WDROŻENIE MICROSOFT DYNAMICS 365

Chcesz zwiększyć produktywność swojej firmy? Poznaj możliwości Microsoft Dynamics 365

AUTORSKA METODYKA

Stosujemy najlepsze praktyki i sprawdzone metody zarządzania projektami, dostosowane do Twoich wymagań. Poznaj naszą metodykę wdrożeniową.

BLOG MICROSOFT DYNAMICS 365

Śledź najnowsze artykuły z obszary Dynamics AX, CRM i 365 napisane przez naszych ekspertów!

Cyfrowa transformacja z Microsoft Dynamics 365

Funkcje CRM i ERP w jednej platformie? Sprawdź, które obszary działalności przedsiębiorstwa możesz usprawnić i zoptymalizować dzięki platformie Dynamics 365:

d365 graf 1

Microsoft Dynamics 365 to platforma łącząca możliwości Microsoft Dynamics AX i Dynamics CRM, dająca możliwość zaawansowanego zarządzania strategicznymi obszarami przedsiębiorstwa. Dzięki niej zyskasz pełny obraz procesów biznesowych, co pozwoli Ci na szybkie podejmowanie decyzji w oparciu o kluczowe dane. Dodatkowo, obsługa aplikacji w chmurze pozwala zredukować koszty infrastruktury IT oraz podnieść poziom bezpieczeństwa danych w Twojej firmie.

d365 graf 2

DLACZEGO MICROSOFT DYNAMICS 365?

d365 szyty na miare

Szyty na miarę Twoich potrzeb

Dynamics 365 wspiera wszystkie strategiczne obszary Twojego przedsiębiorstwa. Od produkcji i dystrybucji, przez finanse, sprzedaż, po marketing i zarządzanie zasobami ludzkimi. Zacznij od wdrożenia tych modułów, których potrzebujesz!

d365 zwieksza produktywnosc

Zwiększa produktywność Twojej firmy

Microsoft Dynamics 365 integruje informacje z wielu platform, jak Office 365 czy Power BI w jednym miejscu! Zintegrowane procesy, spójny system funkcjonujący w chmurze i możliwość korzystania z narzędzi, które dobrze znasz ułatwią i usprawnią procesy w Twojej firmie.

d365 analizuje dane

Analizuje dane w oparciu o wbudowaną inteligencję

Dzięki Dynamics 365 nie tylko przeanalizujesz procesy w swojej firmie, ale także przewidzisz i zaplanujesz kolejne działania. Przy użyciu sztucznej inteligencji i platformy Microsoft Cloud zyskasz wgląd w wyniki analiz i prognozy, które umożliwią Ci podejmowanie odpowiednich decyzji.

d365 tempo rozwoju

Dopasowuje się do tempa rozwoju Twojej firmy

Możesz łatwo rozszerzać system o kolejne moduły i aplikacje oraz elastycznie dostosowywać go do zmieniających się potrzeb Twojego przedsiębiorstwa. Dynamics 365 pozwala także na stopniowe migrowanie do chmury i daje dostęp do najnowszych rozwiązań i aplikacji od Microsoft!

Mocne strony Sii

  1. 100+ certyfikowanych ekspertów MS Dynamics 365: developerzy, architekci, konsultanci i testerzy.
  2. 55+ zrealizowanych projektów w obszarze AX, CRM i Dynamics 365 w Polsce i za granicą.
  3. Eksperci MS Dynamics 365 dostępni w 9 największych ośrodkach IT w Polsce.
  4. Oferta 365 - kompleksowe wsparcie biznesowe i techniczne dla Twojej firmy w realizacji projektów opartych o platformę Microsoft Dynamics 365, a także technologii uzupełniających, takich jak Office 365, BI czy Azure.

Zespół Dynamics 365 w Sii to blisko 100 specjalistów. Konsultanci, architekci, programiści i testerzy zdobywali doświadczenie w pracy przy projektach wdrożeniowych i utrzymaniowych Dynamics AX, CRM i 365 w Polsce i za granicą. Nasi specjaliści to osoby z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży, dzięki czemu oferujemy unikalne połączenie kompetencji biznesowych i technologicznych.

Naszą siłą są kompetencje, które umożliwiają realizowanie projektów łączących Dynamics 365, SharePoint, Power BI, Office 365. Taka kompleksowa oferta daje możliwość pełnej obsługi przedsiębiorstwa w każdym obszarze jego działalności. Dostarczymy Ci efektywne rozwiązania dbając o najwyższą jakość usług na każdym etapie naszej współpracy.

CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?

Wdrożenia

Kompleksowo wdrażamy system Dynamics 365. Posiadamy ekspertów doświadczonych w obszarach takich jak: finanse, produkcja, projekty, WMS, CRM, logistyka, retail, którzy nie tylko wdrożą system, ale również doradzą jak zmienić i zoptymalizować procesy biznesowe w Twojej organizacji. Usługa wdrożenia obejmuje uszczegółowienie wymagań, analizę, modelowanie procesów, development, integrację oraz szkolenia z zakresu użytkowania systemu.

