Klient
Firma pracuje dla 500 tys. klientów na całym świecie, prowadząc badania nad DNA, RNA oraz białkami z krwi czy tkanek – czyli najważniejszych elementów ludzkiego organizmu. Koncern jest liderem jeśli chodzi o rozwiązania „sample to insight” - „od próbki aż do wglądu”, napędzając swoich klientów do odkrywania nowych obszarów wiedzy medycznej.
Wyzwanie
Ze względu na rosnącą potrzebę wymiany wiedzy i zapewnienia wsparcia technicznego dla firmowych rozwiązań, dział Digital Accelerator klienta potrzebował zmodernizować swoją bazę wiedzy i narzędzia wsparcia klienta. Ich celem było przerobienie obecnego rozwiązania e-commerce, stron produktowych i Knowledge HUB na nową wersję.
Co zrobiliśmy
- Stworzyliśmy mapę drogową rozwoju produktu.
- Zadbaliśmy o ustalenie priorytetów komponentów i zakresu MVP.
- Przeanalizowaliśmy wymagania biznesowe i wykonaliśmy analizę możliwości ich spełnienia.
- Skoordynowaliśmy pracę pomiędzy wieloma zespołami Scrumowymi w organizacji.
- Zmigrowaliśmy wszystkie dostępne narzędzia, artykuły badawcze, podręczniki produktowe, dokumenty, szkolenia i webinaria na odnowioną platformę e-commerce nowej generacji.
Korzyści dla klienta
- Migracja sekcji Knowledge Hub strony internetowej klienta do nowego projektu i nowej struktury Sitecore CMS
- Uaktualnienie usług webinarów dla nowych stron i formularzy wsparcia klienta, a także wprowadzenie nowych funkcji wyszukiwania dla Knowledge Hub
- Zapewnienie łatwego wyszukiwania informacji i wygodnego korzystania z witryny klienta
- Poprawa statystyk ruchu na stronie oraz zwiększenie dostępności informacji i zatrzymania użytkowników