05-06.12.2018 Warszawa

LEAN IT Foundation

Dwudniowe szkolenie LEAN IT Foundation obejmuje wybrane zagadnienia z obszarów LEAN management oraz Six Sigma i pokazuje ich zastosowanie w zarządzaniu usługami i organizacją IT.

WYMAGANIA WSTĘPNE

Przydatne ale niekonieczne jest doświadczenie w obszarze usług IT i pracy z klientem/użytkownikiem.

CELE SZKOLENIA
  • Zrozumienie głównych zagadnień filozofii LEAN (LEAN Services, LEAN Manufacturing ) i metody Six Sigma oraz możliwości ich zastosowania w środowisku IT
  • Dostrzeżenie i zrozumienie potrzeby transformacji organizacji IT nastawionej na technologię w organizację usługową, nastawioną na generowanie wartości dla klienta
  • Zdobycie wiedzy związanej z miękkimi aspektami zarządzania organizacja IT, związanymi z ludźmi, ich podejściem do pracy oraz ich zachowaniami
  • Poznanie i zrozumienie relacji między LEAN IT a ITIL,
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu LEAN IT Foundation
ADRESACI

Pracownicy organizacji usługowych IT, w szczególności dyrektorzy departamentów informatyki, kierownicy wyższego i średniego szczebla, liderzy zespołów, specjaliści, właściciele usług i procesów.

FORMY ZAJĘĆ

Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe

EGZAMIN
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 75 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak
UCZESTNIKOM OFERUJEMY

Zajęcia prowadzone przez akredytowanego, doświadczonego trenera, akredytowane materiały, zestaw próbnych pytań egzaminacyjnych wraz z kluczem odpowiedzi, catering (dotyczy zajęć prowadzonych w salach wykonawcy), udział w akredytowanym egzaminie, certyfikaty (ukończenia szkolenia oraz zdania egzaminu).

Zakres merytoryczny
  • Główne zagadnienia Lean (m.in. value stream, customer value, flow, pull, perfection)
  • LEANT IT z poziomu różnych perspektyw: customer, process, performance, organization, attitude and behaviour
  • Jak postawić diagnozę i podjąć działania doskonalące procesy (value stream mapping)
  • Jak zidentyfikować i ograniczyć marnotrawstwa
  • Jak zastosować podejście KAIZEN do rozwiązywania problemów
  • Jak zastosować cykl DMAIC do podjęcia działań doskonalących
  • Jakie zachowania i postawy są niezbędne do wprowadzenia filozofii Lean w życie organizacji IT
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin (opcjonalnie)
  • Liczebność grupy : 8-15 osób
  • Czas trwania : 2 dni
  • Język : Polski/Angielski
  • Materiały : Angielskie
  • Egzamin : Angielski

05-06.12.2018 Warszawa

Pobierz katalog szkoleń

Wyślij wiadomość