SiiCareer to autorski system IT stworzony przez Sii, dedykowany Biurom Karier uczelni wyższych. Rozwiązanie to pozwala kompleksowo zarządzać relacjami ze studentami, pracodawcami czy absolwentami. SiiCareer składa się z trzech połączonych komponentów: Portalu Studenta i Absolwenta, Portalu Pracodawcy oraz Nawigatora Karier. Ich integracja w czasie rzeczywistym zapewnia dostęp do zawsze aktualnych danych.
Co zyskasz dzięki wdrożeniu SiiCareer?
- Zautomatyzowany przepływ informacji pomiędzy studentami, absolwentami i pracodawcami.
- Zoptymalizowany proces rekrutacji, zarówno dla pracodawców, jak i kandydatów – dzięki algorytmowi wyszukiwania ofert pracy.
- Sprawne planowanie działań w ramach organizacji Biur Karier, np. tworzenie harmonogramów spotkań doradztwa zawodowego.
- Wsparcie działań promocyjnych, np. wysyłanie mailingów do pracodawców i partnerów biznesowych.
- Wsparcie w budowaniu pozytywnych relacji z kandydatami, studentami, pracodawcami i innymi interesariuszami.
- Wsparcie w określeniu kierunku rozwoju uczelni i oferowanych kierunków studiów, dzięki danym o najbardziej poszukiwanych kwalifikacjach na rynku pracy.
- Dynamiczne raporty o studentach, absolwentach i pracodawcach, aktualizowane w czasie rzeczywistym.
Oprócz Biura Karier, SiiCareer wspiera także inne procesy zachodzące na uczelni m.in.:
- Obsługę administracyjną studentów.
- Obsługę kadry dydaktycznej.
- Planowanie zajęć dydaktycznych.
- Przyznawanie świadczeń pomocy materialnej.
Stworzenie rozwiązania w oparciu o system Dynamics 365 daje szeroką skalowalność – SiiCareer to rozwiązanie odpowiednie zarówno dla małych jak i dużych uczelni, które bardzo łatwo integruje się z aktualnie wykorzystywanymi systemami. Może być osadzone na stronie www uczelni lub funkcjonować jako zewnętrzna strona internetowa.
DAXCEL jest prostym w obsłudze dodatkiem do programu Microsoft EXCEL umożliwiającym budowanie raportów i analizy danych pobranych z bazy Dynamics AX. Działa analogicznie do programu Excel, poprzez wykorzystanie funkcji, które można podzielić na funkcje skalarne (zwracające jedną wartość w komórce) i tablicowe (zwracające szereg danych z AX). Do niewątpliwych zalet DAXCEL należą:
- Szeroki zakres danych, obejmujący transakcje księgi głównej jak i innych modułów (rozrachunki z odbiorcami/dostawcami, środki trwałe, budżetowanie, magazyny, zarządzanie zapasami itp).
- Łatwa optymalizacja czasu uzyskania aktualnych danych dzięki trzem rodzajom odświeżania (cały skoroszyt, arkusz lub zaznaczenie).
- Możliwość uzyskania różnorodnych zestawień danych.
- Zasady funkcjonowania Daxcel oparte na powszechnie używanym programie Excel.
Nasza oferta dla Ciebie
- Excel – raportowanie w programie Microsoft Excel z wykorzystaniem wszystkich jego możliwości – standardowych funkcji, wykresów, tabel przestawnych, funkcji warunkowych etc.
- System prosty w obsłudze – logika DAXCEL opiera się na używaniu funkcji programu EXCEL. Dane z Dynamics AX mogą opierać się na wartościach w arkuszu EXCEL dzięki czemu można szybko zmieniać parametry np. daty i analizować dane z różnych perspektyw czasowych, czy wymiarowych.
- Funkcje tablicowe i skalarne – ponad 100 funkcji dla księgi głównej oraz wiele funkcji dla pozostałych modułów (ich liczba ciągle rośnie).
