Dynamics 365

Rozbudowa systemu MS Dynamics CRM

Listopad 2, 2015 0
Podziel się:

Microsoft Dynamics CRM posiada szereg rozbudowanych funkcjonalności w swojej standardowej wersji, które zaszyte są głównie w modułach Sprzedaży, Marketingu i Obsługi klienta. Ten system, to również platforma idealnie sprawdzająca się do tworzenia nowych rozwiązań dopasowanych do konkretnych potrzeb biznesowych. Za pomocą różnego typu kreatorów, i rozbudowanego panelu administracyjnego, w prosty i szybki sposób, bez wiedzy programistycznej można go rozbudowywać.

Oceń ten post
Kategorie: Dynamics 365
Michał Gruda
Autor: Michał Gruda
Konsultant Dynamics CRM z 7-letnim doświadczeniem. W swoim portfolio ma 15+ zrealizowanych wdrożeń, głównie w roli konsultanta wiodącego. Jest trenerem Microsoft Dynamics CRM.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

Zostaw komentarz