Klient
Jeden z największych operatorów telefonii komórkowej, z ponad 10 milionami klientów prywatnych i biznesowych, świadczący pełen zakres usług telekomunikacyjnych. Jako operator zintegrowany, oprócz usług mobilnych i stacjonarnych, firma oferuje również pełen pakiet usług teleinformatycznych.
Wyzwanie
Co zrobiliśmy
- Zdefiniowaliśmy potrzeby i oczekiwania klienta dotyczące warsztatu.
- Określiliśmy oczekiwania biznesowe firmy.
- Przygotowaliśmy dedykowany program i materiały szkoleniowe dla pracowników klienta.
- Zorganizowaliśmy i przeprowadziliśmy dedykowany warsztat.
Korzyści dla klienta
Uczestnicy poznali:
- rolę analityka biznesowego w całym cyklu życia projektu, od zdefiniowania jego zakresu na etapie analizy do działań weryfikujących zgodność z ustalonymi wymaganiami w fazie testowania,
- jak zdefiniować zakres, proces, narzędzia i produkty modelowania.