Klient
Międzynarodowa organizacja, światowy lider w budowie sieci elektromagnetycznych, działający w wielu branżach, skupiony na technologiach z obszaru energetyki i automatyki, działający w ponad 100 krajach, zatrudniający ponad 110 tysięcy osób.
Wyzwanie
Dynamiczny rozwój firmy i coraz większe potrzeby współpracy pomiędzy zespołami zlokalizowanymi na całym świecie, spowodowało potrzebę wdrożenia narzędzia, które wesprze proces komunikacji między pracownikami oraz związanego z tym obiegu dokumentów.
Co zrobiliśmy
Zbudowaliśmy zespół, który w siedzibie Klienta tworzy i wdraża nowe funkcjonalności na platformie SharePoint 2010. Zespół Sii składa się z Project/Release Managera, Administratora Baz Danych, Analityka Biznesowego, trzech developerów ASP.NET i SharePoint oraz Testerów. Kolejne wdrożenia realizowane są w formie releasów, a efekty ich pracy wykorzystywane są globalnie przez całą organizację.
Efekty
Celem wdrożenia platformy było wsparcie wewnętrznej komunikacji w firmie, obiegu dokumentów, udostępnienie narzędzi do koordynacji i współpracy pomiędzy poszczególnymi zespołami oraz stworzenie alternatywy dla portali społecznościowych.
Dowiedz się więcej