Technologia:

Klient

Grupa kapitałowa zajmująca się wytwarzaniem, obrotem i dystrybucją energii elektrycznej i cieplnej.

Wyzwanie

Firma potrzebowała konkretnej usługi dotyczącej analizy oraz rekomendacji w zakresie wyboru i zakupu systemu Contact Center. Nasz klient chciał się upewnić, czy wybrane przez niego wstępnie rozwiązanie dotyczące budowy systemu Contact Center spełni wszystkie wymagania i pokryje obszary, których nie pokrywa obecny system.

Co zrobiliśmy

Konsultanci Sii przeprowadzili analizę biznesowo-informatyczną, której efektem było określenie kierunków rozwoju Contact Center.

Analiza obejmowała następujące etapy:

  • Identyfikację dostępnych na rynku systemów Contact Center.
  • Uzyskanie informacji na temat zakresu funkcjonalności oferowanych przez poszczególne rozwiązania.
  • Wskazanie ich mocnych i słabych stron w kontekście bezpieczeństwa technologicznego oraz perspektyw rozwoju.
  • Weryfikacja spełnienia przez dostępne systemy wymagań Obsługa i Sprzedaż.
  • Przygotowanie rekomendacji odnośnie wyboru optymalnego rozwiązania.

Efekty

Przeprowadziliśmy analizę biznesowo-informatyczną, której efektem było określenie kierunków rozwoju Contact Center. Opracowanie zawierało kompleksową prezentację, porównanie, podsumowanie i rekomendację rozwiązań w zakresie Contact Center dostępnych aktualnie na rynku.

Dowiedz się więcej
Zobacz więcej

Cały czas szukamy talentów

Dołącz do Sii i zyskaj szanse na udział w podobnych projektach dla prestiżowych Klientów.

Zobacz więcej

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Aplikuj i dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