Strona główna ServiceNow Customer Experience Management

Customer Experience Management

Wiele czynników ma wpływ na decyzje zakupowe Twoich klientów. O niektórych z nich wiesz, części się domyślasz, a z większości nie zdajesz sobie nawet sprawy. Rozwiązania z obszaru Customer Experience Management, które oferuje Sii Polska, pomagają uzyskać dostęp do cennej, niedostępnej dotąd wiedzy na temat indywidualnych zachowań konsumenckich.
Efektem takich działań są dużo lepsze wyniki sprzedaży uzyskiwane dzięki zaawansowanym, wielokanałowym systemom tworzącym i wdrażającym w życie starannie zaplanowane scenariusze doświadczeń i interakcji z Twoją marką.
Buduj lojalność i angażuj odbiorców

Dzięki dokładnym danym i wszechstronnym analizom narzędzia klasy Customer Experience Management mogą dokładnie dostosować treści i komunikaty marketingowe do danego odbiorcy. Takie zintegrowane rozwiązania mogą wykorzystywać różne urządzenia, media i kanały dotarcia.

Oferujemy narzędzia tworzone przez największych światowych dostawców tego typu rozwiązań. Sii Polska jest oficjalnym partnerem w zakresie wdrażania uznawanych za wiodące na świecie platform – Adobe Marketing Cloud. Wraz z nimi zapewniamy Ci wiedzę i doświadczenie naszych ekspertów.

Nasze technologie

DIGITAL logo adobe managerDIGITAL logo javaDIGITAL logo slingDIGITAL logo osgiDIGITAL logo apache felixDIGITAL logo sitecoreDIGITAL logo aspnetDIGITAL logo mongodbIT INFRASTRUCUTRE logo sql server

DLACZEGO MY?Dowiedz się więcej o naszych rozwiązaniach dla Digital marketing

  • Adobe marketing cloud

 

Co nas wyróżnia

 

 

TESTIN Foto customer experience
  • Kompleksowe wdrożenia Adobe Experience Manager i Sitecore – projektowanie, budowanie, utrzymanie
  • Pogłębiona analiza wymagań
  • Tworzenie elementów custom
  • Biegła znajomość back-end i front-end developmentu
  • Wsparcie w prowadzeniu międzynarodowych kampanii marketingowych
  • Wsparcie aplikacji w systemie 24/7
  • Integracja z systemami zewnętrznymi
  • Gruntowne testy – manualne oraz automatyczne
  • Update’y platformy
  • Administrowanie platformami
  • Wsparcie aplikacji w systemie 24/7 – I, II, III linia wsparcia

Wyślij wiadomość