Zatrudniając ponad 3100 inżynierów, Sii jest liderem usług IT i inżynierii w Polsce.

Realizujemy projekty dla wiodących firm z Polski i z zagranicy. Wspieramy naszych Klientów w zakresie rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą IT, testów, usług service desk, szkoleniowych i inżynieryjnych.

Sii Polska powstała w 2006 roku i w ciągu kilku lat z małej jednoosobowej firmy przekształciła się w prężnie działające przedsiębiorstwo, zatrudniające obecnie ponad 3100 specjalistów. Świadczone przez Sii usługi dają naszym klientom większą elastyczność, dzięki czemu mogą szybciej i efektywniej realizować swoje cele biznesowe. Dbamy o to, aby satysfakcja naszych Klientów, a także pracowników była wyższa niż u konkurencji. Pozycję lidera na rynku IT w Polsce zawdzięczamy konsekwencji w realizacji naszej strategicznej misji, 5 jasnych celów i 15 kluczowych wartości, które odzwierciedlają ducha Sii i panującą w firmie atmosferę.

 

SII POLSKA – KIM JESTEŚMY?

Poznaj naszą historię!
Obejrzyj film

Nasza Misja

Power People

Nasze CeleKierunki rozwoju przedsiębiorstwa

  • 1

    Zysk

    ponad 10% marży brutto rocznie

  • 2

    Satysfakcja

    Klientów

  • 3

    Zadowolenie

    Pracowników

  • 4

    Ciągły rozwój

    i bycie lepszym od Konkurentów

  • 5

    Zabawa

    i radość z tego co robimy

zamknij
  • Zysk – ponad 10% marży brutto rocznie

    Podstawowym celem firmy jest zarabianie pieniędzy i utrzymanie stabilności finansowej. Dokładamy wszelkich starań by każdego roku osiągnąć wzrost na poziomie 10% marży brutto. Realizacja tego jaśnie postawionego celu, pozwala na dalsze inwestycje i stabilny rozwój – wszystko dla dobra naszych Klientów i Pracowników.

  • Satysfakcja Klientów

    Klienci są dla nas najważniejsi – to dzięki nim istniejemy i możemy się rozwijać. Nawiązując współpracę, stawiamy na wzajemne zaufanie i przejrzyste zasady działania, co pozwala na utrzymanie długotrwałej współpracy z naszymi Klientami.

  • Zadowolenie Pracowników

    Pracownicy są kluczową wartością Sii. Zawsze zachowujemy się wobec nich uczciwie, darzymy zaufaniem i jesteśmy otwarci na ich pomysły, krytykę, sugestie. Najlepszym zapewniamy rozwój, co jasno wynika z naszej misji – „ POWER PEOPLE – identyfikowanie i promowanie naszych najlepszych pracowników”.

  • Ciągły rozwój i bycie lepszym od Konkurentów

    Chcemy rozwijać się dynamicznie i być zawsze o dwa kroki przed Konkurencją, wyprzedzać rynek, być liderem. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą świadczącą usługi outsourcingu IT i inżynierii w Polsce i chcemy, by tak nadal pozostało. Szanujemy Konkurencję – to, że działamy wspólnie w biznesie sprawia, że stale możemy się doskonalić, nieustannie dążyć do lepszej pozycji.

  • Zabawa

    Chcemy czerpać przyjemność z pracy. Wspólnie świętujemy sukcesy, a także spędzamy część wolnego czasu na różnego typu spotkaniach integracyjnych.

Nasze Wartości

  • 1 Ambicja

    Nie boimy się wyzwań. Zawsze stawiamy sobie ambitne cele, do których wytrwale dążymy.

  • 2Duch walki

    Nigdy się nie poddajemy i zawsze walczymy do końca. Zmagając się z codziennymi zadaniami i rywalizując z konkurencją, robimy wszystko, by osiągnąć cel: być najlepszym dostawcą usług IT i inżynierii.

  • 3 Elastyczność

    Elastyczność w Sii to nie tylko możliwość dostosowania warunków pracy, rodzaju umowy lub godzin pracy do indywidualnych preferencji pracownika. Naszą ofertę, w tym modele współpracy i rozliczeń, dopasowujemy do ciągle zmieniających się wymagań biznesowych i potrzeb naszych klientów.

  • 4 Jakość

    Dbamy o najwyższą jakość świadczonych usług. Regularnie przeprowadzamy ewaluację naszych działań.

  • 5Lojalność

    Niezależnie od okoliczności, pozostajemy lojalni naszej firmie. Wspieramy się w dobrych i złych chwilach. Utożsamiamy się z celami przedsiębiorstwa, które traktujemy bardzo osobiście. Dla dobra firmy nie szczędzimy swojego wolnego czasu i energii.

