Sprawdź tryby i miejsca pracy dostępne dla tej oferty.
Kliknij wybraną lokalizację, aby zobaczyć więcej ofert pracy.
Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko sprawdzimy Twoje CV
Skontaktujemy się z Twoim znajomym, gdy tylko sprawdzimy jego CV
Biuro Zarządzania Projektami (PMO) ogłasza rekrutację na stanowisko Senior Delivery Manager. Nasz zespół PMO składa się z doświadczonych menedżerów zaangażowanych w procesy przedsprzedaży i dostawy złożonych projektów lub usług IT.
Dołącz do naszego zespołu jako Senior Delivery Manager, który jest kluczowym interesariuszem w fazie realizacji projektu i odgrywa wiodącą rolę w procesie zarządzania ofertami.
Będziesz odpowiedzialny za zarządzanie i wspieranie zwycięskich procesów sprzedaży oraz skuteczne prowadzenie wymagających strumieni projektów dostawy.
Nr oferty 240923-53E0Z
The Project Management Office (PMO) announces recruitment for the position of Senior Delivery Manager. Our PMO team consists of experienced managers involved in the processes of presales and delivery the complex IT projects or services.
Join our Team as a Senior Delivery Manager who is the key stakeholder during the project delivery phase and plays a leading role in the bid management process.
You will be responsible for managing and supporting the winning sales processes and conducting the demanding delivery project streams successfully.
Job no. 240923-53E0Z
Senior Delivery Manager
Od 2015, każdego roku otrzymujemy tytuł Great Place to Work, prestiżową nagrodę przyznawaną na bazie opinii pracowników. Zgodnie z wypełnioną przez nich ankietą aż 90% osób pracujących w Sii uznaje firmę za fantastyczne miejsce pracy.
Od 1-osobowego start–upu w 2006 roku do firmy z 7 500+ pracownikami w 2024 roku, generującej dochody w wysokości 2,1 MLD PLN, nieposiadającej długów, z tytułem wiodącego dostawcy usług IT w Polsce zgodnie z badaniem Computerworld TOP 200. Sprawdź więcej faktów, które świadczą o naszej pozycji rynkowej.
Jesteśmy kluczowym partnerem dla prestiżowych, globalnych firm z wielu branż, m.in.: BNP Paribas, KUKA, ING czy Bombardier, z którymi wiążą nas umowy gwarantujące ciągłość zatrudnienia dla naszych pracowników.
Nasze własne centrum szkoleniowe zorganizowało w zeszłym roku około 300 szkoleń technicznych i z umiejętności miękkich. Wzięło w nich udział ponad 3 300 osób, oceniając je na 4.7/5. Szkolenia prowadzą praktycy, zarówno eksperci z Sii oraz poza firmy. Nasi pracownicy mogą też wnioskować o indywidualne szkolenia zewnętrzne.
W Sii funkcjonuje wiele inicjatyw mających na celu wymianę wiedzy – nasi pracownicy mogą dołączyć do technologicznego Communities, wziąć udział w programie mentoringowym lub skorzystać z wewnętrznych szkoleń, bloga i platformy e-learningowej.
Zwracamy się do siebie po imieniu, stawiamy na transparentność i jesteśmy zawsze otwarci na dyskusję. Cyklicznie organizujemy lokalne CEO meetupy, transmisje CEO live i działowe Inspiration Days, podczas których każdy ma okazję spotkać się z kadrą zarządzającą, zadać pytanie lub zgłosić problem.
Sii dzieli się swoim zyskiem z pracownikami, by podziękować wszystkim za wspaniały rok i świetne wyniki. Wiemy, że bez ogromnego zaangażowania Power People, sukces firmy nie byłby możliwy. Od 2022 roku na cel ten zostało już przeznaczone ponad 60 MLN PLN.
Na rozwój pasji i hobby przeznaczamy rocznie 1 MLN PLN w ramach programu Passion Sponsorship & Volunteers. Dzięki dofinansowaniu, już blisko połowa z naszych Power People zrealizowała swoje marzenia, jak na przykład: wspinaczka na Mount Everest, biegi w najdalszych zakątkach świata czy wysłanie balonu do stratosfery.
Każdego roku organizujemy ponad 700 wydarzeń, przeznaczając na to budżet przekraczający 15 MLN PLN. Dbamy nie tylko o integracje naszych pracowników, ale zapewniamy rozrywkę również ich bliskim w ramach cyklicznych Mikołajek, Pikników rodzinnych oraz Bali Karnawałowych.
Posiadamy biura klasy A+ w centrach 14 największych miast Polski, co pozwala na łatwy dojazd zarówno naszym pracownikom, jak i klientom, z każdego miejsca w kraju i na świecie.
Pokoje projektowe, sale spotkań, najnowocześniejsze wyposażenie, przestrzenie do relaksu czy opieki nad dzieckiem lub nawet zjeżdżalnia – to tylko niektóre oferowane przez nas udogodnienia.
Work smarter, not harder – z tą myślą stworzyliśmy aplikację dla naszych pracowników, która ułatwia wszystkie działania administracyjne. Kilka klików w telefonie wystarczy by złożyć wniosek urlopowy, zaraportować czas pracy lub prześledzić przypomnienia o nadchodzących zadaniach.
Apka jest dostępna również w wersji dla kandydata. Pobierzesz ją zarówno na iOS, jak i na Androida.
Oferujemy naszym pracownikom pakiety prywatnej opieki medycznej, z dostępem do ponad 5 000 lekarzy różnych specjalizacji. Oferta obejmuje również usługi stomatologiczne i możliwość objęcia pakietem członków rodziny.
Mamy więcej ofert
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?