Klient

Sii wspiera klientów w zakresie rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą IT, testów, usług service desk i BPO, szkoleniowych, inżynieryjnych oraz konsultingowych.

Wyzwanie

Centralizacja obsługi procesu obiegu dokumentów w Sii w celu:

  • Skrócenia czasu obsługi dokumentu,
  • Redukcji kosztów.

Co zrobiliśmy

W związku z potrzebą centralizacji procesów, stworzyliśmy wyspecjalizowaną jednostkę Shared Services Center w Lublinie, która przejęła obsługę dokumentów od działów administracji w 9 lokalizacjach.

  • Dokonaliśmy weryfikacji i standaryzacji procesów – wprowadziliśmy zmiany i nowe wytyczne,
  • Przygotowaliśmy odpowiednie raporty BI, macierze odpowiedzialności (RACI),
  • Zdefiniowaliśmy KPI jakościowe i ilościowe.

Efekty

  • Wyższa jakość obsługi dokumentów (98% w stosunku do 94% sprzed zmiany)
  • Wyższa efektywność specjalistów
  • Skrócenie czasu obsługi dokumentu
  • Obniżenie kosztu obsługi dokumentu
  • Efektywniejsze zarządzanie wiedzą i zespołem
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej

Cały czas szukamy talentów

Dołącz do Sii i zyskaj szanse na udział w podobnych projektach dla prestiżowych Klientów.

Zobacz więcej

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?