top-image
WSTECZ

Sii oficjalnym partnerem konsultingowym Salesforce

Sii uzyskało status partnera konsultingowego Salesforce. Oznacza to potwierdzenie kompetencji w zakresie SFDC oraz autoryzację do opracowywania i dostarczania przez Sii projektów, niestandardowych rozwiązań oraz integracji z platformą Salesforce.  

Salesforce to światowy lider w zakresie chmurowych rozwiązań CRM do zarządzania sprzedażą i obsługą klienta według rankingów Gartnera oraz IDG. Możliwość adaptacji standardowych mechanizmów (out of the box) i budowania własnych, niestandardowych rozwiązań sprawia, że Salesforce ma nieskończony wachlarz zastosowań, nieograniczony branżowo czy też wielkością organizacji. Popularność platformy rośnie w zaskakującym tempie. Obecnie udział Salesforce w światowym rynku CRM, wartym ok 40 mld USD to ponad 20%. Z Salesforce korzystają tak znane firmy m.in.: Facebook, Zalando, Starbucks, Roche, Puma czy rodzime Allegro, ale jest także liderem segmentu MSP.

W Sii działa Centrum Kompetencyjne Salesforce, które realizuje projekty dla wiodących polskich i międzynarodowych klientów. – Zdobycie statusu oficjalnego partnera konsultingowego to potwierdzenie naszych kompetencji w zakresie technologii, realizacji projektów, a co najważniejsze gwarancja dla klientów, że usługi Sii spełniają wymagane przez Salesforce standardy – mówi Anna Rębelska, Salesforce Business Development Manager w Sii Warszawa.

Program partnerski Salesforce oferuje nieograniczone możliwości korzystania z zasobów, szkoleń i narzędzi, umożliwiając rozwijanie wiedzy specjalistycznej na temat konkretnych funkcji biznesowych, obszarów, produktów i branż, aby zapewnić klientom Salesforce biznesowy sukces.

– Dzięki partnerstwu jesteśmy częścią międzynarodowej społeczności partnerskiej Salesforce, rodziny Ohana i systemu wsparcia, którego fundamentem jest 8 podstawowych wartości: zaufanie, sukces klienta, innowacja, równość, uczciwość, przejrzystość, odpowiedzialność, dotrzymywanie zobowiązań. W Sii również opieramy się na 14 kluczowych wartościach, które są spójne z wartościami Salesforce i odzwierciedlają ducha Sii i panującą w firmie atmosferę – wyjaśnia Anna Rębelska.

W Sii certyfikowani eksperci Salesforce wspierają klientów w zakresie konsultacji, dostosowania rozwiązania do indywidualnych potrzeb z wykorzystaniem standardu (out of the box), jak i dedykowanych rozszerzeń, utrzymania oraz rozwoju systemu, migracji danych, integracji z istniejącymi bazami danych oraz zewnętrznymi systemami (np.: ERP), testów i szkoleń.

– W Centrum Kompetencyjnym Salesforce kładziemy duży nacisk na podnoszenie kompetencji programistów, którzy w swojej pracy używają języka Apex i technologii VisualForce. Do szybkiego opanowania tych technologii niezwykle pomocne jest doświadczenie w dowolnym języku obiektowym, znajomość podstaw JavaScript czy HTML czy też znajomość relacyjnych baz danych – podkreśla Anna Rębelska.

Więcej informacji o ofercie Centrum Kompetencyjnego Salesforce można znaleźć na www.sii.pl.

Może Cię również zainteresować

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?