  • 6Odwaga

    Bycie liderem wymaga podejmowania trudnych decyzji. My nie boimy się podejmować wkalkulowanego ryzyka, ani mierzyć się z konsekwencjami naszych wyborów. W każdej sytuacji mamy odwagę wyrażać swoją opinię, również krytykę w stosunku do naszych przełożonych, jak i podwładnych. Aby zapewnić solidność finansową firmie, jesteśmy w stanie podejmować nawet niepopularne decyzje.

  • 7 Pasja

    Pasja to nasz żywioł. Praca, ludzie i technologia są dla nas źródłem prawdziwej ekscytacji. Uwielbiamy się uczyć i rozwijać.

  • 8 Pozytywne nastawienie

    Energia, optymizm i entuzjazm to nasze cechy charakterystyczne. Niemożliwe dla nas nie istnieje. Chętnie podejmujemy się ciężkiej pracy, a problemy postrzegamy jako możliwości. Z łatwością nawiązujemy nowe kontakty i przyjaźnie.

  • 9Praca zespołowa

    Zgrany zespół jest naszą przewagą. Pracujemy razem, wymieniamy się doświadczeniami i dzielimy spostrzeżeniami.

  • 10 Przejrzystość

    Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom i pracownikom rzetelne i dokładne informacje. W każdej sytuacji i nie zważając na konsekwencje, otwarcie wyrażamy naszą opinię i krytykę.

  • 11 Szacunek

    Wszyscy jesteśmy równi. Bez względu na pozycję, wiek, płeć, religię… – szanujemy się, a różnice między nami są naszą mocną stroną.

  • 12 Skromność

    Charakteryzuje nas ambicja, ale nie zuchwałość. Cenimy skromność i prostolinijność.

  • 13 Uczciwość

    Stosujemy zasady fair play i sprawiedliwego wynagrodzenia wobec klientów i pracowników. Płacimy pensje, które odzwierciedlają rynkową wartość pracownika i jego indywidualne wyniki. Klientów traktujemy uczciwie, oferując ceny adekwatne do jakości, którą dostarczamy.

  • 14 Zaangażowanie

    Wkładamy dużo serca w swoją pracę – zaangażowanie traktujemy jako cześć naszych codziennych obowiązków. Jesteśmy oddani temu, co robimy oraz gotowi do poświęceń dla firmy i ludzi, którzy ją tworzą. To stanowi motywację do wydajniejszej pracy i dostarczania jak najlepszych wyników.

  • 15 Zaufanie

    Zaufanie jest niezbędnym elementem każdej relacji w Sii. Wierzymy w naszych pracowników, którzy mają prawo do podejmowania decyzji i wzięcia na siebie pełnej odpowiedzialności za realizowane zadania.

Odpowiedzialny Biznes

W Sii bardzo ważna jest misja, cele i wartości. Szacunek, który jest jedną z nich oznacza dla nas również dbałość o otoczenie, w którym działamy i angażowanie się w różnego rodzaju akcje społeczne! Jeśli chcesz wiedzieć więcej, co dzieje się u nas w obszarze CSR, pobierz nasz Raport za rok 2017, w którym dokładnie o tym opowiadamy!

Sii Executive Team

Top Management

ZESPÓŁZARZĄDZAJĄCY

  • Ryszard Pytko

    Ryszard Pytko

    Chief Commercial Officer

    Ryszard pracuje w Sii Polska od lutego 2011 roku – to wtedy rozpoczął przygotowania do otwarcia piątego oddziału Sii w Polsce (w Krakowie). Pod jego przywództwem oddział prężnie się rozwijał i w 2016 roku zdobył nagrodę dla najlepszego oddziału Sii, przyznawaną co roku podczas Weekendu Managerskiego. Jego działania zapoczątkowały także rozwój Sii w Katowicach. W marcu 2017 roku Ryszard awansował na stanowisko Chief Commercial Officer i obecnie odpowiada za strategię, procesy i zarządzanie sprzedażą, a także nadzoruje dział Rekrutacji, Marketingu, Komunikacji oraz Delivery Centers. Praca jest jego pasją i źródłem satysfakcji.
    Zanim rozpoczął pracę w Sii, Ryszard prowadził własną firmę w innej branży. Prywatnie spędza wolny czas z córeczką Tosią. Lubi też pływać i jeździć na rowerze.

