania.

Produkty gotowe do wdrożenia

Zapoznaj się z naszymi produktami, które pozwolą zapanować nad obiegiem dokumentów w Twojej firmie oraz sprawią, że proces wymiany wiedzy będzie przebiegał jeszcze efektywniej!

Blog SharePoint

Bądź na bieżąco! Śledź naszego bloga i nie przegap najnowszych informacji o Microsoft SharePoint i Microsoft Office 365.

Wdrożenia SharePoint

Dowiedz się, co decyduje o sukcesie narzędzi SharePoint i Office 365 w Twojej firmie.

Chcesz usprawnić działania swoich pracowników udostępniając im jeszcze szybsze i skuteczniejsze narzędzia do komunikacji?
Microsoft SharePoint oraz Microsoft Office 365 to produkty umożliwiające edytowanie dokumentów jednocześnie z innymi autorami w czasie rzeczywistym, sprawne wyszukiwanie potrzebnych informacji oraz efektywną wymianę zadań, usprawniony obieg dokumentów i plików.

Zastosowanie platformy SharePoint lub Office 365 do celów biznesowych pozwoli na zoptymalizowanie organizacji pracy, a tym samym przyniesie realne korzyści całej Twojej firmie.

Nasze usługi
Dedykowane rozwiązania

Dzięki szerokim możliwościom Microsoft SharePoint oraz Microsoft Office 365 nasz zespół stworzy rozwiązania dopasowane specjalnie do Twoich potrzeb, niezależnie od rodzaju platformy, z której obecnie korzystasz.

Wdrożenia

Platformy Microsoft SharePoint oraz Microsoft Office 365 to wielofunkcyjne narzędzia, które zrewolucjonizują pracę w Twojej firmie. Nasi eksperci zaplanują architekturę rozwiązania i sprawnie przeprowadzą wdrożenie systemu, zapewniając przy tym najwyższą jakość usług.

Konsulting

Zastanawiasz się, czy rozwiązanie Microsoft SharePoint lub Microsoft Office 365 będzie dla Ciebie odpowiednie? A może chcesz zoptymalizować działanie platformy, z której obecnie korzystasz?
Z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje pytania oraz podpowiemy, które rozwiązanie będzie najlepsze dla Twoje firmy.

Migracje

Bądź zawsze na bieżąco i już dziś zdecyduj się na migrację do najnowszej wersji Microsoft SharePoint. Krok po kroku przeprowadzimy Cię przez cały proces, począwszy od audytu środowiska aż po samo wdrożenie.

Automatyzacja procesów biznesowych i przepływów pracy

By uniknąć zbędnego nagromadzenia dokumentów w Twojej firmie, zaprojektujemy i wdrożymy formularze i przepływy pracy (workflow) dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb. Wykorzystujemy takie narzędzia jak Nintex, czy WEBCOM BPS. W platformach chmurowych realizujemy digitalizacje procesów biznesowych z użyciem Microsoft Flow oraz Nintex Workflow Online. Dzięki nam z łatwością utrzymasz porządek w swojej organizacji.

Migracja do chmury

SharePoint Online hostowany na platformie Office 365 to nowoczesny sposób przechowywania danych. Jest on oparty na rozwiązaniach chmurowych, co pozwala na znaczne ograniczenie kosztów infrastruktury. Nasi specjaliści przeprowadzą Twoją firmę przez cały proces migracji do chmury.

Mocne strony Sii

  1. Zespół 50+ ekspertów SharePoint i Office 365, który zapewni dostarczenie projektu najwyższej jakości w oczekiwanym przez Ciebie terminie.
  2. Doświadczenie zdobyte przy kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych, w tym portalu wewnętrznego zrzeszającego ponad 3000 użytkowników.
  3. Kompleksowe wsparcie przy wdrażaniu i utrzymaniu dużych rozwiązań Microsoft SharePoint oraz Microsoft Office 365.
  4. Specjaliści SharePoint oraz Office 365 dostępni w 9 największych ośrodkach IT w Polsce.
  5. Projekty realizowane w Polsce i za granicą, w tym w Niemczech, Francji i Szwajcarii.

Platforma SharePoint oraz Platforma Office 365

Szukasz produktów gotowych do wdrożenia? Centrum Kompetencyjne Office 365 dysponuje całym zestawem narzędzi, które w każdej chwili możesz dodać do swojej witryny. Zaufało nam kilkudziesięciu klientów, którzy na co dzień wykorzystują nasze rozwiązania. Świadczymy kompleksowe usługi najwyższej jakości. Jesteśmy elastyczni i gotowi do pomocy we wszystkich możliwych obszarach użytkowania SharePoint i Office 365.

