Klient
Międzynarodowy lider oferujący innowacyjne produkty i systemy dla branży budowlanej. Zapewnia klientom na całym świecie zaprojektowane i wysoce niezawodne systemy do sprężania, zastosowań geotechnicznych, zarządzania okresem użytkowania i akcesoriów do betonu.
Wyzwanie
Klient poszukiwał zaufanego, globalnego partnera biznesowego, który skonsoliduje usługi Service Desk świadczone przez wielu mniejszych dostawców w Europie, w tym w obszarach wsparcia L1, EMEA Workplace Delivery i wsparcia infrastruktury IT L3 dla chmury (MS Azure) oraz środowiska on-premise.
Co zrobiliśmy
- Skonsolidowaliśmy kontrakty i stworzyliśmy Centrum Wsparcia dla klienta
- Wdrożyliśmy narzędzie ITSM, aby ułatwić przepływy pracy, dostosowując się do potrzeb biznesowych
- Zapewniamy wielojęzyczne wsparcie L1
- Świadczymy usługi Workplace Delivery dla stacji roboczych i urządzeń mobilnych w regionie EMEA
- Administrujemy i wspieramy Infrastrukturę IT w Niemczech
Korzyści dla klienta
- Utrzymanie i rozwój krytycznych procesów ITIL dla użytkowników zlokalizowanych w regionie EMEA przez Sii
- Szybszy onboarding, efektywniejsze rozwiązywanie incydentów, proponowanie zmian w ramach procesu CSI
- Pojedynczy dostawca odpowiedzialny za wszystkie linie wsparcia
- Zwiększenie satysfakcji użytkowników i pozytywny wpływ na biznes