Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Cel szkolenia

Uczestnicy szkolenia poznają metody eliminacji strat i marnotrawstwa w procesach biurowych, usługach i procesach biznesowych. Nauczą się zmieniać proces i w ten sposób poprawiać jakość obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Korzyści

Uczestnicy szkolenia nauczą się:

  • Jak efektywnie zarządzać czasem realizacji zadań, eliminować marnotrawstwo z procesu, wizualnie zarządzać informacją i zapewnić sprawny obieg dokumentów i informacji.
  • Zdobędziesz wiedzę do tego aby samodzielnie analizować i doskonalić własne procesy w firmie.
Zakres szkolenia

Dzień 1

  1. Wprowadzenie do Lean Management. Rys historyczny
  2. Definicje i przykłady czynność dodających i nie dodających wartości.
  3. Co to jest „strata” w procesie
  4. Lean Management a Lean Manufacturing – podobieństwa i różnice
  5. Wizualizacja procesów biznesowych
  6. Przyczyny marnotrawstwa w procesach usługowych
  7. Obszarów marnotrawstwa
  8. Charakterystyka muda w obszarze biurowym, biznesowym, usługowym
  9. 5 zasad Lean– wartości, strumień wartości, przepływ, wyciąganie, ciągłe doskonalenie
  10. Mapa procesów: wizualizacja, ćwiczenia na case study

 

Dzień 2

  1. Mapowanie strumienia wartości (Value Stream Mapping)
  2. Kaizen – ciągłe udoskonalanie- Metody redukcji czasów przetwarzania i obiegu informacji
  3. Kanban jako narzędzia wspierające gospodarkę materiałami
  4. Sposoby poprawy jakości wytwarzanej dokumentacji
  5. Projektowanie idealnej organizacji przestrzeni roboczej
  6. Definiowanie i rozwiązywanie problemów biurowych
    • analiza 5 Why
    • diagram spaghetti
    • diagram Ishikawy
  7. Wskaźniki Lean Management
Adresaci

Managerowie średniego szczebla, właściciele poszczególnych procesów, osoby kształtujące kulturę Lean w organizacji, specjaliści i uczestnicy poszczególnych procesów administracyjnych.

Cel szkolenia

Uczestnicy szkolenia poznają metody eliminacji strat i marnotrawstwa w procesach biurowych, usługach i procesach biznesowych. Nauczą się zmieniać proces i w ten sposób poprawiać jakość obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego.

Korzyści

Uczestnicy szkolenia nauczą się:

  • Jak efektywnie zarządzać czasem realizacji zadań, eliminować marnotrawstwo z procesu, wizualnie zarządzać informacją i zapewnić sprawny obieg dokumentów i informacji.
  • Zdobędziesz wiedzę do tego aby samodzielnie analizować i doskonalić własne procesy w firmie.
Zakres szkolenia

Dzień 1

  1. Wprowadzenie do Lean Management. Rys historyczny
  2. Definicje i przykłady czynność dodających i nie dodających wartości.
  3. Co to jest „strata” w procesie
  4. Lean Management a Lean Manufacturing – podobieństwa i różnice
  5. Wizualizacja procesów biznesowych
  6. Przyczyny marnotrawstwa w procesach usługowych
  7. Obszarów marnotrawstwa
  8. Charakterystyka muda w obszarze biurowym, biznesowym, usługowym
  9. 5 zasad Lean– wartości, strumień wartości, przepływ, wyciąganie, ciągłe doskonalenie
  10. Mapa procesów: wizualizacja, ćwiczenia na case study

 

Dzień 2

  1. Mapowanie strumienia wartości (Value Stream Mapping)
  2. Kaizen – ciągłe udoskonalanie- Metody redukcji czasów przetwarzania i obiegu informacji
  3. Kanban jako narzędzia wspierające gospodarkę materiałami
  4. Sposoby poprawy jakości wytwarzanej dokumentacji
  5. Projektowanie idealnej organizacji przestrzeni roboczej
  6. Definiowanie i rozwiązywanie problemów biurowych
    • analiza 5 Why
    • diagram spaghetti
    • diagram Ishikawy
  7. Wskaźniki Lean Management
Adresaci

Managerowie średniego szczebla, właściciele poszczególnych procesów, osoby kształtujące kulturę Lean w organizacji, specjaliści i uczestnicy poszczególnych procesów administracyjnych.

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: PL / EN

Forma kursu

Szkolenie organizowane wyłącznie na zamówienie dla grup zorganizowanych (co najmniej 6-8 osób).
Warsztat – prezentacja, ćwiczenia w grupach

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne pliki: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Lean IT®
Akredytowane

Lean IT® Foundation

Czas trwania:
2 dni
Lean IT®

Warsztaty Value Stream Mapping

Czas trwania:
1 dzień

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?