Klient
Sii wspiera klientów w zakresie rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą IT, testów, usług service desk i BPO, szkoleniowych, inżynieryjnych oraz konsultingowych.
Wyzwanie
Centralizacja obsługi procesu obiegu dokumentów w Sii w celu:
- Skrócenia czasu obsługi dokumentu,
- Redukcji kosztów.
Co zrobiliśmy
W związku z potrzebą centralizacji procesów, stworzyliśmy wyspecjalizowaną jednostkę Shared Services Center w Lublinie, która przejęła obsługę dokumentów od działów administracji w 9 lokalizacjach.
- Dokonaliśmy weryfikacji i standaryzacji procesów – wprowadziliśmy zmiany i nowe wytyczne,
- Przygotowaliśmy odpowiednie raporty BI, macierze odpowiedzialności (RACI),
- Zdefiniowaliśmy KPI jakościowe i ilościowe.
Efekty
- Wyższa jakość obsługi dokumentów (98% w stosunku do 94% sprzed zmiany)
- Wyższa efektywność specjalistów
- Skrócenie czasu obsługi dokumentu
- Obniżenie kosztu obsługi dokumentu
- Efektywniejsze zarządzanie wiedzą i zespołem