Zatrudniając ponad 3800 inżynierów, Sii jest liderem usług IT i inżynierii w Polsce.

Realizujemy projekty dla wiodących firm z Polski i z zagranicy. Wspieramy naszych Klientów w zakresie rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą IT, testów, usług service desk, szkoleniowych i inżynieryjnych.

Sii Polska powstała w 2006 roku i w ciągu kilku lat z małej jednoosobowej firmy przekształciła się w prężnie działające przedsiębiorstwo, zatrudniające obecnie ponad 3800 specjalistów. Świadczone przez Sii usługi dają naszym klientom większą elastyczność, dzięki czemu mogą szybciej i efektywniej realizować swoje cele biznesowe. Dbamy o to, aby satysfakcja naszych Klientów, a także pracowników była wyższa niż u konkurencji. Pozycję lidera na rynku IT w Polsce zawdzięczamy konsekwencji w realizacji naszej strategicznej misji, 5 jasnych celów i 14 kluczowych wartości, które odzwierciedlają ducha Sii i panującą w firmie atmosferę.

 

SII POLSKA – KIM JESTEŚMY?

Poznaj naszą historię!
Obejrzyj film

Nasza Misja

Power People

Nasze CeleKierunki rozwoju przedsiębiorstwa

  • 1

    Zysk

    ponad 10% marży brutto rocznie

  • 2

    Satysfakcja

    Klientów

  • 3

    Zadowolenie

    Pracowników

  • 4

    Ciągły rozwój

    i bycie lepszym od Konkurentów

  • 5

    Zabawa

    i radość z tego co robimy

zamknij
  • Zysk – ponad 10% marży brutto rocznie

    Podstawowym celem firmy jest zarabianie pieniędzy i utrzymanie stabilności finansowej. Dokładamy wszelkich starań, by każdego roku osiągnąć wzrost na poziomie 10% marży brutto. Realizacja tego jasno postawionego celu pozwala na dalsze inwestycje i stabilny rozwój – wszystko dla dobra naszych Klientów i Pracowników.

  • Satysfakcja Klientów

    Klienci są dla nas najważniejsi – to dzięki nim istniejemy i możemy się rozwijać. Nawiązując współpracę, stawiamy na wzajemne zaufanie i przejrzyste zasady działania, co pozwala na utrzymanie długotrwałej współpracy z naszymi Klientami.

  • Zadowolenie Pracowników

    Pracownicy są kluczową wartością Sii. Zawsze zachowujemy się wobec nich uczciwie, darzymy zaufaniem i jesteśmy otwarci na ich pomysły, krytykę, sugestie. Najlepszym zapewniamy rozwój, co jasno wynika z naszej misji – „ POWER PEOPLE – identyfikowanie i promowanie naszych najlepszych pracowników”.

  • Ciągły rozwój i bycie lepszym od Konkurentów

    Chcemy rozwijać się dynamicznie i być zawsze o dwa kroki przed Konkurencją, wyprzedzać rynek, być liderem. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą świadczącą usługi outsourcingu IT i inżynierii w Polsce i chcemy, by tak nadal pozostało. Szanujemy Konkurencję – to, że działamy wspólnie w biznesie sprawia, że stale możemy się doskonalić, nieustannie dążyć do lepszej pozycji.

  • Zabawa

    Chcemy czerpać przyjemność z pracy. Wspólnie świętujemy sukcesy, a także spędzamy część wolnego czasu na różnego typu spotkaniach integracyjnych.

Nasze Wartości

  • 1 Ambicja

    Status quo nas nie satysfakcjonuje – cały czas dążymy do tego, aby być lepsi i iść o krok dalej, a ponad wszystko chcemy prześcignąć naszą konkurencję (to główny powód, dla którego kochamy ten biznes!). Zawsze stawiamy sobie ambitne cele, do których wytrwale dążymy.

  • 2Duch walki

    Nigdy się nie poddajemy i walczymy do końca! Gdy wykonujemy swoją pracę lub rywalizujemy z konkurencją, zawsze robimy wszystko, co w naszej mocy, żeby osiągnąć cel – być najlepszym dostawcą usług IT i inżynierii.

  • 3 Elastyczność

    Elastyczność to podstawa naszego działania, zarówno jeśli chodzi o naszych partnerów biznesowych, jak i pracowników. W Sii to klient jest w centrum uwagi. Naszym celem jest spełnianie oczekiwań i wymagań każdego klienta oraz dopasowywanie się do jego procesów i wykorzystywanych przez niego narzędzi w taki sposób, aby dostarczać usługi najwyższej jakości. Oferujemy wiedzę ekspercką zdobytą przez naszych konsultantów i inżynierów, którym proponujemy elastyczne warunki zatrudnienia, pracę zdalną, szeroką gamę realizowanych projektów, a także możliwość zmiany kierunku rozwoju.

  • 4 Jakość

    Jakość to dla nas priorytet. Dbamy o jej najwyższy poziom zarówno przy współpracy między różnymi działami i jednostkami Sii, jak i realizując projekty dla klientów i partnerów. Regularnie przeprowadzamy drobiazgową ocenę naszych działań poprzez badania satysfakcji, audyty wewnętrzne i zewnętrzne.

  • 5Lojalność

    Pozostajemy lojalni wobec naszej firmy bez względu na okoliczności. Jesteśmy dla siebie wsparciem zarówno w dobrych, jak i w gorszych chwilach. Nawet gdy stajemy przed wyzwaniem, nie poddajemy się, ale pomagamy sobie nawzajem w znalezieniu najlepszego rozwiązania. Utożsamiamy się z celami Sii, dlatego bronimy naszego miejsca pracy i naszych zespołów.

  • 6Odwaga

    Bycie liderem wymaga podejmowania trudnych decyzji. Nie boimy się wyzwań ani ryzyka i mierzymy się z konsekwencjami naszych wyborów. W każdej sytuacji mamy odwagę wyrażać swoją opinię, również konstruktywną krytykę w stosunku do naszych przełożonych, jak i podwładnych. Aby zapewnić długotrwałą stabilność finansową firmie, nie boimy się podejmowania nawet niepopularnych decyzji.

  • 7 Pasja i Zaangażowanie

    Pracownicy Sii to uosobienie pasji zarówno w pracy, jak i po godzinach. Projekty, ludzie, technologia i biznes są dla nas źródłem ekscytacji. Uwielbiamy się uczyć i rozwijać. Robimy to z ogromnym entuzjazmem i wkładamy dużo serca w swoją pracę – zaangażowanie traktujemy jako część naszych codziennych obowiązków. Jesteśmy oddani temu, co robimy oraz gotowi do poświęceń dla firmy i ludzi, którzy ją tworzą. To stanowi motywację do efektywnej pracy i dostarczania jak najlepszych wyników każdego dnia.

  • 8 Pozytywne nastawienie

    Energia, optymizm i entuzjazm to nasze cechy charakterystyczne. Problemy zdarzają się codziennie. Traktujemy je jako wyzwania i zawsze poszukujemy nowych, nieszablonowych rozwiązań.

  • 9Praca zespołowa

    Zgrany zespół jest naszym największym atutem. Wiemy, że nie da się dostarczać wysokiej jakości usług oraz projektów w pojedynkę i znacznie więcej możemy osiągnąć jako zespół. Pracując wspólnie, wymieniamy się doświadczeniami, co sprawia, że razem stajemy się silniejsi. Zespół pozwala nam także sięgać dalej w drodze do wspólnego celu. Ponadto nie pozwalamy, aby różnice w punkcie widzenia odwracały naszą uwagę od tego, do czego dążymy jako team. Pomimo konstruktywnych konfliktów pomiędzy członkami zespołu, zawsze szukamy kompromisów i stawiamy dobro ogółu przed interesem jednostek. Nie boimy się rozstawać z osobami, które mają zły wpływ na naszą pracę i wyniki. Wierzymy, że daje nam to przewagę i jest motorem dalszego rozwoju.

  • 10 Przejrzystość

    Dokładamy wszelkich starań, aby na bieżąco dostarczać naszym klientom i pracownikom rzetelnych informacji. Unikamy poprawności politycznej i w każdej sytuacji otwarcie wyrażamy naszą opinię i krytykę nie zważając na konsekwencje, nawet jeśli możemy tym kogoś urazić.

  • 11 Szacunek

    W Sii wszycy jesteśmy równi. Bez względu na zajmowane stanowisko, wiek, płeć, religię czy jakiekolwiek inne czynniki, okazujemy sobie nawzajem szacunek. Słuchamy innych i respektujemy różne opinie – co więcej, różnorodność uznajemy za atut.

