PL
angle-down

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Dołącz do nas Kontakt
Wstecz

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

This translation is generic. Show original text
This offer base language is English. Translate into Polish.

Technologie i narzędzia

IT Operations to Centrum Kompetencyjne odpowiedzialne za zadania i projekty związane z utrzymaniem stacji roboczych i urządzeń mobilnych, w tym komputerów, laptopów, tabletów, telefonów komórkowych, drukarek, serwerów, systemów operacyjnych, sieci, baz danych (SQL, Oracle) i aplikacji (SCCM, ServiceNow, Zabbix, O365, D365).

Poszukujemy specjalisty ds. wsparcia IT, który dołączy do zespołu i będzie wspierał jednego z naszych klientów w Reykjaviku.

Twoje zadania

  • Rozwiązywanie problemów i wsparcie na miejscu
  • Konfigurowanie sprzętu IT
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem
  • Monitorowanie stanu technicznego urządzeń, planowanie i przeprowadzanie konserwacji i napraw
  • Identyfikacja niezbędnego sprzętu i oprogramowania, współpraca z dostawcami i składanie zamówień na sprzęt: laptopy, serwery, urządzenia sieciowe itp.
  • Prowadzenie aktualnej ewidencji sprzętu IT, śledzenie stanów magazynowych i zarządzanie cyklem życia urządzeń od momentu zakupu do wycofania z eksploatacji
  • Aktualizowanie dokumentacji technicznej sprzętu, procesów i incydentów wsparcia

Wymagania

  • Doświadczenie we wsparciu IT - co najmniej 1 rok praktycznego doświadczenia we wsparciu technicznym, instalacji sprzętu i zarządzaniu.
  • Praktyczna znajomość systemów operacyjnych takich jak Windows, macOS i Linux
  • Znajomość konfiguracji MS Outlook, Teams oraz funkcji MS Word i MS Excel
  • Podstawowa znajomość sieci
  • Doświadczenie w wyborze, zamawianiu i konfigurowaniu urządzeń IT (laptopy, drukarki, serwery, sprzęt sieciowy)
  • Gotowość do rozwiązywania problemów technicznych bezpośrednio w siedzibach lub biurach klientów
  • Umiejętność rozwiązywania incydentów IT przy użyciu systemów biletowych.
  • Dobre umiejętności komunikacyjne: z użytkownikami i współpraca z zespołem IT

Mile widziane

  • Ważne prawo jazdy
  • Wykształcenie techniczne - najlepiej w dziedzinie IT, telekomunikacji lub pokrewnych (mile widziane)

Nr oferty 241014-EBJ5P

Technologies & tools

IT Operations is a Competency Center responsible for tasks and projects related to the maintenance of workstations and mobile devices, including computers, laptops, tablets, cell phones, printers, servers, operating systems, networks, databases (SQL, Oracle), and applications (SCCM, ServiceNow, Zabbix, O365, D365).

We are looking for an IT Support Specialist to join the team to support one of our clients in Reykjavik.

Your tasks

  • On-site troubleshooting and support
  • Configuring IT equipment
  • Diagnosing and solving hardware and software issues
  • Monitoring the technical condition of devices, planning and performing maintenance and repairs
  • Identifying the necessary hardware and software, liaising with suppliers, and placing orders for equipment: laptops, servers, network devices, etc.
  • Maintaining up-to-date records of IT equipment, tracking stock levels, and managing the lifecycle of devices from procurement to decommissioning
  • Updating technical documentation of equipment, processes, and support incidents

Requirements

  • Experience in IT Support – at least 1 year of hands-on experience in technical support, equipment installation, and management
  • Practical knowledge of operating systems like Windows, macOS, and Linux
  • Knowledge of configuring MS Outlook, Teams, and the functions of MS Word and MS Excel
  • Basic networking knowledge
  • Expertise in selecting, ordering, and configuring IT devices (laptops, printers, servers, network equipment)
  • Readiness to troubleshoot technical issues directly at client sites or offices
  • Ability to resolve IT incidents using ticketing systems.
  • Good communication skills: with users and collaborate with the IT team

Nice to have

  • Valid driver’s license
  • Technical education – preferably in IT, telecommunications, or related fields (nice to have)

Job no. 241014-EBJ5P

Aplikuj szybko

Młodszy specjalista ds. wsparcia IT

angle-down
  • International Freelancer
angle-down

Opcja nie została wybrana

Załącz CV*

Załączony plik:
  • file_icon Created with Sketch.

Dopuszczalne pliki: doc, docx, pdf. (maks. 5MB)
Prześlij plik w formacie DOC, DOCX lub PDF
Maksymalny rozmiar przesłanego pliku to 5 MB
Plik jest pusty
Załącznik nie został dodany

W dowolnym momencie możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, ale nie wpłynie to na zgodność z prawem wszelkich przypadków przetwarzania danych, które miały miejsce przed wycofaniem zgody. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

W Sii Polska obowiązuje Procedura dotycząca zgłoszeń naruszeń prawa.

success

Twoja aplikacja została przesłana

Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko sprawdzimy Twoje CV

Przetwarzanie...

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona

Odśwież stronę i spróbuj ponownie. Skontaktuj się z nami, jeśli problem się powtórzy

Benefity dla Ciebie

Aplikuj teraz Poleć znajomego

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?