Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Cele szkolenia
  • Zrozumienie znaczenia i wpływu zmiany na poszczególne osoby oraz organizacje
  • Poznanie pojęć i definicji związanych z tematem
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy 
    w sytuacji zmiany
  • Poznanie procesu angażowania interesariuszy w sytuacji zmiany
  • Zrozumienie znaczenia stworzenia odpowiedniego sposobu komunikowania zmiany poprzez przygotowanie właściwej strategii oraz planu komunikacji
  • Zrozumienie znaczenia zdefiniowanych ról w procesie zmiany, zakresu obowiązków i odpowiedzialności z nich wynikających
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu Change Management Foundation
Adresaci

Wszystkie osoby zaangażowane w sytuację zmiany; osoby przygotowujące się do akredytacji w tym zakresie; osoby zainteresowane podniesieniem kwalifikacji; osoby pełniące rolę Change Managera w organizacji.

Wymagania wstępne

Przydatne ale niekonieczne jest doświadczenie zawodowe

Zakres merytoryczny
  1. Kontekst zarządzania zmianą
  2. Indywidualne uczenie się
  3. Zmiana  a osoba – modele indywidualnej zmiany
  4. Motywacja – teorie 
  5. Zmiana a organizacja – metafory organizacji, kultura organizacji a zmiana, modele zmiany
  6. Kluczowe role w procesie zmiany – czynniki zmiany, tworzenie wizji
  7. Strategie dotyczące interesariuszy – techniki służące identyfikacji i segmentacji interesariuszy, maski i mapy empatii, strategie wywierania wpływu
  8. Komunikacja – kanały komunikacji, informacja zwrotna, bariery utrudniające komunikację
  9. Wpływ zmian
  10. Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
  11. Egzamin (opcjonalnie)
Cele szkolenia
  • Zrozumienie znaczenia i wpływu zmiany na poszczególne osoby oraz organizacje
  • Poznanie pojęć i definicji związanych z tematem
  • Zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy 
    w sytuacji zmiany
  • Poznanie procesu angażowania interesariuszy w sytuacji zmiany
  • Zrozumienie znaczenia stworzenia odpowiedniego sposobu komunikowania zmiany poprzez przygotowanie właściwej strategii oraz planu komunikacji
  • Zrozumienie znaczenia zdefiniowanych ról w procesie zmiany, zakresu obowiązków i odpowiedzialności z nich wynikających
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu Change Management Foundation
Adresaci

Wszystkie osoby zaangażowane w sytuację zmiany; osoby przygotowujące się do akredytacji w tym zakresie; osoby zainteresowane podniesieniem kwalifikacji; osoby pełniące rolę Change Managera w organizacji.

Wymagania wstępne

Przydatne ale niekonieczne jest doświadczenie zawodowe

Zakres merytoryczny
  1. Kontekst zarządzania zmianą
  2. Indywidualne uczenie się
  3. Zmiana  a osoba – modele indywidualnej zmiany
  4. Motywacja – teorie 
  5. Zmiana a organizacja – metafory organizacji, kultura organizacji a zmiana, modele zmiany
  6. Kluczowe role w procesie zmiany – czynniki zmiany, tworzenie wizji
  7. Strategie dotyczące interesariuszy – techniki służące identyfikacji i segmentacji interesariuszy, maski i mapy empatii, strategie wywierania wpływu
  8. Komunikacja – kanały komunikacji, informacja zwrotna, bariery utrudniające komunikację
  9. Wpływ zmian
  10. Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
  11. Egzamin (opcjonalnie)
Egzamin
  • Test, 50 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 25 (50%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania:  40/50 min. Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 3 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: PL/ EN

Forma kursu

Szkolenie organizowane wyłącznie na zamówienie dla grup zorganizowanych (co najmniej 6-8 osób).
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia ​ w grupach oparte ​ o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Test, 50 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 25 (50%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania:  40/50 min. Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne pliki: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Zarządzanie zmianami

Change Management Practitioner

Czas trwania:
2 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?