PL
angle-down

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Dołącz do nas Kontakt
Wstecz

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

overlay overlay

Service Desk & User Support

Zapewniamy skalowalne wsparcie 24/7 zdalnie lub na miejscu. Nasze usługi opieramy na najlepszych praktykach ITIL oraz zdefiniowanych SLA i KPI.

Zwiększ swoją wydajność dzięki wsparciu service desk 24/7. Nasz zespół pierwszej linii wsparcia wykorzystuje zaawansowaną automatyzację i ustandaryzowane procesy IT, aby szybciej reagować, obniżać koszty i efektywnie rozwiązywać problemy. Nasi wirtualni agenci i chatboty AI redukują czas reakcji, a wielojęzyczni specjaliści IT wykorzystują nowoczesne narzędzia, aby zapewniać niezawodną pomoc.

nasze usługi

Pierwsza linia wsparcia

Ciągłość biznesowa dzięki obsłudze 24/7

Nasze wsparcie pierwszej linii 24/7/365 pomaga firmom działać wydajniej dzięki ustandaryzowanym procesom IT i automatyzacji, co obniża koszty. Dzięki wirtualnym agentom i chatbotom AI skracamy czas reakcji do kilku sekund i zapobiegamy problemom, zanim się pojawią. Nasi wielojęzyczni specjaliści IT szybko rozwiązują zgłoszenia i zapytania użytkowników do działu obsługi, korzystając z nowoczesnych narzędzi, takich jak VoIP, IVR i VPBX, zapewniając niezawodną obsługę.

Wsparcie aplikacji

Profesjonalne wsparcie dla pracy bez przestojów

Nasz całodobowy serwis wsparcia aplikacji gwarantuje błyskawiczną obsługę zgłoszeń. Dzięki elastycznym opcjom pomocy i szerokiej wiedzy specjalistycznej skutecznie zarządzamy wieloma zadaniami jednocześnie zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Świadczymy usługi zgodnie z ustalonymi umowami SLA i wykorzystujemy systemy ITSM do ciągłego monitorowania wydajności, aby utrzymać zadowolenie Twoich klientów we wszystkich strefach czasowych. 

Wsparcie lokalne

Szybka reakcja na miejscu

Dzięki naszej sieci oddziałów i punktów serwisowych w największych miastach Polski docieramy do lokalizacji naszych klientów w ciągu maksymalnie 2 godzin. Oferując naprawy 24/7/365 Break & Fix, wraz z IMAC, Swap, Smart Hands i pełnym wsparciem Data Center, zapobiegamy przestojom i utrzymujemy Twoją ciągłość biznesową. Ponadto zarządzamy relokacjami biur i fabryk, a także zakupem, konfiguracją i instalacją niezbędnego sprzętu IT w kluczowych lokalizacjach.

zaufaLI nam LIDERZY


SERVICE DESK & USER SUPPORT case studies

poznaj nasz zespół Service Desk & USer support

SERVICE DESK & USER SUPPORT aktualności i PROJEkty

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania

Twój plik

Załączony plik:
  • file_icon Created with Sketch.

Dopuszczalne pliki: doc, docx, pdf. (maks. 5MB)
Prześlij plik w formacie DOC, DOCX lub PDF
Maksymalny rozmiar przesłanego pliku to 5 MB
Plik jest pusty
Załącznik nie został dodany

W dowolnym momencie możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, ale nie wpłynie to na zgodność z prawem wszelkich przypadków przetwarzania danych, które miały miejsce przed wycofaniem zgody. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

Jarosław Lakutowicz

ITO Competency Center Director, Offering Lead

Twoja wiadomość została wysłana

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomości i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona

Odśwież stronę i spróbuj ponownie. Skontaktuj się z nami, jeśli problem się powtórzy

Przetwarzanie...

BRANŻE, Z KTÓRYMI WSPÓŁPRACUJEMY

Sprawdź, co dostarczamy w Twoim sektorze

Dołącz do nas

Zostań częścią zespołu Power People

Napisz do nas Dołącz do nas

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?