W naszej ofercie znajdziesz szereg usług, które zwiększą produktywność Twoich pracowników, rozszerzą możliwości witryn SharePoint oraz Office 365, a także wspomogą szeroko pojęte procesy decyzyjne. Z łatwością dostosujemy każde rozwiązanie do Twoich indywidualnych potrzeb, zwiększając tym samym efektywność platformy, której używasz.

Nasze produkty

  • Potrzeba biznesowa:

    • Budowanie dobrych relacji z pracownikami.
    • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
    • Stworzenie witryny głównej, dzięki której pracownicy będą na bieżąco z wszelkimi informacjami na temat firmy.
    • Umożliwienie pracownikom wnioskowania o utworzenie witryn dedykowanych ich potrzebom.
    • Możliwość zarządzania witrynami przez osoby bez wykształcenia informatycznego.
    • Optymalizacja pracy dzięki wbudowanym mechanizmom integracyjnym, w tym dostęp do kalendarzy z poziomu Outlooka, jednoczesna edycja dokumentów przez wielu użytkowników, przydzielanie osób do pracy nad zadaniami, akceptacja dokumentów.
    • Możliwość szybkiego dotarcia z ważnymi wiadomościami do współpracowników.

    aktualności1

     

    Proces:

    aktualności2

     

    Nasze rozwiązanie:

    • Stworzenie dedykowanego portalu, który wyświetla 3 najnowsze artykuły. Przy każdym artykule prezentowany jest tytuł, wprowadzenie (lead, zajawka), data publikacji, lokalizacja i autor.
    • Artykuł, któremu autor nie nadał zdjęcia otrzyma tak zwaną zaślepkę, czyli zdjęcie domyślne.
    • Witryna główna portalu wykrywa lokalizację pracownika, po czym dostosowuje do niej treści.
    • Użytkownik może zobaczyć wpisy ze wszystkich lokalizacji.
    • Lista prezentująca wszystkie aktualne artykuły.
    • W celu przejścia do artykułu, należy kliknąć na jego tytuł lub zdjęcie.

    akt3

  • Potrzeba biznesowa:

    • Stworzenie firmowej tablicy ogłoszeniowej (kupię, sprzedam, zamienię, wynajmę).
    • Zastosowanie narzędzi służących integracji pracowników w zakresie kompetencyjnym (fora techniczne, fora specjalizacyjne, fora departamentowe).
    • Zastosowanie narzędzi służących integracji pracowników według lokalizacji, w których pracują (fora oddziałowe).
    • Udostępnienie przestrzeni do wymiany informacji dla kół zainteresowań (na przykład pracowników grających w piłkę nożną, użytkowników kart Multisport, członków prywatnej opieki medycznej).
    • Utworzenie bazy wiedzy na temat popularnych problemów i sposobów ich rozwiązywania (na przykład dla pierwszej linii wsparcia Help Desk).
    • Umożliwienie tworzenia i zarządzania forami przez osoby bez wykształcenia informatycznego.

    forum1

     

    Proces:

    forum2

     

    Nasze rozwiązanie:

    • Stworzenie forum dyskusyjnego z możliwością podziału na fora tematyczne.
    • Menu górne zawiera listę forów dyskusyjnych uporządkowanych w sposób hierarchiczny.
    • Menu boczne można dowolnie modelować (treść, kolejność).
    • Kategorie umożliwiają profilowanie dyskusji i utrzymanie porządku na forum.
    • Lista dyskusji pozwala na wprowadzenie odpowiednich klasyfikacji: najnowsze dyskusje, moje dyskusje, pytania bez odpowiedzi, pytania z odpowiedziami.

    forum3

  • Potrzeba biznesowa:

    • Umożliwienie zgłaszania uwag/pomysłów/usprawnień wszystkim pracownikom organizacji. (na wzór Toyota Production System = Thinking People System).
    • Automatyzacja przypisywania zadań według odpowiednich atrybutów, na przykład zakresu odpowiedzialności poszczególnych pracowników.
    • Umożliwienie rozliczenia pracowników z powierzonych zadań – pewność, że każdy pomysł zostanie oceniony.
    • Możliwość oddawania głosów na zgłoszone pomysły.
    • Analiza obszarów, dla których wpływa największa ilość zgłoszeń – obszary potencjalnie wymagające istotnych zmian organizacyjnych.
    • Zbudowanie bazy wiedzy o wdrożonych pomysłach i usprawnieniach.
    • Umożliwienie oceny rozwoju organizacji przez pracowników.