Utrzymanie i rozwój systemu

Używasz w swojej firmie rozwiązań opartych o Microsoft Dynamics i chcesz rozbudować je o nowe funkcjonalności? Oferujemy także usługę utrzymania, obsługi serwisowej i rozwojowej rozwiązań opartych o Microsoft Dynamics 365. Nasze wsparcie to obsługa błędów i zapewnienie stabilności systemu, konsultacje telefoniczne i mailowe, wspieranie pracowników Twojej firmy w bieżącej pracy oraz rozbudowa aktualnie wykorzystywanego systemu o nowe funkcjonalności.

Outsourcing/Team leasing

W zespole Dynamics 365 posiadamy 100 developerów, architektów, konsultantów i testerów, którzy gotowi są wesprzeć Twoją firmę. Możemy wyznaczyć pojedynczego specjalistę, które zasili zespół w Twojej firmie, lub oddelegować dedykowany zespół specjalistów Dynamics 365. Model współpracy zależy od potrzeb klienta.

Upgrade

Oferujemy usługę aktualizacji systemu dla wszystkich wersji Microsoft Dynamics. Przed upgrade’m przeprowadzimy audyt pokrycia funkcjonalnego, dostosujemy modyfikacje do najnowszej wersji systemu, pomożemy w migracji danych, przeszkolimy i udzielimy wsparcia Twoim pracownikom. Zadbamy, by Twoja firma była na bieżąco z wszystkimi nowościami, które oferuje Microsoft.

Audyty

Jeśli posiadasz w swojej firmie rozwiązanie oparte o Microsoft Dynamics i chciałbyś poprawić jego wydajność, zoptymalizować wykorzystanie licencji, zweryfikować jakość wdrożenia, skorzystaj z naszej usługi audytu, dzięki której będziemy w stanie zaproponować korzystniejsze rozwiązania z obszaru Microsoft Dynamics.

Szkolenia

Doświadczenie naszych konsultantów oraz ich umiejętności trenerskie pozwalają nam przeprowadzać szkolenia zarówno techniczne jak i biznesowe. Przeprowadzamy zarówno dedykowane szkolenia z obszaru wskazanego przez klienta lub na podstawie zakresu zalecanego przez firmę Microsoft w danym obszarze funkcjonalnym.

Mocne strony Sii

  1. 100+ certyfikowanych ekspertów MS Dynamics 365: developerzy, architekci, konsultanci i testerzy.
  2. 55+ zrealizowanych projektów w obszarze AX, CRM i Dynamics 365 w Polsce i za granicą.
  3. Eksperci MS Dynamics 365 dostępni w 9 największych ośrodkach IT w Polsce.
  4. Oferta 365 - kompleksowe wsparcie biznesowe i techniczne dla Twojej firmy w realizacji projektów opartych o platformę Microsoft Dynamics 365, a także technologii uzupełniających, takich jak Office 365, BI czy Azure.

Nasi specjaliści, we współpracy z użytkownikami, którzy na co dzień pracują w systemie Dynamics AX, stworzyli szereg rozwiązań zintegrowanych z systemem Microsoft Dynamics AX. Niektóre z nich to niewielkie zmiany, które jednak znacząco usprawniają codzienną pracę.

Inne urosły do rangi oddzielnych modułów, pozwalających jeszcze lepiej wykorzystać potencjał systemu Microsoft Dynamics AX, wynikający z możliwości zintegrowania procesów i przepływu informacji w firmie, a tym samym, zmaksymalizować wydajności działania przedsiębiorstwa.

NASZE PRODUKTY

  • SiiCareer to autorski system IT stworzony przez Sii, dedykowany Biurom Karier uczelni wyższych. Rozwiązanie to pozwala kompleksowo zarządzać relacjami ze studentami, pracodawcami czy absolwentami. SiiCareer składa się z trzech połączonych komponentów: Portalu Studenta i Absolwenta, Portalu Pracodawcy oraz Nawigatora Karier. Ich integracja w czasie rzeczywistym zapewnia dostęp do zawsze aktualnych danych.

     

    Co zyskasz dzięki wdrożeniu SiiCareer?

    • Zautomatyzowany przepływ informacji pomiędzy studentami, absolwentami i pracodawcami.
    • Zoptymalizowany proces rekrutacji, zarówno dla pracodawców, jak i kandydatów – dzięki algorytmowi wyszukiwania ofert pracy.
    • Sprawne planowanie działań w ramach organizacji Biur Karier, np. tworzenie harmonogramów spotkań doradztwa zawodowego.
    • Wsparcie działań promocyjnych, np. wysyłanie mailingów do pracodawców i partnerów biznesowych.
    • Wsparcie w budowaniu pozytywnych relacji z kandydatami, studentami, pracodawcami i innymi interesariuszami.
    • Wsparcie w określeniu kierunku rozwoju uczelni i oferowanych kierunków studiów, dzięki danym o najbardziej poszukiwanych kwalifikacjach na rynku pracy.
    • Dynamiczne raporty o studentach, absolwentach i pracodawcach, aktualizowane w czasie rzeczywistym.