  • 12Skromność i Pokora

    Jesteśmy ambitni i wierzymy w swoje umiejętności, jednak, pomimo naszego sukcesu i świetnych wyników, które utrzymują się od rozpoczęcia działalności firmy, nie staliśmy się zuchwali. Pozostajemy skromni i pokorni, nie boimy się przyznać do błędów i porażek, bo jesteśmy świadomi tego, że nie zawsze mamy rację. Akceptujemy konstruktywną krytykę i traktujemy ją jako narzędzie rozwoju. Wiemy też, że zawsze możemy się wiele nauczyć od naszych kolegów, klientów i konkurencji. Pomimo dynamicznego rozwoju, zawsze pamiętamy o tym, że nasza dobra sytuacja finansowa może ulec zmianie.

  • 13 Uczciwość

    Stosujemy zasady fair play i sprawiedliwego traktowania wobec klientów i pracowników. Wypłacamy pensje, które odzwierciedlają rynkową wartość pracownika i jego indywidualne wyniki. Partnerów biznesowych traktujemy równie uczciwie, oferując ceny adekwatne do jakości, którą dostarczamy.

  • 14Wolność i Zaufanie

    Wierzymy, że zaufanie jest niezbędnym elementem każdej relacji. Ufamy naszym pracownikom i delegujemy decyzyjność na niższe poziomy hierarchii. Dzięki autonomii, jaką dajemy naszym ekspertom, decyzje podejmowane są szybciej i bardziej efektywnie. Do naszego zespołu dołączają wyłącznie osoby, którym taką odpowiedzialność powierzamy z przekonaniem.

Odpowiedzialny Biznes

W Sii bardzo ważna jest misja, cele i wartości. Szacunek, który jest jedną z nich, oznacza dla nas również dbałość o otoczenie, w którym działamy i angażowanie się w różnego rodzaju akcje społeczne! Jeśli chcesz wiedzieć więcej, co dzieje się u nas w obszarze CSR, pobierz nasz Raport za rok 2017, w którym dokładnie o tym opowiadamy!

Sii Executive Team

Top Management

ZESPÓŁZARZĄDZAJĄCY

  • Ryszard Pytko

    Ryszard Pytko

    Chief Commercial Officer

    Ryszard pracuje w Sii Polska od lutego 2011 roku – to wtedy rozpoczął przygotowania do otwarcia piątego oddziału Sii w Polsce (w Krakowie). Pod jego przywództwem oddział prężnie się rozwijał i w 2016 roku zdobył nagrodę dla najlepszego oddziału Sii, przyznawaną co roku podczas Weekendu Managerskiego. Jego działania zapoczątkowały także rozwój Sii w Katowicach. W marcu 2017 roku Ryszard awansował na stanowisko Chief Commercial Officer i obecnie odpowiada za strategię, procesy i zarządzanie sprzedażą, a także nadzoruje dział Rekrutacji, Marketingu, Komunikacji oraz Delivery Centers. Praca jest jego pasją i źródłem satysfakcji.
    Zanim rozpoczął pracę w Sii, Ryszard prowadził własną firmę w innej branży. Prywatnie spędza wolny czas z córeczką Tosią. Lubi też pływać i jeździć na rowerze.

