Lokalizacja:
Łódź
Termin:
19.10.2020 - 23.10.2020
Język:
PL
Cena netto:
3 250 PLN
Cena egzaminu netto:
950 PLN
Cel szkolenia
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie zarządzania usługami IT w fazie eksploatacji, szczególnie dotyczących wczesnego wykrywania, diagnozowania i rozwiązywania incydentów i problemów oraz dobrych praktyk związanych z codziennym utrzymaniem infrastruktury IT
  • Dogłębne omówienie zagadnień, wyzwań i korzyści związanych z eksploatacją usług IT m.in. Z zapewnieniem odpowiedniego poziomu dostępności usług IT, efektywną komunikacją między IT a użytkownikiem oraz właściwa proporcją między działaniami proaktywnymi a reaktywnymi.
  • Poznanie oraz zrozumienie praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Intermediate Operational Support & Analysis
Zakres szkolenia
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia
  • Cele, przebieg i zastosowanie procesów: Zarządzania zdarzeniami (Event Management), Zarządzania incydentami (Incident Management), Zarządzania problemami (Problem Management), Realizacji wniosków (Request Fulfillment), Zarządzania uprawnieniami dostępu (Access management),
  • Service Desk – koncepcja i rola w fazie eksploatacji usługi IT,
  • Techniki analizy problemów,
  • Funkcje: Zarządzanie wsparciem technicznym (Technical Management), Zarzadzanie aplikacjami (Application Management) i Zarządzanie eksploatacją (IT Operations Management),
  • Omówienie czynności operacyjnych, m.in. monitorowanie usługi IT
  • Zagadnienia technologiczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin
Wymagania wstępne

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
Adresaci

Osoby odpowiedzialne za: rozwój i wdrożenia rozwiązań IT, zarządzanie zmianą, testowanie, współpracę między rozwojem a utrzymaniem, zarządzanie konfiguracją IT, właściciele usług, kierownicy, liderzy zespołów oraz wszyscy na co dzień rozwijający usługi IT

Cel szkolenia
  • Zdobycie kompleksowej wiedzy odnośnie zarządzania usługami IT w fazie eksploatacji, szczególnie dotyczących wczesnego wykrywania, diagnozowania i rozwiązywania incydentów i problemów oraz dobrych praktyk związanych z codziennym utrzymaniem infrastruktury IT
  • Dogłębne omówienie zagadnień, wyzwań i korzyści związanych z eksploatacją usług IT m.in. Z zapewnieniem odpowiedniego poziomu dostępności usług IT, efektywną komunikacją między IT a użytkownikiem oraz właściwa proporcją między działaniami proaktywnymi a reaktywnymi.
  • Poznanie oraz zrozumienie praktycznego wykorzystania omawianych zagadnień
  • Przygotowanie do akredytowanego egzaminu ITIL® Intermediate Operational Support & Analysis
Zakres szkolenia
  • Usługa informatyczna i jej cykl życia
  • Cele, przebieg i zastosowanie procesów: Zarządzania zdarzeniami (Event Management), Zarządzania incydentami (Incident Management), Zarządzania problemami (Problem Management), Realizacji wniosków (Request Fulfillment), Zarządzania uprawnieniami dostępu (Access management),
  • Service Desk – koncepcja i rola w fazie eksploatacji usługi IT,
  • Techniki analizy problemów,
  • Funkcje: Zarządzanie wsparciem technicznym (Technical Management), Zarzadzanie aplikacjami (Application Management) i Zarządzanie eksploatacją (IT Operations Management),
  • Omówienie czynności operacyjnych, m.in. monitorowanie usługi IT
  • Zagadnienia technologiczne
  • Sesje powtórzeniowe
  • Próbny egzamin i egzamin
Wymagania wstępne

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:

  • 2011
  • V3
  • V2 i ITIL® Foundation Bridge
Adresaci

Osoby odpowiedzialne za: rozwój i wdrożenia rozwiązań IT, zarządzanie zmianą, testowanie, współpracę między rozwojem a utrzymaniem, zarządzanie konfiguracją IT, właściciele usług, kierownicy, liderzy zespołów oraz wszyscy na co dzień rozwijający usługi IT

Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test składający się z 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 5 dni

Dostępny język: PL/ EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: EN

Forma kursu
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku (60% czasu), interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test składający się z 8 pytań opartych na scenariuszach
  • Wybór 1 z 4 dostępnych wariantów odpowiedzi
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90/120 min.
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Pobierz pełną ofertę szkoleniową

POBIERZ OFERTĘ

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Pobierz pełną ofertę szkoleniową

Pobierz plik pdf

Inne terminy i lokalizacje

ITIL®
Akredytowane

ITIL® Operational Support & Analysis (OSA)

Lokalizacja:
Warszawa
Język:
PL
Termin:
26.10.2020 - 30.10.2020
Cena netto:
3 250 PLN
Cena egzaminu netto:
950 PLN

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