Service Desk

Poszukujesz doświadczonego partnera? Obsługujemy już ponad 100 000 użytkowników w Polsce!

Procesy ITIL

Incident Management, Request Fulfillment, Problem Management, Asset Management, czy Access Management – potrzebujesz wsparcia? Zgłoś się do nas!

Wsparcie lokalne w każdym miejscu w Polsce

Pomożemy Ci w rozwiązywaniu incydentów IT w Twojej firmie w trybie 24/7!

Narzędzia ITSM

Wykorzystamy nasze doświadczenie, aby wybrać odpowiednie narzędzie dla Twojej organizacji.

Help Desk

Potrzebujesz fachowej pomocy w rozwiązywaniu codziennych problemów ze stacjami roboczymi, telefonami czy tabletami? Aplikacje w Twojej firmie nie działają tak, jak powinny, a Twoja infrastruktura informatyczna wymaga wsparcia eksperckiego? Sii pomoże Tobie i Twojej organizacji!

Zapewnimy Ci wsparcie 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Dla Twojej wygody udostępnimy Ci jeden numer telefonu, pod który wszyscy Twoi pracownicy mogą kierować zgłoszenia o zaistniałych incydentach. Jeśli wolisz, możemy komunikować się mailowo oraz poprzez dedykowaną aplikację – dopasujemy się do Ciebie.

Jeżeli Twój problem wymaga wizyty naszego inżyniera w Twoim biurze, nie przejmuj się! Dzięki oddziałom Sii, zlokalizowanym na terenie całego kraju, nasz inżynier zjawi się u Ciebie nawet w przeciągu godziny od momentu zgłoszenia.

Chcemy wspierać Twoją firmę na najwyższym poziomie – Pomaga nam w tym metodyka ITIL, oraz wewnętrzna komórka PMO, która dba o to, aby każdy projekt był realizowany z zachowaniem najwyższej jakości i dotrzymaniem zasad rygorystycznego SLA.

Nasze usługi
Service Desk

Oferujemy usługi związane z obsługą incydentów przy pomocy zdalnej linii wsparcia w trybie 24/7, przy zachowaniu rygorystycznych zasad SLA. Pomożemy Ci w problemach, zarówno typowych, jak i tych bardziej skomplikowanych. Zdefiniowane KPI oraz zaawansowane systemy ITSM pozwolą Ci zweryfikować poziom naszych usług na bieżąco.

Wsparcie lokalne

Świadczymy usługi wsparcia serwisowego w biurach naszych klientów. Dzięki 8 oddziałom w Polsce jesteśmy w stanie zachować szybkie czasy reakcji, co dla usługi wsparci on-site jest kwestią pierwszorzędną. Aby nasze zespoły mogły działać efektywnie na terenie całego kraju, ich praca wspierana jest specjalistycznymi narzędziami ITSM.

Wsparcie Aplikacji

Oferujemy kompleksowe wsparcie i serwis aplikacji wykorzystywanych przez Twoją firmę. Zapewniamy bezpieczeństwo podczas bieżącej eksploatacji systemu, dostosowujemy go do aktualnych potrzeb Twojej organizacji i czuwamy nad jego rozwojem.

Konsulting

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, bazie wiedzy, oraz kadrze eksperckiej jesteśmy w stanie pomóc Twojej organizacji w zakresie metodyk, procesów, oraz tworzeniu kompleksowej usługi ServiceDesk. Nasz zespół pracuje w oparciu o standardy ITIL, oraz własne metodyki wypracowane przez lata funkcjonowania Sii, dzięki czemu gwarantujemy Ci najwyższy poziom doradztwa.

Mocne strony Sii

  1. Wspieramy ponad 100 000 użytkowników w Polsce.
  2. Ponad 150 specjalistów pracujących w Help Desku, Field Support /User Support.
  3. 8 oddziałów oferujących kompleksowe wsparcie w modelu 24/7/365.
  4. Działamy w oparciu o SLA i najlepsze praktyki ITIL.
  5. Transparentny system mierzący spełnianie KPI.
  6. Nasi konsultanci porozumiewają się w wielu językach.

System itsm

Szukasz narzędzia ITSM odpowiedniego dla Twojej organizacji? Może już je wybrałeś, ale nadal szukasz eksperckiej wiedzy w zakresie konfiguracji? A może po prostu chciałbyś porozmawiać z ekspertami, którzy od kilkunastu lat realizują projekty dla największych organizacji na rynku i uzyskać pomoc jeszcze na etapie  wstępnej koncepcji zmiany w Twojej firmie?

Nasz doświadczony zespół pomoże Ci w każdym problemie dotyczącym Service Desk. Podpowiemy Ci jak zmapować procesy w Twojej organizacji, przedstawimy Ci efektywne narzędzia do zarzadzania obsługą zgłoszeń i pokażemy zalety i wady każdego z nich. Przede wszystkim jednak będziemy słuchać twoich potrzeb, aby nasza pomoc była jeszcze bardziej skuteczna.

Wybrane technologie

SERVICEDESK logo hp e1455888879984 SERVICEDESK logo jira e1455888901149 SERVICEDESK logo manage engine e1455888915426 SERVICEDESK logo remedy e1455888928291 SERVICEDESK logo tivoli e1455888941343

Mocne strony Sii

  1. Wspieramy ponad 100 000 użytkowników w Polsce.
  2. Ponad 150 specjalistów pracujących w Help Desku, Field Support /User Support.
  3. 8 oddziałów oferujących kompleksowe wsparcie w modelu 24/7/365.
  4. Działamy w oparciu o SLA i najlepsze praktyki ITIL.
  5. Transparentny system mierzący spełnianie KPI.
  6. Nasi konsultanci porozumiewają się w wielu językach.

Zrealizowane projekty

Service Desk – wsparcie lokalne

Potrzeba biznesowa Rozwój organizacji sprawił, że firma podjęła decyzję o […]

Wsparcie field support 24/7

Potrzeba biznesowa Międzynarodowa firma realizująca projekty typu ServiceDesk poszukiwała najlepszego […]

Service Desk

Potrzeba biznesowa Restrukturyzacja przedsiębiorstwa, minimalizacja wkładu w prace nie związane […]

Kontakt

LinkedIn
Contact Person

Mateusz Micek Business Development Manager
IT Operations

Zainteresowała Cię nasza oferta? Chciałbyś dowiedzieć się, w jaki sposób możemy wspomóc Twój biznes? Skontaktuj się z nami! Nasz ekspert udzieli odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania i pomoże w doborze najlepszej dla Ciebie oferty!
Zapraszamy do kontaktu!
Dodaj załącznik
Akceptowane formaty: .doc, docx, .pdf. Maksymalny rozmiar pliku: 5 MB

Wyślij wiadomość

KONTAKT

Wyślij wiadomość