    Oprócz Biura Karier, SiiCareer wspiera także inne procesy zachodzące na uczelni m.in.:

    • Obsługę administracyjną studentów.
    • Obsługę kadry dydaktycznej.
    • Planowanie zajęć dydaktycznych.
    • Przyznawanie świadczeń pomocy materialnej.

    Stworzenie rozwiązania w oparciu o system Dynamics 365 daje szeroką skalowalność – SiiCareer to rozwiązanie odpowiednie zarówno dla małych jak i dużych uczelni, które bardzo łatwo integruje się z aktualnie wykorzystywanymi systemami. Może być osadzone na stronie www uczelni lub funkcjonować jako zewnętrzna strona internetowa.
     

  • DAXCEL jest prostym w obsłudze dodatkiem do programu Microsoft EXCEL umożliwiającym budowanie raportów i analizy danych pobranych z bazy Dynamics AX. Działa analogicznie do programu Excel, poprzez wykorzystanie funkcji, które można podzielić na funkcje skalarne (zwracające jedną wartość w komórce) i tablicowe (zwracające szereg danych z AX). Do niewątpliwych zalet DAXCEL należą:

     

    • Szeroki zakres danych, obejmujący transakcje księgi głównej jak i innych modułów (rozrachunki z odbiorcami/dostawcami, środki trwałe, budżetowanie, magazyny, zarządzanie zapasami itp).
    • Łatwa optymalizacja czasu uzyskania aktualnych danych dzięki trzem rodzajom odświeżania (cały skoroszyt, arkusz lub zaznaczenie).
    • Możliwość uzyskania różnorodnych zestawień danych.
    • Zasady funkcjonowania Daxcel oparte na powszechnie używanym programie Excel.

    Nasza oferta dla Ciebie

    • Excel – raportowanie w programie Microsoft Excel z wykorzystaniem wszystkich jego możliwości – standardowych funkcji, wykresów, tabel przestawnych, funkcji warunkowych etc.
    • System prosty w obsłudze – logika DAXCEL opiera się na używaniu funkcji programu EXCEL. Dane z Dynamics AX mogą opierać się na wartościach w arkuszu EXCEL dzięki czemu można szybko zmieniać parametry np. daty i analizować dane z różnych perspektyw czasowych, czy wymiarowych.
    • Funkcje tablicowe i skalarne – ponad 100 funkcji dla księgi głównej oraz wiele funkcji dla pozostałych modułów (ich liczba ciągle rośnie).
    • Odświeżanie istotnych danych – najszybsze odświeżanie danych względem innych narzędzi do raportowania.
    • Zakres danych – wykorzystanie transakcji księgi głównej i analityk (innych modułów).
    • Analityka danych – obsługa wymiarów finansowych i magazynowych służących do wielowymiarowej analizy danych.
    ax daxcel
  • JPK to funkcjonalność systemu Microsoft Dynamics AX, służąca do generowania jednolitego pliku kontrolnego, zgodnie z wymogami nowych przepisów podatkowych. Nasze rozwiązanie jest kompatybilne z wersjami systemu AX: 4.0, 2009, 2012. Aplikacja może być widoczna jako oddzielny moduł, lub umieszczona w dowolnym miejscu systemu, np. w module Księga Główna.

     

    Nasze rozwiązanie charakteryzuje się:

     

    • Krótkim czasem wdrożenia – jeżeli instalacja systemu AX w Twojej firmie spełnia nasze założenia funkcjonalne, uruchomienie modułu do obsługi JPK może być przeprowadzone relatywnie szybko. Jeśli system AX jest na tyle zmodyfikowany, że nasze założenia funkcjonalne nie obejmują całości danych wymaganych w JPK, nasz zespół deweloperski sprawnie dostosuje aplikację do tych modyfikacji.
    • Kompatybilnością z wersjami systemu AX: 2.5, 2009, 2012 – wspieramy zarówno najpopularniejsze, obecnie używane wersje systemu AX, jak i te starsze – przygotowaliśmy aplikację do działania także z wersją 2.5.
    • Elastycznością – aplikacja posiada duże możliwości konfiguracyjne, takie jak:
      • możliwość wprowadzenia dowolnych danych uzupełniających względem wymagań ustawodawcy,
      • możliwość wskazania indywidulanego folderu, w którym będą zapisywane wygenerowane pliki kontrolne.
    • Pewnością poprawności danych – nie można zapisać pliku JPK w formacie XML, dopóki nie zostanie on merytorycznie skontrolowany i zatwierdzony przez użytkownika.
    • Możliwością przeglądania historii wygenerowanych plików – w każdej chwili możesz otworzyć dowolny plik i przejrzeć jego dowolne elementy z poziomu systemu AX lub w programie Excel.

    ax jpk

    Przeczytaj więcej o funkcjonalności JPK w systemie AX na naszym blogu.

