PL
angle-down

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Dołącz do nas Kontakt
Wstecz

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

overlay overlay

Sii x ServiceNow

Dzięki platformie opartej na chmurze automatyzujemy procesy i ułatwiamy pracę działów, aby zwiększać produktywność w całych organizacjach.

Napisz do nas

ServiceNow Team

ServiceNow Team

Certyfikowany Premier Partner
w Polsce, krajach nordyckich, DACH, Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz USA

Wysoki wynik w badaniu ServiceNow CSAT
– 4,75/5

Solidne referencje
w zakresie odsprzedaży, doradztwa i wdrożeń

Szerokie doświadczenie
w ITSM, ITOM, SPM, CSM, HRSD i SecOps

SII I SERVICENOW co nowego?

Bądź na bieżąco z aktualnościami na temat naszego partnerstwa

Waszyngtońska wersja platformy ServiceNow

Odkryj nowe funkcje i ekscytujące zmiany

Więcej

Czy warto zostać administratorem ServiceNow?

Opanowanie ServiceNow: ścieżka kariery prowadząca do sukcesu

Więcej

Ekspansja poza Europę

Dowiedz się więcej o globalnym partnerstwie Sii Polska z ServiceNow

Więcej

Sii Polska partnerem ServiceNow w Irlandii

Nowa współpraca, nowe możliwości automatyzacji i zarządzania IT

Więcej

NASZE USŁUGI

IT Service Management

Szybsze usługi IT dzięki automatyzacji AI

Wdrażamy platformę zarządzania usługami IT (ITSM) ServiceNow, aby usprawnić i zautomatyzować usługi IT. Twój zespół może efektywnie zarządzać incydentami, zgłoszeniami serwisowymi, zmianami i problemami przy użyciu analiz opartych na sztucznej inteligencji i wirtualnych agentów. Centralizując operacje IT na jednej platformie opartej na chmurze, pomagamy poprawić wydajność usług, usprawnić współpracę i obniżyć koszty operacyjne.

Strategic Portfolio Management

Maksymalna wydajność dzięki inteligentnym narzędziom do zarządzania

Wdrażamy rozwiązanie ServiceNow Strategic Portfolio Management (SPM), aby dostosować strategię biznesową do realizacji. Platforma usprawnia współpracę działów, optymalizuje alokację zasobów i oferuje wgląd oparty na sztucznej inteligencji w celu wizualizacji strategii i śledzenia postępów. Wspiera planowanie strategiczne, zarządzanie popytem, rozwój Agile i kompleksowe zarządzanie portfelem projektów w celu zwiększenia elastyczności biznesowej i wydajności.

IT Operations Management

Kontrola infrastruktury zapewniająca niezawodną wydajność

Wdrażamy rozwiązanie ServiceNow IT Operations Management (ITOM), aby zapewnić pełną przejrzystość i kontrolę nad infrastrukturą IT, od lokalnej po chmurę. Wykorzystując sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, platforma szybko wykrywa i rozwiązuje błędy, minimalizuje przestoje i proaktywnie rozwiązuje potencjalne problemy. Dzięki scentralizowanemu zarządzaniu i mapowaniu usług, Twój zespół może obserwować wydajność aplikacji i usług biznesowych, co gwarantuje niezawodne i optymalne działanie.

HR Service Delivery

Zoptymalizowane procesy HR zwiększające zaangażowanie

Wdrażamy platformę ServiceNow HR Service Delivery, aby usprawnić i zautomatyzować procesy HR w całej organizacji. Zwiększając komfort pracowników dzięki samoobsłudze i automatyzacji opartej na AI, platforma upraszcza zadania, od rekrutacji i onboardingu po codzienne wsparcie HR. Umożliwia to pracownikom płynny dostęp do usług, których potrzebują, poprawiając wydajność i obniżając koszty, niezależnie od tego, czy pracują w biurze, czy zdalnie.

Customer Service Management

Szybkie rozwiązywanie zgłoszeń za pomocą zautomatyzowanego wsparcia

Wdrażamy platformę ServiceNow Customer Service Management (CSM), aby zoptymalizować obsługę klienta. Platforma wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatyzacji rozwiązywania zgłoszeń, usprawnienia przepływów pracy i poprawy współpracy zespołowej. Dzięki wglądowi w czasie rzeczywistym i scentralizowanym interakcjom agenci mogą skuteczniej rozwiązywać problemy i zapewniać doskonałą obsługę klienta, jednocześnie efektywnie zarządzając kosztami operacyjnymi.

ZAUFAli NAM liderzy


servicenow Case studies

poznaj nasz zespół servicenow

Servicenow aktualności i PROJEkty

LEPSZY KONTAKT Z KLIENTEM DZIĘKI OPCJI SAMOOBSŁUGI

Dowiedz się, jak zapewnić spersonalizowaną obsługę klienta i zwiększyć wydajność agentów w ServiceNow

Zobacz nasz webinar
W dowolnym momencie możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, ale nie wpłynie to na zgodność z prawem wszelkich przypadków przetwarzania danych, które miały miejsce przed wycofaniem zgody. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
Zamknij

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona

Odśwież stronę i spróbuj ponownie. Skontaktuj się z nami, jeśli problem się powtórzy

Przetwarzanie...

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania

Twój plik

Załączony plik:
  • file_icon Created with Sketch.

Dopuszczalne pliki: doc, docx, pdf. (maks. 5MB)
Prześlij plik w formacie DOC, DOCX lub PDF
Maksymalny rozmiar przesłanego pliku to 5 MB
Plik jest pusty
Załącznik nie został dodany

W dowolnym momencie możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, ale nie wpłynie to na zgodność z prawem wszelkich przypadków przetwarzania danych, które miały miejsce przed wycofaniem zgody. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

Rafał Kwatek

ServiceNow Offering Lead

Twoja wiadomość została wysłana

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomości i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona

Odśwież stronę i spróbuj ponownie. Skontaktuj się z nami, jeśli problem się powtórzy

Przetwarzanie...

BRANŻE, Z KTÓRYMI WSPÓŁPRACUJEMY

Sprawdź, co dostarczamy w Twoim sektorze

Dołącz do nas

Zostań częścią zespołu Power People

Napisz do nas Dołącz do nas

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?