logo

Najlepsze miejsce pracy
2018

Great Place To Work Europe Great Place To Work
Daniel, scrum master

Letnia Akademia Talentów – Help Desk – wsparcie użytkowników

Lokalizacja: Warszawa

Wyzwania przed Tobą:

  • Wsparcie użytkowników firmy Sii w zakresie rozwiązywania problemów technicznych – związanych z aplikacjami, systemami oraz hardware’m

Oczekiwane umiejętności:

  • Studenci (ukończony min. II rok studiów) bądź absolwenci kierunków informatycznych lub pokrewnych ze stażem zawodowym nie dłuższym niż rok 
  • Chęć zdobycia doświadczenia i rozwoju w obszarze infrastruktury 
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Ambicja! Pasja! Gotowość do podejmowania wyzwań!

Korzyści dla Ciebie:

  • Płatny 3 miesięczny staż w okresie od lipca do września
  • Dołączenie do Najlepszego Miejsca Pracy IT w Polsce, wyróżnionego nagrodami Great Place to Work oraz Computerworld AudIT
  • Możliwość zdobycia pierwszego komercyjnego doświadczenia w obszarze service desk
  • Świetną atmosferę i niepowtarzalne imprezy integracyjne, możliwość dołączenia do grup zainteresowań: sportowych, gier planszowych, koła fotograficznego, bilard
  • W naszym biurze czekają na pracowników zawsze świeże owoce oraz fotel do masażu :)

Zainteresowała Cię ta oferta?

Poleć eksperta IT

Twój znajomy sprawdzi się w tej pracy? Poleć go i zgarnij bonus!
Poleć eksperta IT

Zainteresowała Cię ta oferta?

Dodaj CV *
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

podziel się ze znajomymi

captcha