Trzydniowe szkolenie Service Operation zostało oparte o publikację „Service Operation” i obejmuje zagadnienia związane z codziennym wsparciem i zarządzaniem usługą IT w fazie jej eksploatacji oraz utrzymaniem odpowiedniej dla usług IT infrastruktury informatycznej.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:
Osoby odpowiedzialne za wsparcie usług i zarządzanie infrastrukturą IT, a także monitorowanie usług IT, zarządzanie incydentami i problemami, komunikację miedzy IT a użytkownikiem; właściciele usług, kierownicy, liderzy i pracownicy grup wsparcia i Service Desku
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie jednego z poniższych certyfikatów ITIL® Foundation:
Osoby odpowiedzialne za wsparcie usług i zarządzanie infrastrukturą IT, a także monitorowanie usług IT, zarządzanie incydentami i problemami, komunikację miedzy IT a użytkownikiem; właściciele usług, kierownicy, liderzy i pracownicy grup wsparcia i Service Desku
Liczebność grupy: 8-15 uczestników
Czas trwania: 3 dni
Dostępny język: PL/ EN
Dostępny język materiałów: EN
Dostępny egzamin: EN
ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.