Klient
Największa sieć laboratoriów medycznych w Polsce, oferująca najszerszy zakres analiz laboratoryjnych. Firma specjalizuje się w realizacji usług laboratoryjnych od pobrania i transportu materiału biologicznego, poprzez wykonanie badania, aż do dostarczenia wyniku analiz medycznych w najkrótszym możliwym czasie.
Wyzwanie
Klient potrzebował wdrożenia nowego systemu wsparcia sprzedaży dla swoich kontrahentów, aby usprawnić procesy, zoptymalizować zaangażowanie i zwiększyć ogólną wydajność sprzedaży w firmie.
Co zrobiliśmy
- Zapewniliśmy pełne wdrożenie, zgodnie z wynikami analizy przedwdrożeniowej
- Zbudowaliśmy niestandardowe integracje z systemami core i back office
- Przeprowadziliśmy szkolenia dla użytkowników i administratorów
- Zmigrowaliśmy dane z obecnego systemu
Korzyści dla klienta
- Optymalizacja działań wykonywanych w procesach sprzedaży dla kontrahentów
- Wzrost efektywności pracy przedstawicieli medycznych (np. poprzez dostęp mobilny do usług)
- Pełny widok 360 kontrahenta
- Rozszerzone raportowanie i analizy
- Wsparcie kontroli danych o sprzedaży