  • REJESTR DOKUMENTÓW jest modułem systemu Microsoft Dynamics AX, który usprawnia i porządkuje przepływ korespondencji przychodzącej i wychodzącej w firmie. W Sii znacznie rozszerzyliśmy zakres funkcjonalności oferowanych przez ten moduł. Dopasowany do potrzeb naszych klientów Rejestr Dokumentów zwiększa kontrolę nad przepływem dokumentów oraz procesami płatności, ogranicza ryzyko powstawania błędów podczas wprowadzania dokumentów do systemu, a co za tym idzie, usprawnia pracę administracji i księgowości oraz wpływa na ograniczenie kosztów administracyjnych.

     

    Oprócz wprowadzania dokumentów przychodzących i wychodzących, moduł Rejestracji Dokumentów w Dynamics AX umożliwia:

     

    • Elektroniczną akceptację kosztów.
    • Obsługę e-faktur.
    • Obsługę skanów dokumentów.
    • Elastyczną parametryzację dokumentów – zgodnie z potrzebami klienta.

     

    Nasza oferta dla Ciebie

    • Uporządkowanie korespondencji poprzez podział dokumentów wg ich rodzaju (księgowe i nieksięgowe).
    • Tworzenie propozycji płatności (również częściowych) dla dokumentów nieksięgowych (np. proform).
    • Możliwość kojarzenia ze sobą dokumentów (np. Proforma i faktura).
    • Wstępna dekretacja dokumentów w wielu walutach z kontrolą zgodności kwot brutto / netto.
    • Usprawnienie pracy księgowości.
    • Wbudowane mechanizmy kontroli.
    • Wbudowane algorytmy podziału kosztów kwotowo i procentowo.
    • Workflow zatwierdzania i akceptacji dokumentów.
    • Sprawna rejestracja dokumentów w systemie AX na podstawie wiadomości e-mail lub skanów wraz z załącznikami.
    • Weryfikacja właściwości dokumentów podczas importu: nazwy, daty utworzenia, wielkości pliku.
    • Generowanie listy wysyłkowej dla Poczty Polskiej.
    • Możliwość wygenerowania etykiet wysyłkowych na podstawie szablonu.
    • Dostosowanie dostępów i widoków użytkowników względem przypisanych ról.
    ax rejestr dokumentow
  • HOMEBANKING jest formą bankowości elektronicznej umożliwiającą bezpośredni i szybki kontakt klienta z bankiem za pośrednictwem dedykowanej platformy i obsługę płatności wychodzących i przychodzących. Platforma Microsoft Dynamics AX obsługująca Homebanking jest pośrednio zintegrowana z modułem Rejestr Dokumentów. Dzięki temu uprawnieniu nasi klienci mają możliwość generowania płatności bezpośrednio z Rejestru Dokumentów. Homebanking w AX umożliwia wygenerowanie pliku do płatności w systemie AX, a następnie przetworzenie go w banku za pomocą udostępnionej do tego celu platformy.

     

    Zaletami autorskiego modułu Homebanking jest jego wszechstronność, elastyczność, a także wysoki stopień zautomatyzowania procesów, usprawniający system płatności w firmie dzięki:

     

    • Integracji z różnymi platformami obsługującymi homebanking.
    • Integracji z Rejestrem Dokumentów.
    • Zautomatyzowaniu rozliczania płatności.
    • Możliwości uiszczania płatności całościowych, częściowych lub wiązanych (np. zaliczka + faktura).

     

    Nasza oferta dla Ciebie

    • Płatności wychodzące – możliwość wygenerowania płatności z poziomu AX i dalsze jej przeprocesowanie z poziomu wyciągu bankowego.
    • Płatności przychodzące – płatności przychodzące podlegają mechanizmowi wyboru odpowiedniego odbiorcy na wyciągu.
    • Automatyzacja – dzięki obsłudze przez system operacji związanych z płatnościami, użytkownik odgrywa jedynie rolę audytora.
    • Łatwa obsługa banku – Możliwość dostosowania do platformy obsługującej homebanking każdego banku.
    • Wszystkie rodzaje dokumentów – Realizacja płatności wynikająca z dokumentów księgowych i nieksięgowych.
    • Rejestr dokumentów – Integracja z naszym rozwiązaniem w zakresie obsługi dokumentów (Rejestr dokumentów).
    • Rozliczanie płatności – rozliczanie płatności z kilku dokumentów, np. zaliczka i faktura.
    ax homebanking
  • Split Payment w systemie AX 2012,2009 oraz Dynamics 365
     
