Uczestnicy szkolenia poznają metody eliminacji strat i marnotrawstwa w procesach biurowych, usługach i procesach biznesowych. Nauczą się zmieniać proces i w ten sposób poprawiać jakość obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Uczestnicy szkolenia nauczą się:
Dzień 1
Dzień 2
Managerowie średniego szczebla, właściciele poszczególnych procesów, osoby kształtujące kulturę Lean w organizacji, specjaliści i uczestnicy poszczególnych procesów administracyjnych.
Uczestnicy szkolenia poznają metody eliminacji strat i marnotrawstwa w procesach biurowych, usługach i procesach biznesowych. Nauczą się zmieniać proces i w ten sposób poprawiać jakość obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Uczestnicy szkolenia nauczą się:
Dzień 1
Dzień 2
Managerowie średniego szczebla, właściciele poszczególnych procesów, osoby kształtujące kulturę Lean w organizacji, specjaliści i uczestnicy poszczególnych procesów administracyjnych.
Liczebność grupy: 8-15 uczestników
Czas trwania: 2 dni
Dostępny język: PL / EN
Dostępny język materiałów: PL / EN
ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.
Are you sure you want to leave this page?