    feedback1

     

    Proces:

    feedback2

     

    Nasze rozwiązanie:

    • Stworzenie dedykowanego narzędzia, dzięki któremu pracownicy mogą zgłaszać swoje pomysły i usprawnienia.
    • Prosty i intuicyjny formularz zgłaszania uwag, który nie zniechęca użytkownika.
    • Obszary i zakresy odpowiedzialności są w pełni konfigurowalne.
    • Zgłaszający otrzymuje powiadomienie mailowe po wysłaniu formularza.
    • Możliwość kategoryzowania zgłoszeń – każde zgłoszenie może zostać zakwalifikowane do dalszej analizy przez osoby przyjmujące zgłoszenia.

    feedback3

  • Potrzeba biznesowa:

    • Utworzenie przestrzeni do współdzielenia dokumentów oraz umożliwienie różnorodnej organizacji pracy w zależności od typu zespołów – projektowym, departamentowym i hierarchicznym.
    • Zapewnienie bezpieczeństwa dokumentów i treści przechowywanych w zasobach informatycznych przedsiębiorstwa.
    • Umożliwienie pracownikom wnioskowania o utworzenie witryn dedykowanych ich potrzebom.
    • Możliwość zarządzania witrynami przez osoby bez wykształcenia informatycznego.
    • Optymalizacja pracy dzięki wbudowanym mechanizmom integracyjnym np. dostęp do kalendarzy z poziomu Outlooka, jednoczesna praca na dokumentach Word przez kilka osób, akceptacje dokumentów, przydzielanie zadań do pracowników.
    • Automatyzacja prostych procesów biznesowych.

    teamsites1

     

    Proces:
    teamsites2

     

    Nasze rozwiązanie:

    • Nawigacja może być tworzona automatycznie lub zarządzana ręcznie.
    • Treści mogą być statyczne lub dynamiczne (generowane automatycznie przez system).

    teamsites3

  • Potrzeba biznesowa:

    • Udostępnienie pracownikom zdjęć z imprez firmowych, wydarzeń, gal i konferencji
    • Zwiększenie zainteresowania pracowników portalem intranetowym.
    • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród pracowników.

    galeria1

     

    Proces:

    galeria2

     

    Nasze rozwiązanie:

    • Utworzenie galerii zdjęć dostępnej dla wszystkich pracowników firmy.
    • Galerie zdjęć można przeglądać według lokalizacji.
    • Dla każdej galerii można wybrać zdjęcie okładkowe.
    • Każda galeria jest opisana zdjęciem, tytułem katalogu, lokalizacją oraz miesiącem dodania.

    galeria3

  • Aktualności

  • Forum dyskusyjne

  • Feedback

  • Teamsites

  • Galeria

Mocne strony Sii

  1. Zespół 50+ ekspertów SharePoint i Office 365, który zapewni dostarczenie projektu najwyższej jakości w oczekiwanym przez Ciebie terminie.
  2. Doświadczenie zdobyte przy kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych, w tym portalu wewnętrznego zrzeszającego ponad 3000 użytkowników.
  3. Kompleksowe wsparcie przy wdrażaniu i utrzymaniu dużych rozwiązań Microsoft SharePoint oraz Microsoft Office 365.
  4. Specjaliści SharePoint oraz Office 365 dostępni w 9 największych ośrodkach IT w Polsce.
  5. Projekty realizowane w Polsce i za granicą, w tym w Niemczech, Francji i Szwajcarii.
SHAREPOINT Logo sharepoint

W zależności od Twoich potrzeb, możesz zdecydować się na wersję SharePoint Server korzystając ze środowiska, które już posiadasz, lub na rozwiązanie chmurowe Office 365, dzięki któremu nie będziesz musiał inwestować we własną infrastrukturę IT. Niezależnie od tego, które rozwiązanie wybierzesz, mamy dla Ciebie szereg usług pomocnych w realizacji Twoich celów biznesowych.
Centrum Kompetencyjne Office 365 w Sii składa się z 50+ ekspertów gotowych stworzyć dla Ciebie rozwiązania szyte na miarę.

office365

Wykorzystując bogate doświadczenie naszego zespołu, chętnie wskażemy Ci optymalny kierunek rozwoju, w konsekwencji czego zwiększysz produktywność swoich pracowników przy jednoczesnej redukcji kosztów. Zapewniamy wielokierunkowe wsparcie we wszystkich aspektach użytkowania platform SharePoint i Office 365, począwszy od migracji danych, przez raporty BI i testowanie oprogramowania, na zarządzaniu infrastrukturą kończąc. Potrafimy rozwiązać każdy problem, świadcząc pomoc zgodną z najwyższymi standardami.

