Certyfikowany Premier Partner
w Polsce, krajach nordyckich, DACH, Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz USA
Wysoki wynik w badaniu ServiceNow CSAT
– 4,75/5
Solidne referencje
w zakresie odsprzedaży, doradztwa i wdrożeń
Szerokie doświadczenie
w ITSM, ITOM, SPM, CSM, HRSD i SecOps
Bądź na bieżąco z aktualnościami na temat naszego partnerstwa
Wdrażamy platformę zarządzania usługami IT (ITSM) ServiceNow, aby usprawnić i zautomatyzować usługi IT. Twój zespół może efektywnie zarządzać incydentami, zgłoszeniami serwisowymi, zmianami i problemami przy użyciu analiz opartych na sztucznej inteligencji i wirtualnych agentów. Centralizując operacje IT na jednej platformie opartej na chmurze, pomagamy poprawić wydajność usług, usprawnić współpracę i obniżyć koszty operacyjne.
Wdrażamy rozwiązanie ServiceNow Strategic Portfolio Management (SPM), aby dostosować strategię biznesową do realizacji. Platforma usprawnia współpracę działów, optymalizuje alokację zasobów i oferuje wgląd oparty na sztucznej inteligencji w celu wizualizacji strategii i śledzenia postępów. Wspiera planowanie strategiczne, zarządzanie popytem, rozwój Agile i kompleksowe zarządzanie portfelem projektów w celu zwiększenia elastyczności biznesowej i wydajności.
Wdrażamy rozwiązanie ServiceNow IT Operations Management (ITOM), aby zapewnić pełną przejrzystość i kontrolę nad infrastrukturą IT, od lokalnej po chmurę. Wykorzystując sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, platforma szybko wykrywa i rozwiązuje błędy, minimalizuje przestoje i proaktywnie rozwiązuje potencjalne problemy. Dzięki scentralizowanemu zarządzaniu i mapowaniu usług, Twój zespół może obserwować wydajność aplikacji i usług biznesowych, co gwarantuje niezawodne i optymalne działanie.
Wdrażamy platformę ServiceNow HR Service Delivery, aby usprawnić i zautomatyzować procesy HR w całej organizacji. Zwiększając komfort pracowników dzięki samoobsłudze i automatyzacji opartej na AI, platforma upraszcza zadania, od rekrutacji i onboardingu po codzienne wsparcie HR. Umożliwia to pracownikom płynny dostęp do usług, których potrzebują, poprawiając wydajność i obniżając koszty, niezależnie od tego, czy pracują w biurze, czy zdalnie.
Wdrażamy platformę ServiceNow Customer Service Management (CSM), aby zoptymalizować obsługę klienta. Platforma wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatyzacji rozwiązywania zgłoszeń, usprawnienia przepływów pracy i poprawy współpracy zespołowej. Dzięki wglądowi w czasie rzeczywistym i scentralizowanym interakcjom agenci mogą skuteczniej rozwiązywać problemy i zapewniać doskonałą obsługę klienta, jednocześnie efektywnie zarządzając kosztami operacyjnymi.
Dowiedz się, jak zapewnić spersonalizowaną obsługę klienta i zwiększyć wydajność agentów w ServiceNow
Sprawdź, co dostarczamy w Twoim sektorze
Zostań częścią zespołu Power People
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?