Sprawdź swoje połączenie sieciowe, odśwież stronę i spróbuj ponownie.
Udostępnij:
Wdrożenie aplikacji Salesforce do zarządzania sprzedażą
Klient oczekiwał szybkiej migracji instancji produkcyjnej platformy dla sprzedawców i przygotowania jej do przejścia na nowy layout - Lightning.
Stworzenie zewnętrznego portalu w Salesforce, który umożliwi zbieranie i analizowanie ankiet oraz zapisywanie się na wydarzenia.
Wdrożenie systemu wspierającego serwisantów w terenie, śledzącego zarówno zgłoszenia serwisowe, jak i sprzedaż części zamiennych.
Reorganizacja i usprawnienie CPQ, automatyzacja procesów sprzedaży, dopracowanie raportowania sprzedaży i zwiększenie adopcji rozwiązania w dziale sprzedaży.
Szwajcarska grupa farmaceutyczna. W Polsce mieści się centrum IT dla 150 krajowych oddziałów klienta na świecie.
Are you sure you want to leave this page?
Möchten Sie fortsetzen?