Nasze technologie

SharePoint Server

Office 365

Mocne strony Sii

  1. Zespół 50+ ekspertów SharePoint i Office 365, który zapewni dostarczenie projektu najwyższej jakości w oczekiwanym przez Ciebie terminie.
  2. Doświadczenie zdobyte przy kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych, w tym portalu wewnętrznego zrzeszającego ponad 3000 użytkowników.
  3. Kompleksowe wsparcie przy wdrażaniu i utrzymaniu dużych rozwiązań Microsoft SharePoint oraz Microsoft Office 365.
  4. Specjaliści SharePoint oraz Office 365 dostępni w 9 największych ośrodkach IT w Polsce.
  5. Projekty realizowane w Polsce i za granicą, w tym w Niemczech, Francji i Szwajcarii.

Zrealizowane projekty

Baza Wiedzy – stworzenie rozwiązania SharePoint

Potrzeba biznesowa Stworzenie wewnątrzfirmowej Bazy Wiedzy i zbudowanie mechanizmu  szybkiego […]

Audyt istniejącej farmy SharePoint – migracja SP...

Potrzeba biznesowa Przeprowadzenie audytu istniejącej farmy SharePoint, opisującego ryzyko i […]

Audyt farmy SharePoint

Potrzeba biznesowa Przeprowadzenie audytu istniejącej farmy SharePoint, opisującego ryzyko i […]

System User Feedback – stworzenie rozwiązania...

Potrzeba biznesowa Stworzenie aplikacji umożliwiającej użytkownikom dodawanie feedback’u do kastomizowanych […]

Proces akceptacji i publikowania procedur – workflow

Potrzeba biznesowa Rozbudowa procesu zarządzania jakością poprzez automatyzację procesu akceptacji […]

Dynamics CRM dla procesów sprzedażowych i...

Potrzeba biznesowa Wdrożenie Dynamics CRM zostało spowodowane koniecznością wspierania dużej […]

Wdrożenie systemu MS Dynamics CRM

Potrzeba biznesowa Obsługa procesu rekrutacji, sprzedaży i realokacji zasobów – […]

Wdrożenie systemu MS Dynamics AX 2012 w dużej...

Potrzeba biznesowa Klient posiadał kilka systemów do obsługi różnych procesów […]

Rozwój platformy SharePoint

Potrzeba biznesowa Dynamiczny rozwój firmy i coraz większe potrzeby współpracy […]

System ECM obsługujący zarządzanie dokumentami,...

Potrzeba biznesowa Potrzebą naszego Klienta było zapewnienie silnego systemu ECM, […]

Usprawnienie komunikacji wewnętrznej w Banku

Potrzeba biznesowa Konieczność usprawnienia komunikacji wewnętrznej, spowodowane dużą ilością rozproszonych […]

Nasze publikacje

Interaktywne raportowanie przy użyciu MS Reporting Services, Sharepoint i MS Excel Services

5 stycznia 2017

Narzędzie do raportowania danych Reporting Services stanowi część pakietu MS SQL Server i od wielu lat jest wykorzystywane w organizacjach do prezentacji danych w postaci raportów. Narzędzie to posiada bardzo dużo możliwości przy tworzeniu zestawień, wykresów czy tabel, ale ma jednak też trochę niedoskonałości.

One JSLink to make Web Parts more user friendly

19 grudnia 2016

How often your SharePoint Site seems to be boring, with a standard pool of colors and basic functionalities of Web Parts? Maybe you don’t know it, but you can upgrade your standard views and make your SharePoint Site look much better! Usually, just one JSLink is enough to transfer your site to a higher level.

Webcon BPS Express – pierwszy krok do automatyzacji

21 czerwca 2016

Witaj!

W moim ostatnim poście opisałem platformę przepływów pracy Webcon BPS oraz porównałem ją ze zwykłymi przepływami pracy. Mój kolega Jacek przedstawił zalety systemu Nintex, który również pozwala na przygotowywanie przepływów pracy. W tym artykule przedstawię Ci nowe, bezpłatne rozwiązanie, udostępnione przez naszego partnera, firmę Webcon.

