Wyślij zapytanie Zapisz się
Wyślij zapytanie Zapisz się
Cel szkolenia
  • Zrozumienie głównych zagadnień filozofii Lean (Lean Services, Lean Manufacturing ) i metody Six Sigma oraz możliwości ich zastosowania w środowisku IT
  • Dostrzeżenie i zrozumienie potrzeby transformacji organizacji IT nastawionej na technologię w organizację usługową, nastawioną na generowanie wartości dla klienta
  • Zdobycie wiedzy związanej z miękkimi aspektami zarządzania organizacją IT, związanymi z ludźmi, ich podejściem do pracy oraz ich zachowaniami
  • Poznanie i zrozumienie relacji między Lean IT® a ITIL®
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu Lean IT® Foundation
Zakres szkolenia
  • Główne zagadnienia Lean (m.in. value stream, customer value, flow, pull, perfection)
  • Lean IT® z poziomu różnych perspektyw: customer, process, performance, organization, attitude and behaviour
  • Jak postawić diagnozę i podjąć działania doskonalące procesy (value stream mapping)
  • Jak zidentyfikować i ograniczyć marnotrawstwa
  • Jak zastosować podejście KAIZEN do rozwiązywania problemów
  • Jak zastosować cykl DMAIC do podjęcia działań doskonalących
  • Jakie zachowania i postawy są niezbędne do wprowadzenia filozofii Lean w życie organizacji IT
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin (opcjonalnie)
Wymagania wstępne

Przydatne ale niekonieczne jest doświadczenie w obszarze usług IT i pracy z klientem/użytkownikiem.

Adresaci

Pracownicy organizacji usługowych IT, w szczególności dyrektorzy departamentów informatyki, kierownicy wyższego i średniego szczebla, liderzy zespołów, specjaliści, właściciele usług i procesów.

Cel szkolenia
  • Zrozumienie głównych zagadnień filozofii Lean (Lean Services, Lean Manufacturing ) i metody Six Sigma oraz możliwości ich zastosowania w środowisku IT
  • Dostrzeżenie i zrozumienie potrzeby transformacji organizacji IT nastawionej na technologię w organizację usługową, nastawioną na generowanie wartości dla klienta
  • Zdobycie wiedzy związanej z miękkimi aspektami zarządzania organizacją IT, związanymi z ludźmi, ich podejściem do pracy oraz ich zachowaniami
  • Poznanie i zrozumienie relacji między Lean IT® a ITIL®
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu Lean IT® Foundation
Zakres szkolenia
  • Główne zagadnienia Lean (m.in. value stream, customer value, flow, pull, perfection)
  • Lean IT® z poziomu różnych perspektyw: customer, process, performance, organization, attitude and behaviour
  • Jak postawić diagnozę i podjąć działania doskonalące procesy (value stream mapping)
  • Jak zidentyfikować i ograniczyć marnotrawstwa
  • Jak zastosować podejście KAIZEN do rozwiązywania problemów
  • Jak zastosować cykl DMAIC do podjęcia działań doskonalących
  • Jakie zachowania i postawy są niezbędne do wprowadzenia filozofii Lean w życie organizacji IT
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin (opcjonalnie)
Wymagania wstępne

Przydatne ale niekonieczne jest doświadczenie w obszarze usług IT i pracy z klientem/użytkownikiem.

Adresaci

Pracownicy organizacji usługowych IT, w szczególności dyrektorzy departamentów informatyki, kierownicy wyższego i średniego szczebla, liderzy zespołów, specjaliści, właściciele usług i procesów.

Egzamin
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 75 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Język: Polski / Angielski

Język materiałów: Angielski

Egzamin: Angielski

Forma kursu
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 75 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Zobacz prezentację

POBIERZ PLIK PDF

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Zobacz prezentację

POBIERZ PLIK PDF

Wybierz najdogodniejszy termin

Lean IT® Foundation

Akredytowane
Lokalizacja:
On-line
Termin:
27.04.2020 - 28.04.2020
Cena netto:
1500 PLN
1350 PLN
Cena egzaminu netto:
800 PLN

Lean IT® Foundation

Akredytowane
Lokalizacja:
Łódź
Termin:
07.05.2020 - 08.05.2020
Cena netto:
PLN 1500
Cena egzaminu netto:
800 PLN

Lean IT® Foundation

Akredytowane
Lokalizacja:
Gdańsk
Termin:
25.05.2020 - 26.05.2020
Cena netto:
PLN 1500
Cena egzaminu netto:
800 PLN

Lean IT® Foundation

Akredytowane
Lokalizacja:
Poznań
Termin:
25.05.2020 - 26.05.2020
Cena netto:
PLN 1500
Cena egzaminu netto:
800 PLN

Lean IT® Foundation

Akredytowane
Lokalizacja:
Kraków
Termin:
23.04.2020 - 24.04.2020
Cena netto:
PLN 1500
Cena egzaminu netto:
800 PLN

Lean IT® Foundation

Akredytowane
Lokalizacja:
Wrocław
Termin:
23.04.2020 - 24.04.2020
Cena netto:
PLN 1500
Cena egzaminu netto:
800 PLN

Lean IT® Foundation

Akredytowane
Lokalizacja:
Warszawa
Termin:
22.06.2020 - 23.06.2020
Cena netto:
PLN 1500
Cena egzaminu netto:
800 PLN

Lean IT® Foundation

Akredytowane
Lokalizacja:
Warszawa
Termin:
07.05.2020 - 08.05.2020
Cena netto:
PLN 1500
Cena egzaminu netto:
800 PLN

Dziękujemy za zapisanie się na szkolenie.

Skontaktujemy się z Tobą w celu finalizacji zapisu.

WYŚLIJ KOLEJNY FORMULARZ

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Lean IT®
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
Lean IT®

Warsztaty Value Stream Mapping

Czas trwania:
1 dzień
Lean IT®
Akredytowane

ITIL®4 Managing Professional Transition

Czas trwania:
5 dni
Lean IT®
Akredytowane

ITIL®(V3) Foundation

Czas trwania:
3 dni
Lean IT®
Akredytowane

ITIL® Practitioner

Czas trwania:
2 dni
Lean IT®
Akredytowane

ITIL® Service Strategy (SS)

Czas trwania:
3 dni
Lean IT®
Akredytowane

ITIL® Service Design (SD)

Czas trwania:
3 dni
Lean IT®
Akredytowane

ITIL® Service Transition (ST)

Czas trwania:
3 dni
Lean IT®
Akredytowane

ITIL® Service Operation (SO)

Czas trwania:
3 dni
Lean IT®
Akredytowane

ITIL® Continual Service Improvement (CSI)

Czas trwania:
3 dni
Lean IT®
Akredytowane

ITIL® Service Offerings & Agreements (SOA)

Czas trwania:
5 dni
Lean IT®
Akredytowane

ITIL® Planning, Protection & Optimization (PPO)

Czas trwania:
5 dni
Lean IT®
Akredytowane

ITIL® Release, Control & Validation (RCV)

Czas trwania:
5 dni
Lean IT®
Akredytowane

ITIL® Operational Support & Analysis (OSA)

Czas trwania:
5 dni
Lean IT®
Akredytowane

ITIL® Managing Across the Lifecycle (MALC)

Czas trwania:
5 dni
Lean IT®

IT Awareness

Czas trwania:
2 dni
Lean IT®

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Czas trwania:
1 dzień
Lean IT®

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień
Lean IT®

Zarządzanie problemami

Czas trwania:
1 dzień

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

 

ZATWIERDŹ