top-image
WSTECZ

Nowa praktyka w Sii – Usługi Szkoleniowe

Sii nieustannie się rozwija i poszerza swoją ofertę. Dowodem na to jest powstanie nowej Praktyki Szkoleniowej. Decyzja o jej utworzeniu jest odpowiedzią Sii na rosnące potrzeby rynku, na które błyskawicznie reagujemy.

Powstanie Praktyki Szkoleniowej było naturalnym następstwem rozwoju firmy. Mamy doświadczenie w realizacji projektów, szerokie kompetencje i najlepszych specjalistów, co przekłada się na ogromną wiedzę. Teraz udowodnimy, że potrafimy nie tylko z niej korzystać, ale też z sukcesem ją przekazywać. – mówi Dorota Tomkiewicz, Practice Manager Praktyki Szkoleniowej. – W ramach tej praktyki oferujemy sprzedaż usług szkoleniowych naszym obecnym i potencjalnym klientom. Specjalizujemy się w prowadzeniu szkoleń z obszaru ITIL, Lean Management oraz PRINCE2, przy czym cały czas poszerzamy swoją ofertę i planujemy uwzględnić w niej również szkolenia z umiejętności miękkich dla IT.

Szkolenia, które oferujemy, są usługami komplementarnymi do usług naszych pozostałych 9 praktyk, których kompetencje obejmują: Rozwój aplikacji, Front-end i Web development, Testy, CRM, ERP, BPM/EAI, Service Desk, usługi z obszaru Infrastruktury IT oraz Inżynierii.

Sii to dojrzała projektowo firma, gdzie stale podnosimy poziom wiedzy i kompetencji w zakresie zarządzania projektami. To wszystko umożliwia nam minimalizację ryzyk realizacyjnych i czyni nas niezawodnym dostawcą projektów i usług w dziedzinie IT i inżynierii.

Może Cię również zainteresować

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?