Nasz zespół zajmuje się przygotowywaniem przepływów pracy pod wszystkie wymienione systemy, przy czym każdy z nas

Building business processes in Webcon BPS

10 czerwca 2016

SharePoint enables clients to create a few basic workflows using templates, e.g. document approval or feedback gathering. Workflows can also be created and modified with SharePoint Designer, but it may happen that this solution will turn out to be insufficient. As a Webcon partner, Sii SharePoint Practice designs custom workflows using an innovative tool Webcon Business Process Suite. We present to you a short summary of the product covering benefits of the decision to purchase a Webcon licence.

Budowanie procesów biznesowych z Webcon BPS

10 czerwca 2016

SharePoint umożliwia tworzenie kilku podstawowych przepływów pracy z użyciem gotowych szablonów, jak np. zatwierdzenie dokumentu, lub zebranie uwag i opinii użytkowników. Przepływy można też tworzyć i modyfikować posługując się dodatkiem SharePoint Designer, jednak może dojść do sytuacji, w której narzędzie to okaże się niewystarczające. Praktyka SharePoint Sii, jako partner firmy Webcon, tworzy dedykowane przepływy pracy przy pomocy innowacyjnego rozwiązania Webcon Business

SharePoint dla początkujących cz. 2

2 czerwca 2016

Po chwili przerwy czas powrócić do naszych zmagań z podstawami SharePoint. Z racji tego, że od publikacji pierwszego wpisu z serii minęło kilka tygodni, a pamięć bywa zawodna, pokrótce przypomnę najważniejsze informacje. SharePoint to wielozadaniowa platforma, którą firmy często wykorzystują do przechowywania i zarządzania dokumentami i informacjami wewnątrz organizacji. Drzewiasta struktura SharePoint, która odwzorowuje hierarchię danych, prezentuje się następująco:

Przepływy pracy – Webcon BPS

23 maja 2016

Przepływy pracy są narzędziem automatyzującym procesy biznesowe. Dobrze zaprojektowane procesy pozwalają oszczędzić czas, zapewnić spójność informacji, wesprzeć archiwizację dokumentów czy wyręczyć pracownika, który nie musi już zwracać się osób odpowiedzialnych za konkretne dokumenty. Przyspieszenie procesowania dokumentów ułatwia pracę osobom zatrudnionym w firmie oraz zmniejsza koszty prowadzenia biznesu.

Dni Webcon 2016

4 sierpnia 2016

W połowie czerwca firma Webcon zorganizowała spotkanie z potencjalnymi i aktualnymi klientami oraz z partnerami takimi jak Sii. Podczas dwudniowych warsztatów zaprezentowana została nowa wersja systemu BPS oraz wiele ciekawych rozwiązań.

Nowości w Webcon BPS

W pierwszym dniu warsztatów zaprezentowane zostały zmiany w nowej wersji. Następnie zostały one szczegółowo omówione drugiego dnia, podczas bardziej szczegółowych prezentacji technicznych przeprowadzonych w trzech równoległych blokach. Każdy z uczestników znalazł więc coś dla siebie.

Webcon days 2016

4 sierpnia 2016

The Webcon company  organized a meeting in mid-June. Present and potential clients and partners like Sii were invited. During  two-day workshop a new version of BPS system as well as numerous interesting solutions were presented.

What’s new in Webcon BPS

On the first day, the Webcon team hinted at new functions and elaborated on them next day, showing details in practical and technical presentations conducted in three parallel thematic blocks. Every participant could find something for himself.

Nintex Workflow – przyjazna alternatywa dla OOTB SharePoint Workflows cz.1

12 maja 2016

Decydując się na wdrożenie platformy Microsoft SharePoint w firmie lub organizacji musimy liczyć się z tym, że w miarę upływu czasu coraz większy obszar działań będzie realizowany
za jego pomocą, stopniowo zwiększając ogólną korzyść płynącą z rozwiązania. Zaczynając od funkcji repozytorium dokumentów, bazy wiedzy i innych statycznych funkcjonalności usprawniających pracę grupową, naturalnym kolejnym krokiem będzie rozważenie i zaplanowanie (częściowej lub całkowitej) automatyzacji procesów biznesowych będącej w ofercie Sii Polska na platformę Microsoft SharePoint.

Kontakt

LinkedIn
Contact Person

Michał Kopczyński Competency Center Manager
Office 365

Zainteresowała Cię nasza oferta? Potrzebujesz więcej informacji o systemie SharePoint lub Office 365? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Wyślij zapytanie
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość