Naszą misją jest identyfikowanie i promowanie naszych najlepszych pracowników!
Konsekwentnie realizujemy cele, które przed sobą stawiamy
Głównym celem Sii jest generowanie zysku i utrzymywanie stabilności finansowej. Zysk umożliwia nam kolejne inwestycje, które przynoszą wymierne korzyści zarówno naszym klientom, jak i pracownikom.
Klienci stanowią dla nas największą wartość. To dzięki nim istniejemy i możemy się rozwijać, a także wypłacać wynagrodzenia i opłacać rachunki.
Jednak unikamy współpracy z nierzetelnymi i nierentownymi klientami. Wierzymy, że jedynie oparta na wzajemnym zaufaniu relacja, korzystna dla obu stron jest warta rozwijania.
Pracownicy są kluczową wartością Sii. Zawsze zachowujemy się wobec nich uczciwie, darzymy zaufaniem i jesteśmy otwarci na ich pomysły, krytykę oraz propozycje usprawnień. Najlepszym zapewniamy wyjątkowe możliwości rozwoju, co jasno wynika z naszej misji – Power People – polegającej na identyfikowaniu i promowaniu najlepszych pracowników.
Skupiamy się na rozwoju powyżej średniej rynkowej i byciu o krok przed konkurencją. Szanujemy naszych rywali, którzy są dla nas inspiracją i motywacją. Pracujemy jeszcze wytrwalej i każdego dnia stajemy się lepsi, aby móc z nimi wygrywać!
Chcemy, aby praca dawała nam przyjemność i radość, a realizowane projekty były dobrą zabawą. To nas napędza, jest naszą główną motywacją i stąd czerpiemy naszą pasję.
Chcemy, aby praca dawała nam przyjemność i radość, a realizowane projekty były dobrą zabawą. To nas napędza, jest naszą główną motywacją i stąd czerpiemy naszą pasję.
Głównym celem Sii jest generowanie zysku i utrzymywanie stabilności finansowej. Zysk umożliwia nam kolejne inwestycje, które przynoszą wymierne korzyści zarówno naszym klientom, jak i pracownikom.
Klienci stanowią dla nas największą wartość. To dzięki nim istniejemy i możemy się rozwijać, a także wypłacać wynagrodzenia i opłacać rachunki.
Jednak unikamy współpracy z nierzetelnymi i nierentownymi klientami. Wierzymy, że jedynie oparta na wzajemnym zaufaniu relacja, korzystna dla obu stron jest warta rozwijania.
Pracownicy są kluczową wartością Sii. Zawsze zachowujemy się wobec nich uczciwie, darzymy zaufaniem i jesteśmy otwarci na ich pomysły, krytykę oraz propozycje usprawnień. Najlepszym zapewniamy wyjątkowe możliwości rozwoju, co jasno wynika z naszej misji – Power People – polegającej na identyfikowaniu i promowaniu najlepszych pracowników.
Chcemy, aby praca dawała nam przyjemność i radość, a realizowane projekty były dobrą zabawą. To nas napędza, jest naszą główną motywacją i stąd czerpiemy naszą pasję.
Skupiamy się na rozwoju powyżej średniej rynkowej i byciu o krok przed konkurencją. Szanujemy naszych rywali, którzy są dla nas inspiracją i motywacją. Pracujemy jeszcze wytrwalej i każdego dnia stajemy się lepsi, aby móc z nimi wygrywać!
Chcemy, aby praca dawała nam przyjemność i radość, a realizowane projekty były dobrą zabawą. To nas napędza, jest naszą główną motywacją i stąd czerpiemy naszą pasję.
Nasze wartości odzwierciedlają to, kim jesteśmy
Status quo nas nie satysfakcjonuje – cały czas dążymy do tego, aby być lepsi i iść o krok dalej, a ponad wszystko chcemy pokonać naszą konkurencję (to główny powód, dla którego kochamy ten biznes!). Aby nadal być największym dostawcą usług doradztwa technologicznego, transformacji cyfrowej, BPO i inżynieryjnych w Polsce, zawsze stawiamy sobie ambitne cele i wytrwale dążymy do ich osiągnięcia dzięki naszej niezłomności i dyscyplinie. Nigdy nie jesteśmy w pełni zadowoleni z naszych wyników i ciągle szukamy sposobów, abyśmy stawali się jeszcze lepsi i osiągali jeszcze lepsze efekty. Nigdy się nie poddajemy i walczymy do końca!
Energia, optymizm i entuzjazm to nasze cechy charakterystyczne. Problemy zdarzają się codziennie. Traktujemy je jednak jako wyzwania i zawsze poszukujemy nowych, nieszablonowych rozwiązań.
Bycie liderem wymaga podejmowania trudnych, często niepopularnych decyzji. Nie boimy się wyzwań ani ryzyka i mierzymy się z konsekwencjami naszych wyborów. W każdej sytuacji mamy odwagę wyrażać swoją opinię, również, jeśli wiąże się to z przekazaniem przełożonym oraz podwładnym konstruktywnej krytyki. Unikamy poprawności politycznej i nawet gdy nie przynosimy dobrych wieści, przekazujemy je w sposób szczery.
Power People to uosobienie pasji zarówno w pracy, jak i po godzinach. Fascynują nas ludzie, technologia i biznes. Zawsze jesteśmy ciekawi tego, co nowe, i nigdy nie boimy się śmiałych rozwiązań. Uwielbiamy się uczyć i rozwijać. Robimy to z ogromnym zaangażowaniem i entuzjazmem.
W kwestiach etycznych nigdy nie szukamy kompromisu. Stosujemy zasady fair play i sprawiedliwie traktujemy naszych klientów i pracowników. Wysokość wypłacanych przez nas pensji odzwierciedla rynkowe standardy oraz wyniki osiągane przez pracownika. Partnerów biznesowych traktujemy równie uczciwie, oferując ceny adekwatne do dostarczanej jakości.
Zawsze pozostajemy autentyczni i działamy w zgodzie z naszą tożsamością. Nie udajemy, że jesteśmy lepsi, niż w rzeczywistości i komunikujemy się wprost, bez owijania w bawełnę.
Elastyczność to podstawa naszego działania, zarówno w stosunku do naszych partnerów biznesowych, jak i pracowników. Naszym celem jest spełnianie oczekiwań i wymagań klientów oraz dopasowywanie się do jego organizacji i procesów w taki sposób, aby dostarczać usługi najwyższej jakości. Naszym pracownikom proponujemy elastyczne warunki zatrudnienia, pracę zdalną, szeroką gamę realizowanych projektów, a także możliwość zmiany kierunku rozwoju.
Wierzymy, że zaufanie jest niezbędnym elementem każdej relacji. Ufamy naszym pracownikom i delegujemy decyzyjność na niższe poziomy hierarchii. Dzięki autonomii, jaką dajemy naszym ekspertom, decyzje podejmowane są szybciej i bardziej efektywnie.
Bez względu na okoliczności pozostajemy lojalni wobec naszej firmy i stoimy za naszymi pracownikami murem. Możemy na siebie liczyć zarówno w dobrych, jak i w gorszych chwilach. Nawet gdy stajemy przed wyzwaniem, nie poddajemy się, ale pomagamy sobie nawzajem w znalezieniu najlepszego rozwiązania. Jesteśmy zjednoczeni i działamy wspólnie, aby osiągać nasze cele.
Pomimo odniesionego sukcesu i świetnych wyników, nie staliśmy się aroganccy, pamiętając o tym, że nasza dobra sytuacja finansowa może ulec zmianie. Pozostajemy skromni i pokorni, nie boimy się przyznać do błędów, ponieważ jesteśmy świadomi tego, że nie zawsze mamy rację. Uwielbiamy konstruktywną krytykę i traktujemy ją jako narzędzie rozwoju. Wiemy też, że możemy się jeszcze wiele nauczyć od naszych kolegów, klientów i konkurencji.
Jakość to dla nas priorytet. Dbamy o jej najwyższy poziom zarówno przy współpracy z klientami i partnerami, jak i między naszymi działami i jednostkami. Realizujemy projekty na czas, w ramach założonego budżetu i z najwyższą dbałością o szczegóły. Regularnie przeprowadzamy szczegółową analizę naszych działań poprzez badanie poziomu satysfakcji, a także audyty wewnętrzne i zewnętrzne.
Zawsze zadajemy dużo pytań, ponieważ uwielbiamy uczyć się nowych rzeczy i spotykać nowych ludzi. Chętnie poznajemy nowe obszary biznesowe, technologie i organizacje oraz odkrywamy nowe miejsca, kultury i metody. Zawsze jesteśmy ciekawi tego co nowe i nigdy nie boimy się zmian.
W Sii wszyscy jesteśmy równi. Bez względu na zajmowane stanowisko, pozycję w hierarchii, wiek, płeć, wyznanie czy jakiekolwiek inne czynniki, szanujemy się wzajemnie. Wierzymy, że wszystkie opinie są tak samo ważne i każdy może przyczynić się do rozwoju firmy. Kierujemy się empatią, która pozwala nam docenić perspektywę i poglądy innych osób. Różnorodność uznajemy za nasz atut, dzięki któremu możemy się rozwijać. Ponadto nie pozwalamy, aby różnice w opiniach odwracały naszą uwagę od tego, do czego dążymy jako zespół, ponieważ jesteśmy społecznością, którą łączą cele i poczucie wspólnoty. Wiemy, że znacznie więcej możemy osiągnąć razem. Pomimo konstruktywnych konfliktów między członkami zespołu, zawsze szukamy kompromisów i stawiamy dobro ogółu ponad dobro jednostki. Natomiast nie boimy się rozstawać z osobami konfliktowymi, które mają zły wpływ na naszą pracę i wyniki. Wierzymy, że daje nam to przewagę i jest motorem dalszego rozwoju.
Nie winimy innych za swoje porażki. Jesteśmy odpowiedzialni zarówno za swoje wyniki, jak i za błędy, na których się uczymy.
Wierzymy, że zaufanie jest niezbędnym elementem każdej relacji. Ufamy naszym pracownikom i delegujemy decyzyjność na niższe poziomy hierarchii. Dzięki autonomii, jaką dajemy naszym ekspertom, decyzje podejmowane są szybciej i bardziej efektywnie.
Status quo nas nie satysfakcjonuje – cały czas dążymy do tego, aby być lepsi i iść o krok dalej, a ponad wszystko chcemy pokonać naszą konkurencję (to główny powód, dla którego kochamy ten biznes!). Aby nadal być największym dostawcą usług doradztwa technologicznego, transformacji cyfrowej, BPO i inżynieryjnych w Polsce, zawsze stawiamy sobie ambitne cele i wytrwale dążymy do ich osiągnięcia dzięki naszej niezłomności i dyscyplinie. Nigdy nie jesteśmy w pełni zadowoleni z naszych wyników i ciągle szukamy sposobów, abyśmy stawali się jeszcze lepsi i osiągali jeszcze lepsze efekty. Nigdy się nie poddajemy i walczymy do końca!
Energia, optymizm i entuzjazm to nasze cechy charakterystyczne. Problemy zdarzają się codziennie. Traktujemy je jednak jako wyzwania i zawsze poszukujemy nowych, nieszablonowych rozwiązań.
Bycie liderem wymaga podejmowania trudnych, często niepopularnych decyzji. Nie boimy się wyzwań ani ryzyka i mierzymy się z konsekwencjami naszych wyborów. W każdej sytuacji mamy odwagę wyrażać swoją opinię, również, jeśli wiąże się to z przekazaniem przełożonym oraz podwładnym konstruktywnej krytyki. Unikamy poprawności politycznej i nawet gdy nie przynosimy dobrych wieści, przekazujemy je w sposób szczery.
Power People to uosobienie pasji zarówno w pracy, jak i po godzinach. Fascynują nas ludzie, technologia i biznes. Zawsze jesteśmy ciekawi tego, co nowe, i nigdy nie boimy się śmiałych rozwiązań. Uwielbiamy się uczyć i rozwijać. Robimy to z ogromnym zaangażowaniem i entuzjazmem.
W kwestiach etycznych nigdy nie szukamy kompromisu. Stosujemy zasady fair play i sprawiedliwie traktujemy naszych klientów i pracowników. Wysokość wypłacanych przez nas pensji odzwierciedla rynkowe standardy oraz wyniki osiągane przez pracownika. Partnerów biznesowych traktujemy równie uczciwie, oferując ceny adekwatne do dostarczanej jakości.
