Nasze usługi wsparcia telefonicznego 24/7/365 są świadczone przez zespół władający biegle wieloma językami. Pozostając w bezpośrednim kontakcie z klientem, rejestrujemy wnioski i przeprowadzamy wstępną ocenę diagnostyczną. W codziennej pracy wykorzystujemy technologię VoIP i IVR oraz dedykowaną wirtualną centralę telefoniczną VPBX.
Zgłoszenia klientów obsługiwane są za pośrednictwem linii wsparcia dostępnej w trybie 24/7/365, dostosowując parametry SLA do ich potrzeb. Szeroka oferta oraz posiadane kompetencje pozwalają nam realizować różnorodne zadania. Korzystając z nowoczesnych systemów ITSM i mierząc wskaźniki KPI, na bieżąco monitorujemy jakość świadczonych usług.
Dzięki rozbudowanej siatce oddziałów i kilku punktom serwisowym w największych polskich miastach, jesteśmy w stanie dotrzeć do siedziby klienta w ciągu maksymalnie 2 godzin. Nasza usługa wsparcia on-site obejmuje również zakup, konfigurację i instalację wymaganego sprzętu IT.
Pomagamy organizacjom w zakresie metodyk, procesów oraz rozwoju kompleksowych usług IT dla biznesu. Doświadczone zespoły Sii realizują zadania w oparciu o najlepsze praktyki ITIL i własne, sprawdzone metodologie, tym samym zapewniając najwyższą jakość doradztwa.
Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT
Wykorzystujemy zaawansowane narzędzia i technologie
Nasze referencje świadczą o naszych kompetencjach
Sprawdź, co nowego w Sii
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.
Artur Regional Director