  • Gregoire Nitot

    Gregoire Nitot

    Założyciel i Prezes

    Gregoire Nitot, założyciel firmy, właściciel 30% udziałów, prezes oraz członek zarządu Sii Polska.
    W roku 2000 Gregoire Nitot przyjechał do Polski w ramach programu wymiany studenckiej Erasmus w Szkole Głównej Handlowej (SGH). Po kilku latach wrócił z pomysłem założenia firmy IT. W roku 2005 rozpoczął poszukiwania potencjalnych inwestorów, wśród których znalazła się francuska firma Sii. Już w lutym 2006 w Warszawie działalność rozpoczęła firma Sii Polska. W skład kapitału początkowego wchodził wkład własny Gregoire’a w wysokości 100 tys. euro oraz 200 tys. euro pożyczki od Sii Francja.
    Już od ponad dekady Gregoire czuwa nad tym aby firma działała jak najsprawniej. Jest to możliwe dzięki implementacji tylko niezbędnych procedur i utrzymaniu płaskiej, zdecentralizowanej struktury organizacyjnej. Decyzje w Sii Polska podejmowane są bardzo szybko bez zbędnej biurokracji. Menedżerowie posiadają bardzo dużą moc decyzyjną i ponoszą odpowiedzialność za generowane zyski i ponoszone straty.
    Prezes Sii Polska na bieżąco obserwuje zmiany zachodzące w otoczeniu biznesowym i każdego roku wdraża najbardziej pionierskie pomysły. Dba o dostosowanie struktur organizacyjnych do potrzeb środowiska biznesowego, klientów oraz pracowników. Podejmuje się realizacji coraz to większych przedsięwzięć – otwiera kolejne jednostki biznesowe, Centra Kompetencyjne, oddziały. Dzięki podobnym działaniom w ciągu ponad 11 lat obecności na polskim rynku IT i inżynierii, Sii Polska przeszło drogę od jednoosobowej firmy do lidera branży zatrudniającego ponad 3000 osób i generującego przychody na poziomie 500 milionów złotych rocznie.
    Dla Gregoire’a największą wartością są ludzie, a co za tym idzie ich zadowolenie i satysfakcja z wykonywanej pracy, dlatego szczególnie dużo uwagi poświęca obszarowi uważanemu za jeden z kluczowych w firmie – obszarowi Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Gregoire kocha ludzi, co widać w jego indywidualnym podejściu do osób pracujących w jego firmie.
    W wolnym czasie prezes Sii oddaje się życiu rodzinnemu – spędza czas z żoną i czwórką dzieci. Jest również pasjonatem sportu – żeglarstwa, windsurfingu, tenisa, piłki nożnej czy kolarstwa. W momentach zmęczenia zgiełkiem miejskiego życia, Nitot zaszywa się w swoim domu na Kaszubach. W roku 2016, po ponad 10 latach życia w kraju Gregoire otrzymał polskie obywatelstwo.

  • Tomasz książek

    Tomasz Książek

    Dyrektor ds. Finansów

    Tomasz dołączył do zespołu Sii Polska we wrześniu 2011 roku na stanowisko Kontrolera Finansowego. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał przez kilka lat w największych międzynarodowych firmach IT. W październiku 2013 awansował na stanowisko Financial Controlling Manager. Kieruje zespołem Kontrolingu, który odpowiada za całość sprawozdawczości finansowej w Sii, a także przygotowanie budżetów, kalkulację premii oraz Treasury. Do jego zadań należny również zarządzanie strukturą kont bankowych oraz dostępami autoryzacyjnymi bankowości elektronicznej. W 2014 roku awansował na stanowisko Dyrektora ds. Finansów.
    Jest absolwentem Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Uwielbia dalekie podróże i nurkowanie, a najchętniej łączy te dwie przyjemności razem.

  • Krzysztof Krężel

    Krzysztof Krężel

    Dyrektor Operacyjny

    Krzysztof Krężel – związany z branżą usług IT i professional services od ponad 15 lat. W Sii pracuje od 2006 roku, a więc od początku działalności firmy w Polsce. Pełnił w niej kolejno funkcje: Account Managera, Business Unit Managera oraz Dyrektora Zarządzającego oddziału w Warszawie. Obecne stanowisko, Chief Operating Officer, objął w 2014 roku i aktualnie odpowiada min. za obszar consultingu, integracji systemów i usług zarządzanych. Krzysztof jest absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej i Szkoły Głównej Handlowej, ukończył także Advanced Management Program na IESE Business School.
    Prywatnie jest ojcem dwóch córek, a czas wolny poświęca aikido, paralotniarstwu i nauce języków obcych.

GRUPA SII – GLOBALNY PARTNER

Akcjonariusze Sii Polska: Gregoire Nitot – 30%, Grupa Sii – 70%

 

Sii Francja powstała w 1979 roku w Paryżu, a od 1999 roku notowana jest na paryskiej giełdzie. Zachęcona wielkim sukcesem jej pierwszego zagranicznego oddziału – Sii Polska – firma sukcesywnie rozszerza swoją działalność w skali międzynarodowej. Dziś Grupa Sii działa w 15 krajach w Europie, Ameryce i Azji, oferując wysokiej klasy usługi w zakresie IT i nowoczesnych technologii. W 2015 firma osiągnęła przychody wynoszące ponad 512 mln Euro. Sii wykorzystuje najlepsze standardy oraz posiada prestiżowe certyfikaty: ISO 9001, CMMI.

Wyślij wiadomość