Klient
Europejski lider e-commerce, obsługujący platformy multibrandowe, zajmujący się internetową sprzedażą obuwia, odzieży, torebek i akcesoriów w formule multibrandowej w 15 krajach Europy.
Wyzwanie
Klient musiał dokładnie ocenić przyszłość swoich narzędzi Atlassian w firmie i przekształcić te decyzje w konkretne kroki, koncentrując się na zwiększeniu produktywności i wspieraniu innowacji.
Co zrobiliśmy
- Audyt środowiskowy i wsparcie decyzji dotyczące przyszłości środowiska i jego wsparcie.
- Migracja Jira Service Management wraz z Assets (dawniej Insight) do chmury.
- Zastąpienie nieobsługiwanych rozwiązań/wtyczek w środowisku Cloud innymi.
- Wdrożenie Atlassian Access.
- Wsparcie w organizacji otoczenia.
- Udostępnianie wiedzy dla administratora chmury.
Korzyści dla klienta
- Zminimalizowana zależność od wtyczek i niestandardowych rozwiązań w celu uzyskania bardziej wydajnego i ekonomicznego środowiska
- Aktualizacja do chmury odblokowała oferowane przez nią korzyści, w tym skalowalność, niezawodność i ulepszoną współpracę
- Bezproblemowo zmigrowane środowisko gotowe do integracji z Jira Software w osobnej organizacji w chmurze
- Uproszczone procesy z natywnym podejściem, zmniejszające złożoność i eliminujące potrzebę stosowania dodatkowych wtyczek
- Dokładne czyszczenie i redukcja konfiguracji, w tym skrypty, przynależność do organizacji JSM, zarządzanie użytkownikami