Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Cel szkolenia

Przygotowanie uczestnika kursu do pracy jako ServiceNow Administrator. Szkolenie umożliwia uczestnikom opanować umiejętności zarządzania usługami Now Platform. Szkolenie pozwoli poznać kursantom narzędzia wykorzystywane przez administratorów w codziennej pracy, a dla najlepszych Uczestników istnieje możliwość otrzymania stażu w Centrum Kompetencyjnym ServiceNow.

Sii - dlaczego szkolenie z nami?
  • gwarantujemy rozmowę rekrutacyjną i rozmowę techniczną wraz z feedbackiem od specjalistów ServiceNow dla każdego Uczestnika szkolenia
  • możliwość otrzymania stażu w Centrum Kompetencyjnym ServiceNow dla najlepszych Uczestników
  • program szkoleniowy w pełni przygotowujący do uzyskania kwalifikacji w zakresie administratora ServiceNow i zdobycia zdania egzaminu Certified System Administrator od ServiceNow.
  • praca na praktycznych zadaniach (case study) z wykorzystaniem Now Platform
  • mocno praktyczna forma zajęć
  • wykwalifikowana kadra szkoleniowa: trenerami są osoby pracujące jako administratorzy NOW Platform oraz architekci, którzy potrafią przekazać praktyczną wiedzę oraz podzielić się bogatym doświadczeniem
  • marka Sii – wiarygodny, doświadczony i rozpoznawalny na rynku dostawca szkoleń oraz pracodawca
Efekty szkolenia

Uczestnicy posiądą teoretyczną i praktyczną wiedzę z zakresu administracji usługami Now Platform taką jak:

  • Czym jest Now Platform
  • Dla kogo Now Platform została stworzona i w jaki sposób się jej używa
  • Porównianie sposobu hostowania aplikacji w chmurze i on-premise
  • Czym jest ITIL i jak Now Platform implementuje jego rozwiązania
  • Czym są moduły i aplikacje w Now Platform
  • Sprawne poruszanie się po platformie
  • Rodzaje interfejsów na platformie
  • Co to jest Form, List i View
  • Jak Now Platform korzysta z baz danych
  • Podstawy bezpieczeństwa w Now Platform
  • Zarządzanie użytkownikami, rolami i grupami
  • Podstawy ITSM (Incident, Request i Change)
  • Katalog usług i Baza wiedzy
  • Flow i Workflow
  • Powiadomienia w Now Platform
  • Podstawy Virtual Agent
  • Workspaces
  • Kontrola interfejsu
  • Kontrola bazy danych
  • Ustawienia systemowe
  • Update set management
Zakres szkolenia

Dzień 1

  • Czym jest Now Platform
  • Dla kogo Now Platform została stworzona i w jaki sposób się jej używa
  • Co to znaczy chmura i on-premise oraz jakie każde podejście ma zalety, wady i problemy
  • Własna instancja developerska
  • Co to jest ITIL i jak Now platform implementuje jego założenia
  • Czym są moduły i aplikacje w Now Platform
  • Sprawne poruszanie się po platformie
  • Rodzaje interfejsów na platformie
  • Praca grupowa (LAB)

Dzień 2

  • Co to jest Forma, Lista i Widok?
  • Jak używać Query Builder?
  • Co to są Related Lists?
  • Co to są UI Actions?
  • Jak Now Platform korzysta z baz danych?
  • Co to jest grupa, rola i konto użytkownika?
  • Co to jest ACL?
  • Najlepsze praktyki związane z zarządzaniem rolami, grupami i użytkownikami
  • Co to jest Mid Server?
  • Przekrojowy opis integracji z Active Directory jako sposób na zarządzanie użytkownikami
  • Praca grupowa (LAB)

Dzień 3

  • Co to jest ITSM?
  • Jaką rolę pełni Incident w Now Platform
  • Co to jest SLA i OLA oraz jak te obiekty zostały wykorzystane w Now Platform?
  • Co to jest Change i jak nią zarządzać?
  • Requests i Requested Items jako sposób na dokumentowanie zamówień
  • Rola Service Catalog w Now Platform
  • Knowledge Base i artykuły – sposób na najprostsze rozwiązanie problemu użytkownika
  • Knowledge Management jako sposób kontroli treści
  • Jak User Criteria pomagają w dalszej kontroli bezpieczeństwa?
  • Praca grupowa (LAB)

Dzień 4

  • Co to jest Flow i Workflow oraz czym się różnią?
  • Jak używać Flow Designer?
  • Szczegóły mechaniki Flow
  • Powiadomienia w Now Platform
  • Skrzynka mailowa
  • Email notifications, templates i layouts
  • Skrzynka SMS
  • Powiadomienia Push
  • Praca grupowa (LAB)

Dzień 5

  • Jak Service Desk otrzymuje zgłoszenia?
  • Podstawy Virtual Agent
  • Co to jest Workspace?
  • Jak można kontrolować interfejs użytkownika?
  • View Rules
  • UI Policies i Client Scripts
  • W jaki sposób ingerować w zawartość bazy danych?
  • Business rules i Data Policies
  • Fix scripts i Scheduled Jobs
  • Raportowanie w Now Platform
  • Dashboards i Homepages
  • Praca grupowa (LAB)

Dzień 6

  • System Properties jako podstawa ustawień systemowych
  • Update set management i najlepsze praktyki
  • Stack technologiczy Now Platform i jak dalej się rozwijać?
  • Przygotowanie do egzaminu
Adresaci szkolenia

Szkolenie „Zostań Administratorem ServiceNow” adresowane jest zarówno dla osób początkujących, które nie miały wcześniej styczności z aplikacjami chmurowymi jak i również dla osób, które pracują w zawodzie administratora Now Platform i chcą ugruntować lub poszerzyć wiedzę z zakresu administracji tą platformą.

Informacje dodatkowe

Gwarantujemy rozmowę rekrutacyjną i rozmowę techniczną wraz z feedbackiem od specjalistów ServiceNow dla każdego Uczestnika szkolenia. Dodatkowo istnieje możliwość otrzymania stażu w Centrum Kompetencyjnym ServiceNow dla najlepszych Uczestników.

Najbliższe terminy szkolenia
  • Szkolenie On line, weekendowe
    (sb-nd, 9:00-17:00)

    I weekend: 13-14.04.2024
    II weekend: 20-21.04.2024
    III weekend: 27-28.04.2024
Cel szkolenia

Przygotowanie uczestnika kursu do pracy jako ServiceNow Administrator. Szkolenie umożliwia uczestnikom opanować umiejętności zarządzania usługami Now Platform. Szkolenie pozwoli poznać kursantom narzędzia wykorzystywane przez administratorów w codziennej pracy, a dla najlepszych Uczestników istnieje możliwość otrzymania stażu w Centrum Kompetencyjnym ServiceNow.

Sii - dlaczego szkolenie z nami?
  • gwarantujemy rozmowę rekrutacyjną i rozmowę techniczną wraz z feedbackiem od specjalistów ServiceNow dla każdego Uczestnika szkolenia
  • możliwość otrzymania stażu w Centrum Kompetencyjnym ServiceNow dla najlepszych Uczestników
  • program szkoleniowy w pełni przygotowujący do uzyskania kwalifikacji w zakresie administratora ServiceNow i zdobycia zdania egzaminu Certified System Administrator od ServiceNow.
  • praca na praktycznych zadaniach (case study) z wykorzystaniem Now Platform
  • mocno praktyczna forma zajęć
  • wykwalifikowana kadra szkoleniowa: trenerami są osoby pracujące jako administratorzy NOW Platform oraz architekci, którzy potrafią przekazać praktyczną wiedzę oraz podzielić się bogatym doświadczeniem
  • marka Sii – wiarygodny, doświadczony i rozpoznawalny na rynku dostawca szkoleń oraz pracodawca
Efekty szkolenia

Uczestnicy posiądą teoretyczną i praktyczną wiedzę z zakresu administracji usługami Now Platform taką jak:

  • Czym jest Now Platform
  • Dla kogo Now Platform została stworzona i w jaki sposób się jej używa
  • Porównianie sposobu hostowania aplikacji w chmurze i on-premise
  • Czym jest ITIL i jak Now Platform implementuje jego rozwiązania
  • Czym są moduły i aplikacje w Now Platform
  • Sprawne poruszanie się po platformie
  • Rodzaje interfejsów na platformie
  • Co to jest Form, List i View
  • Jak Now Platform korzysta z baz danych
  • Podstawy bezpieczeństwa w Now Platform
  • Zarządzanie użytkownikami, rolami i grupami
  • Podstawy ITSM (Incident, Request i Change)
  • Katalog usług i Baza wiedzy
  • Flow i Workflow
  • Powiadomienia w Now Platform
  • Podstawy Virtual Agent
  • Workspaces
  • Kontrola interfejsu
  • Kontrola bazy danych
  • Ustawienia systemowe
  • Update set management
Zakres szkolenia

Dzień 1

  • Czym jest Now Platform
  • Dla kogo Now Platform została stworzona i w jaki sposób się jej używa
  • Co to znaczy chmura i on-premise oraz jakie każde podejście ma zalety, wady i problemy
  • Własna instancja developerska
  • Co to jest ITIL i jak Now platform implementuje jego założenia
  • Czym są moduły i aplikacje w Now Platform
  • Sprawne poruszanie się po platformie
  • Rodzaje interfejsów na platformie
  • Praca grupowa (LAB)

