Szkolenie IREB CPRE Advanced Level – Requirements Management pogłębia zagadnienia zarządzania wymaganiami wprowadzone na poziomie podstawowym certyfikacji IREB. Podczas szkolenia uczestnik pozna różne aspekty Zarządzania, informację o wymaganiach – od ustalenia struktury atrybutów, poprzez zarządzanie wersją i procesem.
Szkolenie oparte jest na programie nauczania IREB CPRE Advanced Level – Requirements Management opracowanym przez międzynarodową organizację IREB (International Requirements Engineering Board). W skład IREB wchodzą uznani, z odpowiednim dorobkiem i osiągnięciami, przedstawiciele inżynierii wymagań ze świata nauki, przemysłu oraz doradztwa.
Podczas szkolenia uczestnik pozna zakres wiedzy wymagany do podejścia do egzaminu certyfikacyjnego Practictioner. Omówimy również formułę i zasady egzaminu oraz dobre praktyki przygotowania się do egzaminu – jak się uczyć, na co zwrócić uwagę studiując materiał źródłowy.
Zdobycie certyfikatu IREB CPRE Advanced Level to znakomita inwestycja w rozwój swojej kariery zawodowej. Certyfikat jest uznawany na całym świecie i ważny bezterminowo.
EU 1 Czym jest Zarządzanie Wymaganiami? (L2)
EU 1.1 Definicja Zarządzania Wymaganiami (L1)
EU 1.2 Zadania w Zarządzaniu Wymaganiami (L1)
EU 1.3 Cele i korzyści zarządzania wymaganiami (L2)
EU 1.4 Plan Zarządzania Wymaganiami (L2)
EU 1.5 Istotne standardy (L1)
EU 2 Model Informacji o Wymaganiach (L3)
EU 2.1 Podstawy (L2)
EU 2.2 Formy Prezentacji (L2)
EU 2.3 Tworzenie Modelu Informacji o Wymaganiach (L3)
EU 3 Przypisywanie Atrybutów i Widoków Wymagań (L5)
EU 3.1 Cele przypisywania atrybutów (L1)
EU 3.2 Wykorzystanie schematu atrybutów (L2)
EU 3.3 Projektowanie schematu atrybutów (L3)
EU 3.4 Zarządzanie zmianami w schematach atrybutów (L5)
EU 3.5 Cele i rodzaje widoków (L2)
EU 3.6 Definicja widoków i ryzyka z nimi związane (L1)
EU 3.7 Optymalizacja populacji atrybutów i tworzenie widoków (L4)
EU 4 Ocena i Priorytetyzacja Wymagań (L3)
EU 4.1 Zasady oceny (L1)
EU 4.2 Priorytetyzacja wymagań (L2)
EU 4.3 Techniki ad-hoc priorytetyzacji (L3)
EU 4.3.1 Klasyfikacja dwukryterialna (L3)
EU 4.3.2 Technika 100-dolarowa (L3)
EU 4.4 Analityczne techniki priorytetyzacji (L3)
EU 4.5 Kombinacje technik priorytetyzacji (L2)
EU 5 Zarządzanie Wersjami i Zmianami (L3)
EU 5.1 Wersjonowanie wymagań (L2)
EU 5.1.1 Kontrola wersji dla wymagań i dokumentów wymagań (L1)
EU 5.1.2 Konfiguracja wymagań (L2)
EU 5.1.3 Bazowa wersja wymagań (L1)
EU 5.1.4 Rozgałęzianie wymagań (L2)
EU 5.2 Zarządzanie zmianami w wymaganiach (L2)
EU 5.2.1 Przyczyny, źródła i harmonogram zmian wymagań (L2)
EU 5.2.2 Rodzaje zmian w wymaganiach (L2)
EU 5.2.3 Analiza i dokumentacja stabilności wymagań (L2)
EU 5.3 Proces zarządzania zmianami (L3)
EU 6 Śledzenie Wymagań (L3)
EU 6.1 Powody śledzenia wymagań (L1)
EU 6.1.1 Co oznacza śledzenie wymagań? (L1)
EU 6.1.2 Dlaczego śledzenie wymagań i artefaktów jest ważne? (L1)
EU 6.2 Różne widoki śledzenia (L2)
EU 6.3 Typy relacji dla relacji śledzenia(L1)
EU 6.4 Formy prezentacji dla relacji śledzenia (L3)
EU 6.4.1 Jawna i pośrednia dokumentowacja śledzenia (L3)
