Wyślij zapytanie
PL
angle-down

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Dołącz do nas Kontakt
Wstecz

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Wyślij zapytanie
Cel szkolenia
  • Zrozumienie głównych zagadnień filozofii Lean (Lean Services, Lean Manufacturing ) i metody Six Sigma oraz możliwości ich zastosowania w środowisku IT
  • Dostrzeżenie i zrozumienie potrzeby transformacji organizacji IT nastawionej na technologię w organizację usługową, nastawioną na generowanie wartości dla klienta
  • Zdobycie wiedzy związanej z miękkimi aspektami zarządzania organizacją IT, związanymi z ludźmi, ich podejściem do pracy oraz ich zrachowaniami
  • Poznanie i zrozumienie relacji między Lean IT® a dobrymi praktykami zarządzania usługami IT
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu Lean IT® Foundation
Zakres szkolenia
  • Główne zagadnienia Lean (m.in. value stream, customer value, flow, pull, perfection)
  • Lean IT® z poziomu różnych perspektyw: customer, process, performance, organization, attitude and behaviour
  • Jak postawić diagnozę i podjąć działania doskonalące procesy (value stream mapping)
  • Jak zidentyfikować i ograniczyć marnotrawstwa
  • Jak zastosować podejście KAIZEN do rozwiązywania problemów
  • Jak zastosować cykl DMAIC do podjęcia działań doskonalących
  • Jakie zachowania i postawy są niezbędne do wprowadzenia filozofii Lean w życie organizacji IT
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin (opcjonalnie)
Wymagania wstępne

Przydatne ale niekonieczne jest doświadczenie w obszarze usług IT i pracy z klientem/użytkownikiem.

Adresaci

Pracownicy organizacji usługowych IT, w szczególności dyrektorzy departamentów informatyki, kierownicy wyższego i średniego szczebla, liderzy zespołów, specjaliści, właściciele usług i procesów.

Cel szkolenia
  • Zrozumienie głównych zagadnień filozofii Lean (Lean Services, Lean Manufacturing ) i metody Six Sigma oraz możliwości ich zastosowania w środowisku IT
  • Dostrzeżenie i zrozumienie potrzeby transformacji organizacji IT nastawionej na technologię w organizację usługową, nastawioną na generowanie wartości dla klienta
  • Zdobycie wiedzy związanej z miękkimi aspektami zarządzania organizacją IT, związanymi z ludźmi, ich podejściem do pracy oraz ich zrachowaniami
  • Poznanie i zrozumienie relacji między Lean IT® a dobrymi praktykami zarządzania usługami IT
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu Lean IT® Foundation
Zakres szkolenia
  • Główne zagadnienia Lean (m.in. value stream, customer value, flow, pull, perfection)
  • Lean IT® z poziomu różnych perspektyw: customer, process, performance, organization, attitude and behaviour
  • Jak postawić diagnozę i podjąć działania doskonalące procesy (value stream mapping)
  • Jak zidentyfikować i ograniczyć marnotrawstwa
  • Jak zastosować podejście KAIZEN do rozwiązywania problemów
  • Jak zastosować cykl DMAIC do podjęcia działań doskonalących
  • Jakie zachowania i postawy są niezbędne do wprowadzenia filozofii Lean w życie organizacji IT
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin (opcjonalnie)
Wymagania wstępne

Przydatne ale niekonieczne jest doświadczenie w obszarze usług IT i pracy z klientem/użytkownikiem.

Adresaci

Pracownicy organizacji usługowych IT, w szczególności dyrektorzy departamentów informatyki, kierownicy wyższego i średniego szczebla, liderzy zespołów, specjaliści, właściciele usług i procesów.

Egzamin
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 75 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: EN

Forma kursu

Szkolenie organizowane wyłącznie na zamówienie dla grup zorganizowanych (co najmniej 6-8 osób).
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 75 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomości i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Lean IT®

Warsztaty Value Stream Mapping

Czas trwania:
1 dzień
Lean IT®

Lean Management

Czas trwania:
2 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

close

Pokaż wyniki

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?