Dzień 2

  • Co to jest Forma, Lista i Widok?
  • Jak używać Query Builder?
  • Co to są Related Lists?
  • Co to są UI Actions?
  • Jak Now Platform korzysta z baz danych?
  • Co to jest grupa, rola i konto użytkownika?
  • Co to jest ACL?
  • Najlepsze praktyki związane z zarządzaniem rolami, grupami i użytkownikami
  • Co to jest Mid Server?
  • Przekrojowy opis integracji z Active Directory jako sposób na zarządzanie użytkownikami
  • Praca grupowa (LAB)

Dzień 3

  • Co to jest ITSM?
  • Jaką rolę pełni Incident w Now Platform
  • Co to jest SLA i OLA oraz jak te obiekty zostały wykorzystane w Now Platform?
  • Co to jest Change i jak nią zarządzać?
  • Requests i Requested Items jako sposób na dokumentowanie zamówień
  • Rola Service Catalog w Now Platform
  • Knowledge Base i artykuły – sposób na najprostsze rozwiązanie problemu użytkownika
  • Knowledge Management jako sposób kontroli treści
  • Jak User Criteria pomagają w dalszej kontroli bezpieczeństwa?
  • Praca grupowa (LAB)

Dzień 4

  • Co to jest Flow i Workflow oraz czym się różnią?
  • Jak używać Flow Designer?
  • Szczegóły mechaniki Flow
  • Powiadomienia w Now Platform
  • Skrzynka mailowa
  • Email notifications, templates i layouts
  • Skrzynka SMS
  • Powiadomienia Push
  • Praca grupowa (LAB)

Dzień 5

  • Jak Service Desk otrzymuje zgłoszenia?
  • Podstawy Virtual Agent
  • Co to jest Workspace?
  • Jak można kontrolować interfejs użytkownika?
  • View Rules
  • UI Policies i Client Scripts
  • W jaki sposób ingerować w zawartość bazy danych?
  • Business rules i Data Policies
  • Fix scripts i Scheduled Jobs
  • Raportowanie w Now Platform
  • Dashboards i Homepages
  • Praca grupowa (LAB)

Dzień 6

  • System Properties jako podstawa ustawień systemowych
  • Update set management i najlepsze praktyki
  • Stack technologiczy Now Platform i jak dalej się rozwijać?
  • Przygotowanie do egzaminu
Adresaci szkolenia

Szkolenie „Zostań Administratorem ServiceNow” adresowane jest zarówno dla osób początkujących, które nie miały wcześniej styczności z aplikacjami chmurowymi jak i również dla osób, które pracują w zawodzie administratora Now Platform i chcą ugruntować lub poszerzyć wiedzę z zakresu administracji tą platformą.

Informacje dodatkowe

Gwarantujemy rozmowę rekrutacyjną i rozmowę techniczną wraz z feedbackiem od specjalistów ServiceNow dla każdego Uczestnika szkolenia. Dodatkowo istnieje możliwość otrzymania stażu w Centrum Kompetencyjnym ServiceNow dla najlepszych Uczestników.

Najbliższe terminy szkolenia
  • Szkolenie On line, weekendowe
    (sb-nd, 9:00-17:00)

    I weekend: 13-14.04.2024
    II weekend: 20-21.04.2024
    III weekend: 27-28.04.2024

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 6 dni

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: EN

Forma kursu

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).
Warsztat, ćwiczenia, prezentacja, dyskusja oraz praca na praktycznych zadaniach (case study) z wykorzystaniem narzędzi/ programów informatycznych.

Sprawdź, jak rozpocząć karierę
w ServiceNow i dowiedz się więcej
o systemie zgłoszeniowym ServiceNow

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Sprawdź, jak rozpocząć karierę
w ServiceNow i dowiedz się więcej
o systemie zgłoszeniowym ServiceNow

Pobierz

Możliwość płatności w ratach

Dowiedz się jak kupić szkolenie NA RATY – w kilku prostych krokach. Pobierz informator!

Poznaj opinie naszych absolwentów

Zobacz, jak oceniają szkolenia z serii Zostań Specjalistą IT

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne pliki: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Analiza biznesowaInne szkolenia reskillingowe

Zostań Analitykiem Biznesowym

Czas trwania:
6 dni
Inne szkolenia reskillingowe

Zostań Project Managerem

Czas trwania:
6 dni
MS AzureMS AzureInne szkolenia reskillingowe

Zostań Administratorem MS Azure

Czas trwania:
6 dni
User Experience (UX)Inne szkolenia reskillingowe

Zostań UX Designerem

Czas trwania:
6 dni
Agile i ScrumInne szkolenia reskillingowe

Zostań Scrum Masterem

Czas trwania:
6 dni
User Experience (UX)Inne szkolenia reskillingowe

Zostań UX Designerem - Poziom Zaawansowany

Czas trwania:
6 dni
Analiza biznesowaInne szkolenia reskillingowe

Zostań Zaawansowanym Analitykiem Biznesowym

Czas trwania:
4 dni
ServiceNow

ServiceNow – zapoznanie się z Platformą

Czas trwania:
2 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?