Klient
Globalny, innowacyjny dostawca energii oraz rozwiązań w zakresie technologii i usług przyjaznych środowisku. Firma zatrudnia globalnie ok. 1 500 pracowników.
Wyzwanie
Usługi utrzymania w ramach pierwszej i drugiej linii wsparcia dla platformy Sales Cloud od Salesforce. Uruchomienie procesu wytwarzania oprogramowania z użyciem CI/CD.
Co zrobiliśmy
- Identyfikacja i weryfikacja błędów
- Wsparcie w zakresie zgłoszeń niebędących błędami systemu
- Wsparcie administratorów biznesowych systemu i bazy danych
- Analiza przyczyn i weryfikacja błędów i zgłoszeń obejmujących zachowanie systemu
- Naprawa błędów
- Analiza i tworzenie wymagań dla zgłoszeń zmian systemu
- Konfiguracja środowiska wytwórczego
Efekty
- Stabilne i bezbłędne działanie systemu po stronie klienta.
- Wsparcie użytkowników i administratorów systemu.
- Zwiększenie efektywność pracy dzięki samoobsłudze
- Usprawnienie komunikacji na linii biznes-IT