  • Gregoire Nitot

    Gregoire Nitot

    Założyciel i Prezes

    Gregoire Nitot, założyciel firmy, właściciel 30% udziałów, prezes oraz członek zarządu Sii Polska.
    W roku 2000 Gregoire Nitot przyjechał do Polski w ramach programu wymiany studenckiej Erasmus w Szkole Głównej Handlowej (SGH). Po kilku latach wrócił z pomysłem założenia firmy IT. W roku 2005 rozpoczął poszukiwania potencjalnych inwestorów, wśród których znalazła się francuska firma Sii. Już w lutym 2006 w Warszawie działalność rozpoczęła firma Sii Polska. W skład kapitału początkowego wchodził wkład własny Gregoire’a w wysokości 100 tyś euro oraz 200 tyś euro pożyczki od Sii Francja.
    Już od ponad dekady Gregoire czuwa nad tym aby firma działała jak najsprawniej. Jest to możliwe dzięki implementacji tylko niezbędnych procedur i utrzymaniu płaskiej, zdecentralizowanej struktury organizacyjnej. Decyzje w Sii Polska podejmowane są bardzo szybko bez zbędnej biurokracji. Menedżerowie posiadają bardzo dużą moc decyzyjną i ponoszą odpowiedzialność za generowane zyski i ponoszone straty.
    Prezes Sii Polska na bieżąco obserwuje zmiany zachodzące w otoczeniu biznesowym i każdego roku wdraża najbardziej pionierskie pomysły. Dba o dostosowanie struktur organizacyjnych do potrzeb środowiska biznesowego, klientów oraz pracowników. Podejmuje się realizacji coraz to większych przedsięwzięć – otwiera kolejne jednostki biznesowe, Centra Kompetencyjne, oddziały. Dzięki podobnym działaniom w ciągu ponad 11 lat obecności na polskim rynku IT i inżynierii, Sii Polska przeszło drogę od jednoosobowej firmy do lidera branży zatrudniającego ponad 3000 osób i generującego przychody na poziomie 500 milionów złotych rocznie.
    Dla Gregoire’a największą wartością są ludzie, a co za tym idzie ich zadowolenie i satysfakcja z wykonywanej pracy, dlatego szczególnie dużo uwagi poświęca obszarowi uważanemu za jeden z kluczowych w firmie – obszarowi Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Gregoire kocha ludzi, co widać w jego indywidualnym podejściu do osób pracujących w jego firmie.
    W wolnym czasie prezes Sii oddaje się życiu rodzinnemu – spędza czas z żoną i czwórką dzieci. Jest również pasjonatem sportu – żeglarstwa, windsurfingu, tenisa, piłki nożnej czy kolarstwa. W momentach zmęczenia zgiełkiem miejskiego życia, Nitot zaszywa się w swoim domu na Kaszubach. W roku 2016, po ponad 10 latach życia w kraju Gregoire otrzymał polskie obywatelstwo.

  • Tomasz książek

    Tomasz Książek

    Dyrektor ds. Finansów

    Tomasz dołączył do zespołu Sii Polska we wrześniu 2011 roku na stanowisko Kontrolera Finansowego. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał przez kilka lat w największych międzynarodowych firmach IT. W październiku 2013 awansował na stanowisko Financial Controlling Manager. Kieruje zespołem Kontrolingu, który odpowiada za całość sprawozdawczości finansowej w Sii, a także przygotowanie budżetów, kalkulację premii oraz Treasury. Do jego zadań należny również zarządzanie strukturą kont bankowych oraz dostępami autoryzacyjnymi bankowości elektronicznej. W 2014 roku awansował na stanowisko Dyrektora ds. Finansów.
    Jest absolwentem Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Uwielbia dalekie podróże i nurkowanie, a najchętniej łączy te dwie przyjemności razem.

  • Krzysztof Krężel

    Krzysztof Krężel

    Dyrektor Operacyjny

    Krzysztof Krężel – związany z branżą usług IT i professional services od ponad 15 lat. W Sii pracuje od 2006 roku, a więc od początku działalności firmy w Polsce. Pełnił w niej kolejno funkcje: Account Managera, Business Unit Managera oraz Dyrektora Zarządzającego oddziału w Warszawie. Obecne stanowisko, Chief Operating Officer, objął w 2014 roku i aktualnie odpowiada min. za obszar consultingu, integracji systemów i usług zarządzanych. Krzysztof jest absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej i Szkoły Głównej Handlowej, ukończył także Advanced Management Program na IESE Business School.
    Prywatnie jest ojcem dwóch córek, a czas wolny poświęca aikido, paralotniarstwu i nauce języków obcych.

GRUPA SII – GLOBALNY PARTNER

Akcjonariusze Sii Polska: Gregoire Nitot – 30%, Grupa Sii – 70%

 

Sii Francja powstała w 1979 roku w Paryżu, a od 1999 roku notowana jest na paryskiej giełdzie. Zachęcona wielkim sukcesem jej pierwszego zagranicznego oddziału – Sii Polska – firma sukcesywnie rozszerza swoją działalność w skali międzynarodowej. Dziś Grupa Sii działa w 15 krajach w Europie, Ameryce i Azji, oferując wysokiej klasy usługi w zakresie IT i nowoczesnych technologii. W 2015 firma osiągnęła przychody wynoszące ponad 439 mln Euro. Sii wykorzystuje najlepsze standardy oraz posiada prestiżowe certyfikaty: ISO 9001, CMMI.

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość