Klient
Norweska prywatna uczelnia uniwersytecka i szkoła zawodowa oferująca różnorodne programy studiów, w tym programy zawodowe i licencjackie. Programy edukacyjne uniwersytetu są akredytowane przez Norweską Agencję Zapewnienia Jakości w Edukacji.
Wyzwanie
Jako część Galileo Global Education Group (GGE), klient musiał uruchomić lokalną Sales Cloud i Marketing Cloud, z której będą mogły korzystać wszystkie uczelnie i szkoły w grupie.
Co zrobiliśmy
- Przeprowadziliśmy analizę biznesową i opracowaliśmy kompleksowe rozwiązanie
- Wdrożyliśmy CRM do obsługi i zarządzania lejkami, zgodami, kontami osobistymi, zapisami, kursami i cennikami
- Wprowadziliśmy Marketing Cloud do komunikacji omnichannel z grupami docelowymi (subskrybenci, studenci, kontakty)
- Zsynchronizowaliśmy SFMC z CRM
Korzyści dla klienta
- Umożliwienie efektywnej komunikacji ze studentami na poziomie transakcyjnym, m.in. rejestracja, wypełnianie dokumentów, powiadomienie o fazie aplikacji
- Zapewnienie komunikacji omnichannel (e-maile, sms) z subskrybentami uczelnianego newslettera i potencjalnymi studentami