    Split Payment to nowa metoda płatności w rozliczeniach VAT, która wchodzi w życie 1.07.2018 r.
    Sii proponuję rozwiązanie w postaci modyfikacji w systemach Dynamics AX 2012 oraz Dynamics 365. Spełnia ona wymagania ustawy z dnia 9 listopada 2017 dotyczącej zmian w podatku od towarów i usług, która wprowadza mechanizm podzielonej płatności. Modyfikacja jest uruchamiana dla wybranego kontrahenta lub na poziomie transakcji i pozwala na:
     

    • zapłatę z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności przy użyciu komunikatu przelewu;
    • elastyczną zmianę decyzji przez zleceniodawcę dotyczącej wyboru sposobu płatności;
    • Implementację zmian w elektronicznym poleceniu przelewu (dowolny bank, z którego usług korzysta firma);
    • weryfikację poprawności automatycznych przeksięgowań kwoty podatku VAT z rachunku bieżącego na rachunek VAT powiązany z tym rachunkiem;
    • weryfikację rozliczeń z urzędem skarbowym.
  • SiiCareer

  • Daxcel

  • JPK dla AX

  • Rejestr dokumentów

  • Homebanking

  • Split Payment

Mocne strony Sii

  1. 100+ certyfikowanych ekspertów MS Dynamics 365: developerzy, architekci, konsultanci i testerzy.
  2. 55+ zrealizowanych projektów w obszarze AX, CRM i Dynamics 365 w Polsce i za granicą.
  3. Eksperci MS Dynamics 365 dostępni w 9 największych ośrodkach IT w Polsce.
  4. Oferta 365 - kompleksowe wsparcie biznesowe i techniczne dla Twojej firmy w realizacji projektów opartych o platformę Microsoft Dynamics 365, a także technologii uzupełniających, takich jak Office 365, BI czy Azure.

Microsoft Dynamics 365 dostarcza kompleksowe rozwiązania dla biznesu z zakresu CRM i ERP łącząc je w jeden system oparty na rozwiązaniach chmurowych. Zintegrowany system aplikacji wspiera Twój biznes w kluczowych obszarach.

Nasi konsultanci specjalizują się we wdrożeniach poszczególnych modułów branżowych, dzięki czemu, poza znajomością systemu Dynamics 365, posiadają również dogłębną wiedzę branżową, co stanowi dużą wartość dodaną podczas wdrożenia, podobnie jak, poparte bogatym doświadczeniem, umiejętności integracji Dynamics 365 z innymi systemami powszechnie wykorzystywanymi w przedsiębiorstwach.