EU 6.4.2 Dwukierunkowe i jednokierunkowe relacje śledzenia (L2)
EU 6.4.3 Formy prezentacji relacji śledzenia (L3)
EU 6.5 Opracowywanie strategii dla projektu-specyficznego śledzenia (L3)
EU 6.6 Tworzenie i wykorzystywanie konkretnych modeli śledzenia (L3)
EU 6.6.1 Proces definiowania konkretnego modelu śledzenia
EU 6.6.2 Korzystanie z konkretnego modelu śledzenia
EU 6.7 Miary do oceny zaimplementowanego śledzenia (L2)
EU 6.8 Wyzwania w śledzeniu artefaktów nie-tekstowych (L1)
EU 7 Zarządzanie Wariantami dla Wymagań (L5)
EU 7.1 Wykorzystanie wariantów wymagań (L1)
EU 7.2 Formy jawnej dokumentacji wariantów i ich ocena (L5)
EU 7.3 Modelowanie cech (L3)
EU 8 Raportowanie w Zarządzaniu Wymaganiami (L3)
EU 8.1 Cele i korzyści raportowania w zarządzaniu wymaganiami (L1)
EU 8.2 Ustanowienie systemu raportowania w Zarządzaniu Wymaganiami (L2)
EU 8.2.1 Interfejsy (L2)
EU 8.2.2 Zawartość raportu (L1)
EU 8.2.3 Wskazówki dotyczące opracowywania i stosowania raportów (L2)
EU 8.2.4 Proces definiowania raportu (L2)
EU 8.3 Kluczowe wskaźniki w Inżynierii Wymagań (L3)
EU 8.3.1 Kluczowe wskaźniki w Zarządzaniu Wymaganiami (L1)
EU 8.3.2 Wyprowadzanie kluczowych wskaźników za pomocą metody Goal-Question-Metric (L3)
EU 8.4 Ryzyka i problemy związane z raportowaniem (L2)
EU 9 Zarządzanie Procesami Inżynierii Wymagań (L3)
EU 9.1 Inżynieria Wymagań jako proces (L2)
EU 9.2 Parametry procesu Inżynierii Wymagań (L3)
EU 9.3 Dokumentowanie procesu Inżynierii Wymagań (L3)
EU 9.4 Monitorowanie i kontrolowanie procesu Inżynierii Wymagań (L1)
EU 9.5 Doskonalenie procesu w Inżynierii Wymagań (L3)
EU 10 Zarządzanie Wymaganiami w Projektach Agile (L2)
EU 10.1 Tło (L1)
EU 10.2 Zarządzanie Wymaganiami w Projektach Agile (L1)
EU 10.3 Mapowanie działań RM na działań w Scrum (L2)
EU 11 Wykorzystanie Narzędzi w Zarządzaniu Wymaganiami (L1)
EU 11.1 Rola narzędzi w Zarządzaniu Wymaganiami (L1)
EU 11.2 Podstawowa procedura wyboru narzędzi (L1)
EU 11.3 Wymiana danych między narzędziami do Zarządzania Wymaganiami (L1)
Szkolenie IREB CPRE Advanced Level – Requirements Management pogłębia zagadnienia zarządzania wymaganiami wprowadzone na poziomie podstawowym certyfikacji IREB. Podczas szkolenia uczestnik pozna różne aspekty Zarządzania, informację o wymaganiach – od ustalenia struktury atrybutów, poprzez zarządzanie wersją i procesem.
Szkolenie oparte jest na programie nauczania IREB CPRE Advanced Level – Requirements Management opracowanym przez międzynarodową organizację IREB (International Requirements Engineering Board). W skład IREB wchodzą uznani, z odpowiednim dorobkiem i osiągnięciami, przedstawiciele inżynierii wymagań ze świata nauki, przemysłu oraz doradztwa.
Podczas szkolenia uczestnik pozna zakres wiedzy wymagany do podejścia do egzaminu certyfikacyjnego Practictioner. Omówimy również formułę i zasady egzaminu oraz dobre praktyki przygotowania się do egzaminu – jak się uczyć, na co zwrócić uwagę studiując materiał źródłowy.
Zdobycie certyfikatu IREB CPRE Advanced Level to znakomita inwestycja w rozwój swojej kariery zawodowej. Certyfikat jest uznawany na całym świecie i ważny bezterminowo.
EU 1 Czym jest Zarządzanie Wymaganiami? (L2)
EU 1.1 Definicja Zarządzania Wymaganiami (L1)
EU 1.2 Zadania w Zarządzaniu Wymaganiami (L1)
EU 1.3 Cele i korzyści zarządzania wymaganiami (L2)
EU 1.4 Plan Zarządzania Wymaganiami (L2)
EU 1.5 Istotne standardy (L1)
EU 2 Model Informacji o Wymaganiach (L3)
EU 2.1 Podstawy (L2)
EU 2.2 Formy Prezentacji (L2)
EU 2.3 Tworzenie Modelu Informacji o Wymaganiach (L3)
EU 3 Przypisywanie Atrybutów i Widoków Wymagań (L5)
EU 3.1 Cele przypisywania atrybutów (L1)
EU 3.2 Wykorzystanie schematu atrybutów (L2)
EU 3.3 Projektowanie schematu atrybutów (L3)
EU 3.4 Zarządzanie zmianami w schematach atrybutów (L5)
EU 3.5 Cele i rodzaje widoków (L2)
EU 3.6 Definicja widoków i ryzyka z nimi związane (L1)
EU 3.7 Optymalizacja populacji atrybutów i tworzenie widoków (L4)
EU 4 Ocena i Priorytetyzacja Wymagań (L3)
EU 4.1 Zasady oceny (L1)
EU 4.2 Priorytetyzacja wymagań (L2)
EU 4.3 Techniki ad-hoc priorytetyzacji (L3)
EU 4.3.1 Klasyfikacja dwukryterialna (L3)
EU 4.3.2 Technika 100-dolarowa (L3)
EU 4.4 Analityczne techniki priorytetyzacji (L3)
EU 4.5 Kombinacje technik priorytetyzacji (L2)
EU 5 Zarządzanie Wersjami i Zmianami (L3)
EU 5.1 Wersjonowanie wymagań (L2)
EU 5.1.1 Kontrola wersji dla wymagań i dokumentów wymagań (L1)
EU 5.1.2 Konfiguracja wymagań (L2)
EU 5.1.3 Bazowa wersja wymagań (L1)
EU 5.1.4 Rozgałęzianie wymagań (L2)
EU 5.2 Zarządzanie zmianami w wymaganiach (L2)
EU 5.2.1 Przyczyny, źródła i harmonogram zmian wymagań (L2)
EU 5.2.2 Rodzaje zmian w wymaganiach (L2)
EU 5.2.3 Analiza i dokumentacja stabilności wymagań (L2)
EU 5.3 Proces zarządzania zmianami (L3)
EU 6 Śledzenie Wymagań (L3)
EU 6.1 Powody śledzenia wymagań (L1)
EU 6.1.1 Co oznacza śledzenie wymagań? (L1)
EU 6.1.2 Dlaczego śledzenie wymagań i artefaktów jest ważne? (L1)
EU 6.2 Różne widoki śledzenia (L2)
EU 6.3 Typy relacji dla relacji śledzenia(L1)
EU 6.4 Formy prezentacji dla relacji śledzenia (L3)
EU 6.4.1 Jawna i pośrednia dokumentowacja śledzenia (L3)
EU 6.4.2 Dwukierunkowe i jednokierunkowe relacje śledzenia (L2)
EU 6.4.3 Formy prezentacji relacji śledzenia (L3)
EU 6.5 Opracowywanie strategii dla projektu-specyficznego śledzenia (L3)
EU 6.6 Tworzenie i wykorzystywanie konkretnych modeli śledzenia (L3)
EU 6.6.1 Proces definiowania konkretnego modelu śledzenia
EU 6.6.2 Korzystanie z konkretnego modelu śledzenia
EU 6.7 Miary do oceny zaimplementowanego śledzenia (L2)
EU 6.8 Wyzwania w śledzeniu artefaktów nie-tekstowych (L1)
EU 7 Zarządzanie Wariantami dla Wymagań (L5)
EU 7.1 Wykorzystanie wariantów wymagań (L1)
EU 7.2 Formy jawnej dokumentacji wariantów i ich ocena (L5)
EU 7.3 Modelowanie cech (L3)
EU 8 Raportowanie w Zarządzaniu Wymaganiami (L3)
EU 8.1 Cele i korzyści raportowania w zarządzaniu wymaganiami (L1)
EU 8.2 Ustanowienie systemu raportowania w Zarządzaniu Wymaganiami (L2)
EU 8.2.1 Interfejsy (L2)
EU 8.2.2 Zawartość raportu (L1)
EU 8.2.3 Wskazówki dotyczące opracowywania i stosowania raportów (L2)
EU 8.2.4 Proces definiowania raportu (L2)
EU 8.3 Kluczowe wskaźniki w Inżynierii Wymagań (L3)
EU 8.3.1 Kluczowe wskaźniki w Zarządzaniu Wymaganiami (L1)
EU 8.3.2 Wyprowadzanie kluczowych wskaźników za pomocą metody Goal-Question-Metric (L3)
EU 8.4 Ryzyka i problemy związane z raportowaniem (L2)
EU 9 Zarządzanie Procesami Inżynierii Wymagań (L3)
EU 9.1 Inżynieria Wymagań jako proces (L2)
EU 9.2 Parametry procesu Inżynierii Wymagań (L3)
EU 9.3 Dokumentowanie procesu Inżynierii Wymagań (L3)
EU 9.4 Monitorowanie i kontrolowanie procesu Inżynierii Wymagań (L1)
EU 9.5 Doskonalenie procesu w Inżynierii Wymagań (L3)
EU 10 Zarządzanie Wymaganiami w Projektach Agile (L2)
EU 10.1 Tło (L1)
EU 10.2 Zarządzanie Wymaganiami w Projektach Agile (L1)
EU 10.3 Mapowanie działań RM na działań w Scrum (L2)
EU 11 Wykorzystanie Narzędzi w Zarządzaniu Wymaganiami (L1)
EU 11.1 Rola narzędzi w Zarządzaniu Wymaganiami (L1)
EU 11.2 Podstawowa procedura wyboru narzędzi (L1)
EU 11.3 Wymiana danych między narzędziami do Zarządzania Wymaganiami (L1)
Liczebność grupy: 8-15 uczestników
Czas trwania: 3 dni
Dostępny język: PL / EN
Dostępny język materiałów: EN
ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?