- Odświeżanie istotnych danych – najszybsze odświeżanie danych względem innych narzędzi do raportowania.
- Zakres danych – wykorzystanie transakcji księgi głównej i analityk (innych modułów).
- Analityka danych – obsługa wymiarów finansowych i magazynowych służących do wielowymiarowej analizy danych.
JPK to funkcjonalność systemu Microsoft Dynamics AX, służąca do generowania jednolitego pliku kontrolnego, zgodnie z wymogami nowych przepisów podatkowych. Nasze rozwiązanie jest kompatybilne z wersjami systemu AX: 4.0, 2009, 2012. Aplikacja może być widoczna jako oddzielny moduł, lub umieszczona w dowolnym miejscu systemu, np. w module Księga Główna.
Nasze rozwiązanie charakteryzuje się:
- Krótkim czasem wdrożenia – jeżeli instalacja systemu AX w Twojej firmie spełnia nasze założenia funkcjonalne, uruchomienie modułu do obsługi JPK może być przeprowadzone relatywnie szybko. Jeśli system AX jest na tyle zmodyfikowany, że nasze założenia funkcjonalne nie obejmują całości danych wymaganych w JPK, nasz zespół deweloperski sprawnie dostosuje aplikację do tych modyfikacji.
- Kompatybilnością z wersjami systemu AX: 2.5, 2009, 2012 – wspieramy zarówno najpopularniejsze, obecnie używane wersje systemu AX, jak i te starsze – przygotowaliśmy aplikację do działania także z wersją 2.5.
- Elastycznością – aplikacja posiada duże możliwości konfiguracyjne, takie jak:
- możliwość wprowadzenia dowolnych danych uzupełniających względem wymagań ustawodawcy,
- możliwość wskazania indywidulanego folderu, w którym będą zapisywane wygenerowane pliki kontrolne.
- Pewnością poprawności danych – nie można zapisać pliku JPK w formacie XML, dopóki nie zostanie on merytorycznie skontrolowany i zatwierdzony przez użytkownika.
- Możliwością przeglądania historii wygenerowanych plików – w każdej chwili możesz otworzyć dowolny plik i przejrzeć jego dowolne elementy z poziomu systemu AX lub w programie Excel.

Przeczytaj więcej o funkcjonalności JPK w systemie AX na naszym blogu.
REJESTR DOKUMENTÓW jest modułem systemu Microsoft Dynamics AX, który usprawnia i porządkuje przepływ korespondencji przychodzącej i wychodzącej w firmie. W Sii znacznie rozszerzyliśmy zakres funkcjonalności oferowanych przez ten moduł. Dopasowany do potrzeb naszych klientów Rejestr Dokumentów zwiększa kontrolę nad przepływem dokumentów oraz procesami płatności, ogranicza ryzyko powstawania błędów podczas wprowadzania dokumentów do systemu, a co za tym idzie, usprawnia pracę administracji i księgowości oraz wpływa na ograniczenie kosztów administracyjnych.
Oprócz wprowadzania dokumentów przychodzących i wychodzących, moduł Rejestracji Dokumentów w Dynamics AX umożliwia:
- Elektroniczną akceptację kosztów.
- Obsługę e-faktur.
- Obsługę skanów dokumentów.
- Elastyczną parametryzację dokumentów – zgodnie z potrzebami klienta.
Nasza oferta dla Ciebie
- Uporządkowanie korespondencji poprzez podział dokumentów wg ich rodzaju (księgowe i nieksięgowe).
- Tworzenie propozycji płatności (również częściowych) dla dokumentów nieksięgowych (np. proform).
- Możliwość kojarzenia ze sobą dokumentów (np. Proforma i faktura).
- Wstępna dekretacja dokumentów w wielu walutach z kontrolą zgodności kwot brutto / netto.
- Usprawnienie pracy księgowości.