    • Podobnie jak biznes, instytucje edukacyjne muszą nieustannie szukać nowych sposobów kontrolowania kosztów i zwiększania wydajności, koncentrując się na dostarczaniu jak najlepszej obsługi klienta. Wraz z rosnącą potrzebą rekrutacji coraz większej liczby studentów i ograniczonymi zasobami, instytucje edukacyjne starają się usprawnić i optymalizować swoje procesy biznesowe i korzystać w tym celu z najnowszych technologii. Platforma Dynamics 365 oferuje szeroką gamę aplikacji biznesowych, w celu kompleksowego zaspokojenia potrzeb dzisiejszego środowiska edukacyjnego.
    • Platforma umożliwia zarządzanie wieloma obszarami, m.in.: rozwojem potrzeb korporacyjnych, obsługą absolwenta, obsługą administracyjną i zarządzaniem relacjami ze studentami, przyjęciami i rejestracją wpływających dokumentów, zarządzaniem aktywami, zarządzaniem finansami, marketingiem czy procesami biznesowymi.
    • Na platformie Dynamics 365 oparliśmy rozwiązanie dedykowane do obsługi Biur Karier na uczelniach, jednak Dynamics 365 sprawdza się kompleksowo przy usprawnianiu takich procesów instytucji edukacyjnych jak: obsługa finansowa studentów w zakresie ewidencji wpłat, monitorowania należności, przyznawanie świadczeń pomocy materialnej, realizacja i rozliczanie praktyk zawodowych oraz staży, proces rekrutacji i obsługi kandydatów, planowanie zajęć dydaktycznych. Widok Studenta 360 stopni to kluczowe narzędzie wspierające podejmowanie strategicznych decyzji uczelni wyższej.
    • Zarządzanie relacjami z klientami oraz zarządzanie realizowanymi projektami to kluczowe obszary dla sektora usług profesjonalnych. Niezwykle istotna jest także odpowiednia kontrola kosztów realizowanych projektów, zapewnienie zasobów do ich realizacji oraz zakończenie ich zgodnie z oczekiwanymi wynikami.
    • Dynamics 365 łączy w sobie korzyści płynące z zaawansowanych rozwiązań klasy CRM oraz ERP i odpowiada na wszystkie wyzwania branży. Wsparcie w zakresie zarządzania relacjami z klientami zapewniają Dynamics 365 for Sales oraz Dynamics 365 for Customer Service. Efektywne zarządzanie projektami może być realizowane zarówno poprzez wykorzystanie Dynamics 365 for Project Service Automation jak również dzięki funkcjonalności Dynamics 365 for Finance and Operations.
    • Platforma zapewnia obsługę w zakresie zarządzania projektami wraz z obsługą księgową, budżetowaniem projektów, rozpoznawaniem kosztów projektów w czasie i kontrolą planowanego budżetu oraz odpowiednią alokację zasobów do realizacji projektów.
    • W Sii wykorzystujemy pełnię możliwości rozwiązania Dynamics 365 dla Professional Services, począwszy od zarządzania kontaktami i relacjami z klientami, sprzedaży aż do etapów zarządzania, realizacji i rozliczenia projektów. Nasze osobiste doświadczenie pozwala nam jeszcze efektywniej wdrażać i usprawniać procesy projektowe w oparciu o MS Dynamics 365 u naszych klientów.
    • Przedsiębiorstwa przetwarzające ogromną ilość informacji, jak spółki dystrybucyjne czy spółki handlu detalicznego, wymagają odpowiednich narzędzi i rozwiązań biznesowych do zarządzania procesami wewnątrz organizacji. Warunki rynkowe wymagają od przedsiębiorstw szybkiej reakcji na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz wysokiej dostępności oferowanych przez nich towarów. Microsoft Dynamics 365 odpowiada na wszystkie te potrzeby.
    • Platforma wspiera takie obszary jak zarzadzanie magazynem i łańcuchem dostaw, produktami, cennikami, dostawcami, promocjami, sklepami (POS) jak również eCommerce. Dynamics 365 pozwala w pełni zarządzać obiegiem informacji wewnątrz organizacji, a także daje dostęp do zaawansowanej analityki zarówno od strony biznesowej jak i finansowej.
    • Wykorzystanie Dynamics 365 w modelu Cloud oraz dostęp do rozwiązania poprzez przeglądarkę, pozwala jednocześnie w szybki i łatwy sposób dystrybuować narzędzia wewnątrz organizacji oraz zapewnia skalowalność oraz bezpieczeństwo przechowywanych informacji. Nasza znajomość branży i doświadczenie we wdrożeniach dla klientów z branży dystrybucji i retail pozwalają nam dopasować najlepsze rozwiązania do Twojego biznesu.
    • Transport i logistyka to dwa obszary, które do prawidłowego działania wymagają szybkiego dostępu do danych i informacji praktycznie w każdej lokalizacji. Najlepiej, gdy taki dostęp możliwy jest z każdego typu urządzenia. W tym celu niezbędne jest wspomaganie procesów poprzez odpowiedni system informatyczny. Połączenie urządzeń w jedną sieć pozwalającą na automatyczną komunikację pomiędzy urządzeniami w czasie rzeczywistym to jedno z wyzwań współczesnej logistyki i koncepcji przemysłu 4.0.
    • System Dynamics 365 to kompleksowe rozwiązanie pozwalające osiągnąć optymalną wydajność. Dzięki zaprojektowanym modułom pod kątem określonych, procesów, ról i branż system pozwala optymalizować realizację zamówień i ograniczać koszty, synchronizując transakcje między zakładami, magazynami i środkami transportu.
    • Nasze doświadczenie w budowaniu zaawansowanych rozwiązań logistycznych pozwala wykorzystać takie elementy systemu SCM jak WMS, urządzenia mobilne, zarządzanie opakowaniami, zarządzanie etykietami i wiele innych.
    • Wyzwania z jakimi mierzy się dzisiaj firma produkcyjna to wykorzystanie koncepcji przemysłu 4.0. Głównymi elementami tej koncepcji są przemysłowy Internet rzeczy, roboty współpracujące i roboty autonomiczne, analiza danych, przetwarzanie danych za pomocą chmury czy rozszerzona i wirtualna rzeczywistość.
    • Dzięki Systemowi Dynamics 365 możemy zapewnić firmie automatyczny przepływ informacji i danych pomiędzy systemami produkcyjnymi i biznesowymi, łączyć inteligentne czujniki i urządzenia mobilne.
    • Współczesny Dynamics dostępny jest jako usługa (SaaS) zapewniająca użytkownikom możliwość łączenia się z aplikacjami opartymi na chmurze za pośrednictwem Internetu.
    • Jako partner firmy Microsoft posiadamy doświadczenie poparte wdrożeniami referencyjnymi w firmach produkcyjnych wykorzystujących współczesne technologie wspomagające rozwój biznesu. Nasi klienci to firmy wykorzystujące pełną pętlę MRP, BOMy, marszruty, gniazda produkcyjne i planowanie na podstawie bieżących zamówień i forecast’ów.
    • W nowoczesnym modelu zarządzania strategicznego kluczowa jest wiedza o klientach. Wyzwaniem jest zapewnienie każdemu klientowi tego, czego oczekuje – bezpiecznego dostępu do swoich danych finansowych i jednocześnie szybkiej oraz spersonalizowanej obsługi.
    • Platforma Dynamics 365 ujednolica funkcje CRM i ERP w jednej aplikacji opartej na chmurze, pomagając w prowadzeniu sprzedaży, obsługi klienta, usług terenowych, operacji, finansów, marketingu i automatyzacji usług projektowych. Ułatwia zarządzanie całym cyklem życia klienta.
    • Widok klienta 360 stopni skutecznie wspiera podejmowanie strategicznych decyzji w zakresie rozwoju organizacji, budowania przewagi konkurencyjnej i pozytywnego doświadczenia klienta. Jako firma mamy doświadczenie we wdrożeniach zarówno Dynamics ERP i CRM dla kluczowych banków na rynku polskim i europejskim, zatem doskonale znamy wymagania i wyzwania branży finansowej.
  • Edukacja

