Klient
Jeden z największych operatorów telefonii komórkowej, z ponad 10 milionami klientów prywatnych i biznesowych, świadczący pełen zakres usług telekomunikacyjnych. Jako operator zintegrowany, oprócz usług mobilnych i stacjonarnych, firma oferuje również pełen pakiet usług teleinformatycznych.
Wyzwanie
Wyzwaniem dla firmy był odpowiedni dobór technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań oraz umiejętność zastosowania tychże technik w praktyce. Z tego powodu, klient potrzebował przeprowadzić serię warsztatów objaśniających poprawne wzorce i procedury.
Co zrobiliśmy
- Zdefiniowaliśmy potrzeby i oczekiwania klienta dotyczące warsztatu.
- Przygotowaliśmy dedykowany program i materiały szkoleniowe dla pracowników klienta.
- Zorganizowaliśmy i przeprowadziliśmy serię dedykowanych warsztatów.
Korzyści dla klienta
- Poznanie i wdrożenie poprawnych wzorców, procedur i dobrych praktyk dotyczących Analizy Biznesowej
- Zrozumienie roli analityka biznesowego w całym cyklu życia projektu, od zdefiniowania jego zakresu na etapie analizy do działań weryfikujących zgodność z ustalonymi wymaganiami w fazie testowania