Młodszy Specjalista Service Desk

Lokalizacja: Lublin

Kamil z Lublina
Zadania
  • Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów
  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
  • Analiza powtarzających się zgłoszeń pod kątem przyczyn ich występowania
  • Budowanie Bazy Wiedzy
  • Monitorowanie otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o ich bieżącym statusie
Wymagany profil
  • Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów, preferowany profil informatyczny
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Wiedza w zakresie obsługi sprzętu komputerowego oraz aplikacji biurowych
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Nastawienie na skuteczność oraz terminowość rozwiązywania zadań
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym w tym w trybie 7/24/365
Oferujemy
  • Dołączenie do Najlepszego Miejsca Pracy IT w Polsce, wyróżnionego nagrodami Great Place to Work oraz Computerworld AudIT
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju w zgranym, dzielącym się wiedzą zespole zorientowanym na osiąganie celów
  • Szkolenia miękkie, kursy językowe
  • Częste integracje dla Ciebie i Twojej rodziny (m.in. bale karnawałowe, pikniki rodzinne, wyjazdy integracyjne, mikołajki, piwne czwartki)
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe oraz pakiet kafeteryjny (coś dla sportowców, kinomanów i podróżników) – już od początku zatrudnienia!

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość

podziel się ze znajomymi

captcha