Podczas webinaru pokażemy Ci, jak dzięki Salesforce Marketing Cloud zwiększyć efektywność działań marketingowych i zmienić anonimowego klienta w powtarzającego zakupy ambasadora marki. Bazując na naszym doświadczeniu podpowiemy też, jak wykorzystać holistyczne podejście do budowania wartościowej dla obu stron relacji lojalny klient – firma.
Podczas spotkania opowiemy, jak:
– budować omnichanellowe kampanie
– docierać do klientów z wielu kanałów (e-mail, SMS, push, webpage, CRM)
– reagować na zachowanie klienta w czasie rzeczywistym
– segmentować klientów i tworzyć dla nich wysoce spersonalizowane treści
– podejmować decyzje w oparciu o dane przy użyciu jednego narzędzia
AGENDA:
1. Przedstawienie prelegentów - Sii i Salesforce
2. Najnowsze trendy w digital marketingu - raport Salesforce
3. Persony – marketer Tomek i klientka Kasia
4. Demo - Customer Journey
5. Warsztat marketera - prezentacja funkcjonalności Marketing Cloud
6. Podsumowanie
7. Sesja pytań i odpowiedzi
Organizatorem webinaru jest Centrum Kompetencyjne Salesforce działające w ramach Sii Polska, wielokrotnie nagradzanego dostawcy usług IT, inżynieryjnych i BPO, zatrudniającego prawie 5000 ekspertów. Centrum Kompetencyjne Salesforce wspiera branżowych liderów w obszarze wdrożenia, utrzymania i rozwoju narzędzi Salesforce.
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.
Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie
Natalia Dyrektor Centrum Kompetencyjnego
Are you sure you want to leave this page?