Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Cel szkolenia
  • Zrozumienie, jak prowadzić interesariuszy (zarówno klientów, jak i usługodawców) przez zasady i praktyki współtworzenia wartości poprzez usługi
  • Szczegółowe zrozumienie wszystkich etapów podróży klienta
  • Poznanie, jak skutecznie zarządzać interesariuszami, komunikować się, budować z nimi relacje i zwiększać ich satysfakcję
  • Przygotowanie do egzaminu ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value (DSV)
Zakres szkolenia
  • Podróż klienta – mapowanie, projektowanie, pomiary i ulepszanie
  • Targetowanie na rynki i interesariuszy
  • Wspieranie relacji z interesariuszami
  • Kształtowanie popytu i definiowanie ofert usług
  • Dopasowywanie oczekiwań i uzgadnianie szczegółów usług
  • Wprowadzanie i wycofywanie klientów oraz użytkowników
  • Wspólne działanie w celu zapewnienia ciągłego współtworzenia wartości (konsumpcja usług / dostarczanie)
  • Uświadomienie sobie i walidacja wartości usługi
Wymagania wstępne

Posiadanie certyfikatu ITIL®4 Foundation.

Adresaci
  • obecni posiadacze certyfikatów ITIL, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i kontynuować podróż w zarządzaniu usługami
  • menedżerowie zarządzający usługami IT i początkujący menedżerowie
  • praktycy ITSM zarządzający działaniem produktów i usług IT i cyfrowych,
  • osoby odpowiedzialne za kompleksową dostawę usług IT
Cel szkolenia
  • Zrozumienie, jak prowadzić interesariuszy (zarówno klientów, jak i usługodawców) przez zasady i praktyki współtworzenia wartości poprzez usługi
  • Szczegółowe zrozumienie wszystkich etapów podróży klienta
  • Poznanie, jak skutecznie zarządzać interesariuszami, komunikować się, budować z nimi relacje i zwiększać ich satysfakcję
  • Przygotowanie do egzaminu ITIL®4 Specialist Drive Stakeholder Value (DSV)
Zakres szkolenia
  • Podróż klienta – mapowanie, projektowanie, pomiary i ulepszanie
  • Targetowanie na rynki i interesariuszy
  • Wspieranie relacji z interesariuszami
  • Kształtowanie popytu i definiowanie ofert usług
  • Dopasowywanie oczekiwań i uzgadnianie szczegółów usług
  • Wprowadzanie i wycofywanie klientów oraz użytkowników
  • Wspólne działanie w celu zapewnienia ciągłego współtworzenia wartości (konsumpcja usług / dostarczanie)
  • Uświadomienie sobie i walidacja wartości usługi
Wymagania wstępne

Posiadanie certyfikatu ITIL®4 Foundation.

Adresaci
  • obecni posiadacze certyfikatów ITIL, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i kontynuować podróż w zarządzaniu usługami
  • menedżerowie zarządzający usługami IT i początkujący menedżerowie
  • praktycy ITSM zarządzający działaniem produktów i usług IT i cyfrowych,
  • osoby odpowiedzialne za kompleksową dostawę usług IT
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90 min. angielski + 25% dla osób nie będących native speakerami
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 3 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: EN

Forma kursu

Szkolenie organizowane wyłącznie na zamówienie dla grup zorganizowanych (co najmniej 6-8 osób).
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe.
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 28 (70%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 90 min. angielski + 25% dla osób nie będących native speakerami
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne pliki: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist High Velocity IT (HVIT)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Driect, Plan & Improve (DPI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Managing Professional Transition (MPT)

Czas trwania:
5 dni
ITIL® & ITSM

IT Awareness

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM

Zarządzanie zmianami w usługach IT

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM

Zarządzanie incydentami i realizacja wniosków

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM

Zarządzanie problemami

Czas trwania:
1 dzień
ITIL® & ITSM
Akredytowane

SIAM® Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Czas trwania:
2 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist Create, Deliver & Support (CDS)

Czas trwania:
3 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?