  • Usługi profesjonalne

  • Dystrybucja i retail

  • Transport i Logistyka

  • Produkcja

  • Bankowość i usługi finansowe

Mocne strony Sii

  1. 100+ certyfikowanych ekspertów MS Dynamics 365: developerzy, architekci, konsultanci i testerzy.
  2. 55+ zrealizowanych projektów w obszarze AX, CRM i Dynamics 365 w Polsce i za granicą.
  3. Eksperci MS Dynamics 365 dostępni w 9 największych ośrodkach IT w Polsce.
  4. Oferta 365 - kompleksowe wsparcie biznesowe i techniczne dla Twojej firmy w realizacji projektów opartych o platformę Microsoft Dynamics 365, a także technologii uzupełniających, takich jak Office 365, BI czy Azure.

Metodyka wdrożeniowa Sii

Właściwe dobranie metody realizacji projektu jest kluczowe, w kontekście osiągnięcia założonych przez Klienta celów biznesowych. Zespół Sii realizuje projekty w jednym z dwóch podejść: klasycznym Waterfall oraz zwinnym – Agile.

Każdorazowo, na etapie diagnozy i przygotowania projektu analizujemy przesłanki jakie determinują wybór optymalnego podejścia i przedstawiamy klientowi propozycję podejścia uzasadniając, dlaczego dzięki niemu osiągnięcie zakładanych celów będzie najmniej ryzykowne.

d365 metodyka wdrozenia graf 1

Mocne strony Sii

  1. 100+ certyfikowanych ekspertów MS Dynamics 365: developerzy, architekci, konsultanci i testerzy.
  2. 55+ zrealizowanych projektów w obszarze AX, CRM i Dynamics 365 w Polsce i za granicą.
  3. Eksperci MS Dynamics 365 dostępni w 9 największych ośrodkach IT w Polsce.
  4. Oferta 365 - kompleksowe wsparcie biznesowe i techniczne dla Twojej firmy w realizacji projektów opartych o platformę Microsoft Dynamics 365, a także technologii uzupełniających, takich jak Office 365, BI czy Azure.

Zrealizowane projekty

Optymalizacja wydajności systemu AX 2009

Potrzeba biznesowa Optymalizacja systemu MS Dynamics AX pod względem wydajnościowym. […]

Utrzymanie i rozwój systemu MS Dynamics AX 2012

Potrzeba biznesowa Utrzymanie oraz rozbudowa systemu MS Dynamics AX. Utrzymanie […]

Optymalizacja wydajności systemu AX 2012

Potrzeba biznesowa Optymalizacja systemu MS Dynamics AX pod względem wydajnościowym. […]

Nasze publikacje

Jak stworzyć przyjazny dla użytkownika widok główny w MS Dynamics AX 2012? (cz.2)

29 kwietnia 2016

W poprzednim wpisie opisałam możliwości, jakie daje nam personalizacja widoku głównego w MS Dynamics AX 2012 (zapraszam do zapoznania się z poprzednim wpisem).

Dzisiaj zajmiemy się edycją, czyli odpowiem na pytanie, jak sprawić, żeby na widoku głównym znalazły się informacje, których potrzebujemy?

Edycja – od czego zacząć?

Widok główny użytkownika można edytować zarówno z poziomu systemu, jak również po zalogowaniu się na konto z poziomu przeglądarki.

Nowe metody raportowania danych w Dynamics AX

8 kwietnia 2016

Biorąc pod uwagę wymogi raportowe każdej ze spółki, firma Sii stworzyła dodatek do aplikacji EXCEL z poziomu której może raportować dane. Jest to optymalne rozwiązanie z punktu widzenia użytkownika ponieważ skraca to jego czas pracy, pozwala tworzyć raporty bez znajomości programowania w AX, umożliwia wykorzystanie aplikacje EXCEL w 100%. Z punktu widzenia spółki jako optymalizacja czasu pracy oraz obciążenia bazy danych.

Tworzenie dokumentów na podstawie e-faktur oraz skanów dokumentów w Microsoft Dynamics AX 2012

24 lutego 2016

Tak jak wspomniałam w poprzednim wpisie ( Rejestr dokumentów – sposób na usprawnienie procesu obiegu dokumentów i ich archiwizację w formie elektronicznej), wprowadziliśmy do modułu Rejestr dokumentów naszą autorską modyfikację pozwalająca na obsługę przesyłanych mailowo faktur oraz skanów dokumentów niezbędnych w procesie księgowania i weryfikowania płatności.

Kontrola dostępu do planów budżetu w AX 2012

2 lutego 2016

W planach budżetu znajdują się dane wrażliwe z punktu widzenia organizacji. Dlatego też istotne jest zabezpieczenie ich w taki sposób, aby z dostęp do nich mieli tylko uprawnieni użytkownicy. Z drugiej strony zarządzanie kontrolą dostępu do planów budżetów powinno być na tyle elastyczne, aby nie utrudniało pracy nad planowaniem.
Podstawowym zabezpieczeniem dostępu do modułu Budżetowania w systemie AX są dwie role użytkowników: Pracownik ds. budżetu i Menedżer budżetu. W tym miejscu warto nadmienić, że rola Menedżer budżetu ma szersze uprawnienia w zakresie: konfigurowania modułu, przeglądu budżetów oraz zatwierdzania planów budżetów i wpisów do rejestru budżetu.

Parametryzacja produktów pod kątem Magazynu Wysokiego Składowania w MS Dynamics AX 2012 R3

22 stycznia 2016

Nie wszystkie produkty w firmie muszą być obsługiwane za pomocą modułu Zarządzania magazynem (Warehouse Management Process – WHS). Jeżeli jednak mają kiedykolwiek trafić do tego typu magazynu, muszą mieć ustawione odpowiednie parametry.

Decyzja o tym, czy produkt podlega obsłudze WHS, następuje w momencie wybrania odpowiedniej grupy wymiarów magazynowania.

Jak stworzyć przyjazny dla użytkownika widok główny w MS Dynamics AX 2012? – część 1

14 stycznia 2016

W MS Dynamics AX 2012 każdy użytkownik zarówno z poziomu systemu jak również z poziomu przeglądarki ma dostęp do spersonalizowanego widoku głównego. Dzięki temu pracownik w jednym miejscu  ma dostęp do najpotrzebniejszych: funkcji, skrótów, wykresów, raportów i wielu innych! Wykorzystanie widoku głównego nie tylko usprawnia pracę i pozwala na uporządkowanie dostępnych informacji, lecz także sprawia, że system AX staje się bardziej przyjazny dla użytkownika.

Planowanie budżetu w AX 2012

22 grudnia 2015

Planowanie budżetu jest zazwyczaj dosyć złożonym procesem biznesowym, w którym uczestniczy wiele osób znajdujących się na różnych szczeblach hierarchii organizacyjnej. Proces ten w każdej firmie przebiega nieco inaczej. Jednym z wyróżników może być, np. kierunek planowania budżetu. Niektóre firmy budżetują z dołu do góry, a inne przeciwnie, z góry do dołu.

Rejestr dokumentów – sposób na usprawnienie procesu obiegu dokumentów i ich archiwizację w formie elektronicznej

11 grudnia 2015

Doskonale wiemy, że żadna firma nie może obyć się bez dokumentów. Proces zatrudnienia pracownika i wykonywana przez niego praca wiążą się ze stałym generowaniem kolejnych dokumentów, takich jak: umowy, zaświadczenia, zamówienia, faktury, proformy, delegacje… Archiwa w biurach zajmują kolejne półki, szafki, pokoje zastawione segregatorami, a każdy z nich wypełniony dokumentami, wśród których znalezienie potrzebnych w danej chwili informacji graniczy z cudem.

Finanse w Microsoft Dynamics AX

1 grudnia 2015

Sprostanie wymogom rzeczywistości gospodarczej może być ogromnym wyzwaniem dla osób decyzyjnych. Muszą one w sposób ciągły podnosić konkurencyjność spółki, aby utrzymać się na rynku lub zdobyć jego kolejną część.

Wzrost konkurencyjności spółki wiąże się z trafnym podejmowaniem decyzji biznesowych, a te mogą być podjęte tylko w sytuacji, kiedy osoba decyzyjna ma pełną informację o finansach swojej spółki.

Zarządzanie Magazynem Wysokiego Składowania w MS Dynamics AX 2012 R3

20 listopada 2015

W ostatniej wersji AX, czyli AX 2012 R3 pojawił się moduł zarządzania magazynem (Warehouse Management Process – WHS) , który pozwala na kompleksową obsługę procesów magazynowych, od momentu przyjęcia pozycji do magazynu, poprzez operacje wewnątrz magazynu aż do jej wydania.

Kontakt

Contact Person

Paweł Magnuszewski Business Development Manager
Dynamics 365

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się, w jaki sposób możemy wspomóc Twój biznes? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Wyślij zapytanie
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość