Klient
Międzynarodowa firma farmaceutyczna z siedzibą w Szwajcarii, obecna na rynku od 1872 roku. Firma specjalizuje się w leczeniu niedoboru żelaza i niedokrwistości oraz rozwija swoją działalność w dziedzinie nefrologii.
Wyzwanie
Klient potrzebował nowego dostawcy do wsparcia wszystkich aplikacji i systemów firmy. Usługi poprzedniego dostawcy były niewystarczające i kosztowne, dlatego klient poszukiwał wiarygodnego partnera, który przejąłby zarządzanie usługami w obszarze ServiceNow Support (L2/L3).
Co zrobiliśmy
- Przeprowadziliśmy transfer wiedzy od poprzedniego dostawcy
- Rozpoczęliśmy świadczenie usług wsparcia w zakresie zarządzania ticketami (zgłoszenia i incydenty), utrzymania MiDServer oraz regularnego patchowania ServiceNow
- Wykonywaliśmy okresowe zadania w Trackwise
- Uczestniczyliśmy w audycie wewnętrznym jako AM/IT
- Zarządzaliśmy zmianami GXP i aktualizowaliśmy logi aplikacji
- Koordynowaliśmy rozmowy z osobami z zewnątrz
- Zorganizowaliśmy spotkania między stronami w ramach prowadzonych operacji
Korzyści dla klienta
- Zaoszczędzenie czasu i pieniędzy dzięki współpracy z opłacalnym i niezawodnym partnerem
- Obsługa kolejki zgłoszeń zgodnie z ustalonym SLA/KPI
- Gwarancja stałej ceny i elastyczne podejście do wdrażania niewielkich zmian lub nowych projektów
- Szybkie wdrażanie zmian i aktualizacji na platformie ServiceNow
- Gotowość do pomocy w niemal wszystkich obszarach IT (One-Stop-Shop)