Zawsze pozostajemy autentyczni i działamy w zgodzie z naszą tożsamością. Nie udajemy, że jesteśmy lepsi, niż w rzeczywistości i komunikujemy się wprost, bez owijania w bawełnę.
Elastyczność to podstawa naszego działania, zarówno w stosunku do naszych partnerów biznesowych, jak i pracowników. Naszym celem jest spełnianie oczekiwań i wymagań klientów oraz dopasowywanie się do jego organizacji i procesów w taki sposób, aby dostarczać usługi najwyższej jakości. Naszym pracownikom proponujemy elastyczne warunki zatrudnienia, pracę zdalną, szeroką gamę realizowanych projektów, a także możliwość zmiany kierunku rozwoju.
Bez względu na okoliczności pozostajemy lojalni wobec naszej firmy i stoimy za naszymi pracownikami murem. Możemy na siebie liczyć zarówno w dobrych, jak i w gorszych chwilach. Nawet gdy stajemy przed wyzwaniem, nie poddajemy się, ale pomagamy sobie nawzajem w znalezieniu najlepszego rozwiązania. Jesteśmy zjednoczeni i działamy wspólnie, aby osiągać nasze cele.
Pomimo odniesionego sukcesu i świetnych wyników, nie staliśmy się aroganccy, pamiętając o tym, że nasza dobra sytuacja finansowa może ulec zmianie. Pozostajemy skromni i pokorni, nie boimy się przyznać do błędów, ponieważ jesteśmy świadomi tego, że nie zawsze mamy rację. Uwielbiamy konstruktywną krytykę i traktujemy ją jako narzędzie rozwoju. Wiemy też, że możemy się jeszcze wiele nauczyć od naszych kolegów, klientów i konkurencji.
Jakość to dla nas priorytet. Dbamy o jej najwyższy poziom zarówno przy współpracy z klientami i partnerami, jak i między naszymi działami i jednostkami. Realizujemy projekty na czas, w ramach założonego budżetu i z najwyższą dbałością o szczegóły. Regularnie przeprowadzamy szczegółową analizę naszych działań poprzez badanie poziomu satysfakcji, a także audyty wewnętrzne i zewnętrzne.
Zawsze zadajemy dużo pytań, ponieważ uwielbiamy uczyć się nowych rzeczy i spotykać nowych ludzi. Chętnie poznajemy nowe obszary biznesowe, technologie i organizacje oraz odkrywamy nowe miejsca, kultury i metody. Zawsze jesteśmy ciekawi tego co nowe i nigdy nie boimy się zmian.
W Sii wszyscy jesteśmy równi. Bez względu na zajmowane stanowisko, pozycję w hierarchii, wiek, płeć, wyznanie czy jakiekolwiek inne czynniki, szanujemy się wzajemnie. Wierzymy, że wszystkie opinie są tak samo ważne i każdy może przyczynić się do rozwoju firmy. Kierujemy się empatią, która pozwala nam docenić perspektywę i poglądy innych osób. Różnorodność uznajemy za nasz atut, dzięki któremu możemy się rozwijać. Ponadto nie pozwalamy, aby różnice w opiniach odwracały naszą uwagę od tego, do czego dążymy jako zespół, ponieważ jesteśmy społecznością, którą łączą cele i poczucie wspólnoty. Wiemy, że znacznie więcej możemy osiągnąć razem. Pomimo konstruktywnych konfliktów między członkami zespołu, zawsze szukamy kompromisów i stawiamy dobro ogółu ponad dobro jednostki. Natomiast nie boimy się rozstawać z osobami konfliktowymi, które mają zły wpływ na naszą pracę i wyniki. Wierzymy, że daje nam to przewagę i jest motorem dalszego rozwoju.
Nie winimy innych za swoje porażki. Jesteśmy odpowiedzialni zarówno za swoje wyniki, jak i za błędy, na których się uczymy.
Wierzymy, że zaufanie jest niezbędnym elementem każdej relacji. Ufamy naszym pracownikom i delegujemy decyzyjność na niższe poziomy hierarchii. Dzięki autonomii, jaką dajemy naszym ekspertom, decyzje podejmowane są szybciej i bardziej efektywnie.
Sprawdź, co nowego w Sii
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.
Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie
Natalia Dyrektor Centrum Kompetencyjnego
Are you sure you want to leave this page?