PL
angle-down

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Dołącz do nas Kontakt
Wstecz

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

This offer base language is Polish. Translate into English.
This translation is generic. Show original text

Technologie i narzędzia

IT Operations to Centrum Kompetencyjne odpowiedzialne za realizację zadań i projektów w obszarze utrzymania: stanowisk roboczych i urządzeń mobilnych: komputerów, laptopów, tabletów, telefonów komórkowych, drukarek (DELL, HP, Lenovo, Apple, Samsung), serwerów, systemów operacyjnych, sieci (Windows, Linux, CISCO, Azure, AWS), baz danych (SQL, Oracle), aplikacji (SCCM, ServiceNow, Zabbix, O365, D365).

Poszukujemy Specjalisty ds. wsparcia IT do realizacji zadań stacjonarnych z biura klienta w Katowicach. W zależności od Twojego doświadczenia, preferencji co do formy zatrudnienia, rodzajów zadań oraz oczekiwań finansowych, zapewniamy możliwość dalszego rozwoju w wybranym kierunku.

Twoje zadania

  • Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem komputerowym oraz aplikacjami wewnętrznymi
  • Przygotowanie komputerów użytkowników do pracy
  • Podstawowa konfiguracja serwerów, sieci LAN/WAN Wi-Fi
  • Poznanie mechanizmów monitoringu i analizy infrastruktury IT
  • Praca zgodnie ze standardami takimi jak: ITIL, PRINCE, ISO 9000, ISO 27000
  • Współpraca z międzynarodowym zespołem wsparcia

Wymagania

  • Minimum pół roku doświadczenia – w tym staże, praktyki
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (B2) – warunek konieczny
  • Dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
  • Doświadczenie w konfiguracji MS Outlook, Teams oraz funkcji programów MS Word i Excel
  • Praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją serwerów oraz utrzymaniem sieci LAN/WAN i Wi-Fi
  • Komunikatywność, otwartość, oraz dobra organizacja pracy własnej

Nr oferty 241024-U4CFG

Technologies & tools

IT Operations is a Competence Center responsible for tasks and projects in the area of maintenance of: workstations and mobile devices: computers, laptops, tablets, cell phones, printers (DELL, HP, Lenovo, Apple, Samsung), servers, operating systems, networks (Windows, Linux, CISCO, Azure, AWS), databases (SQL, Oracle), applications (SCCM, ServiceNow, Zabbix, O365, D365).

We are looking for an IT Support Specialist for onsite assignments from our client's office in Katowice, Poland. Depending on your experience, preference for the form of employment, types of tasks and financial expectations, we provide the opportunity for further development in the chosen direction.

Your tasks

  • Troubleshooting technical problems related to computer hardware and internal applications
  • Preparing users' computers for operation
  • Basic configuration of servers, LAN/WAN Wi-Fi networks
  • Familiarity with IT infrastructure monitoring and analysis mechanisms
  • Working in accordance with standards such as ITIL, PRINCE, ISO 9000, ISO 27000
  • Working with an international support team

Requirements

  • Minimum six months of experience - including internships, apprenticeships
  • Very good knowledge of spoken and written English (B2) - prerequisite
  • Good knowledge of computer hardware design and basic configuration elements
  • Experience in configuration of MS Outlook, Teams and MS Word and Excel functions
  • Practical knowledge of MS Active Directory service
  • Knowledge of server configuration and maintenance of LAN/WAN and Wi-Fi networks
  • Communication skills, openness, and good organization of own work

Job no. 241024-U4CFG

Aplikuj szybko

Młodszy specjalista ds. wparcia IT

angle-down
  • Polska
angle-down

Opcja nie została wybrana

Załącz CV*

Załączony plik:
  • file_icon Created with Sketch.

Dopuszczalne pliki: doc, docx, pdf. (maks. 5MB)
Prześlij plik w formacie DOC, DOCX lub PDF
Maksymalny rozmiar przesłanego pliku to 5 MB
Plik jest pusty
Załącznik nie został dodany

W dowolnym momencie możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, ale nie wpłynie to na zgodność z prawem wszelkich przypadków przetwarzania danych, które miały miejsce przed wycofaniem zgody. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

W Sii Polska obowiązuje Procedura dotycząca zgłoszeń naruszeń prawa.

success

Twoja aplikacja została przesłana

Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko sprawdzimy Twoje CV

Przetwarzanie...

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona

Odśwież stronę i spróbuj ponownie. Skontaktuj się z nami, jeśli problem się powtórzy

Benefity dla Ciebie

Aplikuj teraz Poleć znajomego

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?