- Wbudowane mechanizmy kontroli.
- Wbudowane algorytmy podziału kosztów kwotowo i procentowo.
- Workflow zatwierdzania i akceptacji dokumentów.
- Sprawna rejestracja dokumentów w systemie AX na podstawie wiadomości e-mail lub skanów wraz z załącznikami.
- Weryfikacja właściwości dokumentów podczas importu: nazwy, daty utworzenia, wielkości pliku.
- Generowanie listy wysyłkowej dla Poczty Polskiej.
- Możliwość wygenerowania etykiet wysyłkowych na podstawie szablonu.
- Dostosowanie dostępów i widoków użytkowników względem przypisanych ról.
HOMEBANKING jest formą bankowości elektronicznej umożliwiającą bezpośredni i szybki kontakt klienta z bankiem za pośrednictwem dedykowanej platformy i obsługę płatności wychodzących i przychodzących. Platforma Microsoft Dynamics AX obsługująca Homebanking jest pośrednio zintegrowana z modułem Rejestr Dokumentów. Dzięki temu uprawnieniu nasi klienci mają możliwość generowania płatności bezpośrednio z Rejestru Dokumentów. Homebanking w AX umożliwia wygenerowanie pliku do płatności w systemie AX, a następnie przetworzenie go w banku za pomocą udostępnionej do tego celu platformy.
Zaletami autorskiego modułu Homebanking jest jego wszechstronność, elastyczność, a także wysoki stopień zautomatyzowania procesów, usprawniający system płatności w firmie dzięki:
- Integracji z różnymi platformami obsługującymi homebanking.
- Integracji z Rejestrem Dokumentów.
- Zautomatyzowaniu rozliczania płatności.
- Możliwości uiszczania płatności całościowych, częściowych lub wiązanych (np. zaliczka + faktura).
Nasza oferta dla Ciebie
- Płatności wychodzące – możliwość wygenerowania płatności z poziomu AX i dalsze jej przeprocesowanie z poziomu wyciągu bankowego.
- Płatności przychodzące – płatności przychodzące podlegają mechanizmowi wyboru odpowiedniego odbiorcy na wyciągu.
- Automatyzacja – dzięki obsłudze przez system operacji związanych z płatnościami, użytkownik odgrywa jedynie rolę audytora.
- Łatwa obsługa banku – Możliwość dostosowania do platformy obsługującej homebanking każdego banku.
- Wszystkie rodzaje dokumentów – Realizacja płatności wynikająca z dokumentów księgowych i nieksięgowych.
- Rejestr dokumentów – Integracja z naszym rozwiązaniem w zakresie obsługi dokumentów (Rejestr dokumentów).
- Rozliczanie płatności – rozliczanie płatności z kilku dokumentów, np. zaliczka i faktura.
Split Payment w systemie AX 2012,2009 oraz Dynamics 365
Split Payment to nowa metoda płatności w rozliczeniach VAT, która wchodzi w życie 1.07.2018 r.
Sii proponuję rozwiązanie w postaci modyfikacji w systemach Dynamics AX 2012 oraz Dynamics 365. Spełnia ona wymagania ustawy z dnia 9 listopada 2017 dotyczącej zmian w podatku od towarów i usług, która wprowadza mechanizm podzielonej płatności. Modyfikacja jest uruchamiana dla wybranego kontrahenta lub na poziomie transakcji i pozwala na:
- zapłatę z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności przy użyciu komunikatu przelewu;
- elastyczną zmianę decyzji przez zleceniodawcę dotyczącej wyboru sposobu płatności;
- Implementację zmian w elektronicznym poleceniu przelewu (dowolny bank, z którego usług korzysta firma);
- weryfikację poprawności automatycznych przeksięgowań kwoty podatku VAT z rachunku bieżącego na rachunek VAT powiązany z tym rachunkiem;
- weryfikację rozliczeń z urzędem skarbowym.