Nasze mocne strony

Pełna dostępność konsultantów

model obsługi 24/7/365

2 godziny na dotarcie do klienta

od momentu przyjęcia zgłoszenia

300 000+ wspieranych użytkowników

w kraju i zagranicą

300+ specjalistów

ds. wsparcia IT

3 200+ wspieranych lokalizacji

na całym świecie

Skalowalność usług

w oparciu o potrzeby klienta

Poznaj naszych ekspertów

Oferujemy rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb

Contact Center

Nasze usługi wsparcia telefonicznego 24/7/365 świadczy zespół ekspertów władających biegle wieloma językami. Pozostając z Tobą w bezpośrednim kontakcie, zarejestrujemy Twoje wnioski i przeprowadzimy wstępną ocenę diagnostyczną. Zagwarantujemy efektywną wymianę informacji dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań usprawniających komunikację, w tym:

Nasze usługi wsparcia telefonicznego 24/7/365 świadczy zespół ekspertów władających biegle wieloma językami. Pozostając z...

  • Technologię cyfrową Voice over Internet Protocol (VoIP)
  • Technologię Interactive Voice Response (IVR)
  • Dedykowaną wirtualną centralę telefoniczną VPBX
image2

Wsparcie użytkowników i aplikacji

Twoje zgłoszenie obsłużymy za pośrednictwem linii wsparcia, dostępnej w trybie całodobowym, również w weekendy. Nasza szeroka, elastyczna oferta wsparcia oraz posiadane kompetencje pozwolą zrealizować różnorodne zadania, które nam zlecisz. Zadbamy o utrzymanie najwyższej jakości świadczonych usług poprzez:

Twoje zgłoszenie obsłużymy za pośrednictwem linii wsparcia, dostępnej w trybie całodobowym, również w weekendy....

  • Dostosowanie parametrów SLA do Twoich potrzeb
  • Korzystanie z nowoczesnych systemów ITSM
  • Bieżący monitoring wyników
  • Pomiar wskaźników KPI
image2

Wsparcie lokalne

Dzięki rozbudowanej siatce oddziałów i wielu punktom serwisowym w największych polskich miastach, jesteśmy w stanie dotrzeć do Twojej siedziby w ciągu maksymalnie 2 godzin. Nasza usługa wsparcia on-site obejmuje:

Dzięki rozbudowanej siatce oddziałów i wielu punktom serwisowym w największych polskich miastach, jesteśmy w...

  • Usługi IMAC, Break & Fix, Swap i Smart Hands
  • Kompleksowe wsparcie dla Data Center
  • Relokację biur i zakładów produkcyjnych
  • Zakup, konfigurację i instalację wymaganego sprzętu IT
image2

Konsulting

Nasi wysoko wykwalifikowani doradcy wesprą Cię w zakresie metodyk, procesów oraz rozwoju kompleksowych usług wsparcia użytkownika dla Twojego biznesu. Aby zapewnić Ci najwyższy poziom świadczonych usług konsultingowych, doświadczone zespoły Sii zrealizują zadania w oparciu o najlepsze praktyki ITIL i własne, sprawdzone metodologie.

Nasi wysoko wykwalifikowani doradcy wesprą Cię w zakresie metodyk, procesów oraz rozwoju kompleksowych usług...

image2

Wykorzystujemy zaawansowane narzędzia i technologie

Nasze referencje świadczą o naszych kompetencjach

Zobacz wszystkie

Wspieramy wiodące firmy z całego świata

Nasze usługi dodatkowe

Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT

Dowiedz się o nas więcej

Sprawdź, co nowego w Sii

Aktualności

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?