Sprawdź tryby i miejsca pracy dostępne dla tej oferty.
Kliknij wybraną lokalizację, aby zobaczyć więcej ofert pracy.
Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko sprawdzimy Twoje CV
Skontaktujemy się z Twoim znajomym, gdy tylko sprawdzimy jego CV
Back-end Developerzy AEM poszukiwani! Poszukujemy Regular/Senior Java Developera ze znajomością Adobe Experience Manager, który dołączy do naszego Centrum Kompetencyjnego E-commerce/Customer Experience.
Na pokładzie mamy ponad 50 osób skupionych na dostarczaniu rozwiązań opartych na Adobe dla międzynarodowych klientów. Nasze obecne projekty obejmują korporacyjną stronę internetową dla jednego z największych europejskich banków, korporacyjną stronę internetową dla firmy handlowej z Wielkiej Brytanii oraz korporacyjną stronę internetową dla branży opakowaniowej.
Nr oferty 241024-22RDK
AEM Back-end Developers wanted! We are looking for a Regular/Senior Java Developer with Adobe Experience Manager knowledge, to join our E-commerce/Customer Experience Competency Center.
We have more than 50 people onboard focused on delivering Adobe-based solutions for international clients. Our current projects include a corporate website for one of the biggest European banks, a corporate website for a trading company from the UK, and a corporate website for the packaging industry.
Job no. 241024-22RDK
AEM Back-end Developer
Od 2015, każdego roku otrzymujemy tytuł Great Place to Work, prestiżową nagrodę przyznawaną na bazie opinii pracowników. Zgodnie z wypełnioną przez nich ankietą aż 90% osób pracujących w Sii uznaje firmę za fantastyczne miejsce pracy.
Od 1-osobowego start–upu w 2006 roku do firmy z 7 500+ pracownikami w 2024 roku, generującej dochody w wysokości 2,1 MLD PLN, nieposiadającej długów, z tytułem wiodącego dostawcy usług IT w Polsce zgodnie z badaniem Computerworld TOP 200. Sprawdź więcej faktów, które świadczą o naszej pozycji rynkowej.
Jesteśmy kluczowym partnerem dla prestiżowych, globalnych firm z wielu branż, m.in.: BNP Paribas, KUKA, ING czy Bombardier, z którymi wiążą nas umowy gwarantujące ciągłość zatrudnienia dla naszych pracowników.
Nasze własne centrum szkoleniowe zorganizowało w zeszłym roku około 300 szkoleń technicznych i z umiejętności miękkich. Wzięło w nich udział ponad 3 300 osób, oceniając je na 4.7/5. Szkolenia prowadzą praktycy, zarówno eksperci z Sii oraz poza firmy. Nasi pracownicy mogą też wnioskować o indywidualne szkolenia zewnętrzne.
W Sii funkcjonuje wiele inicjatyw mających na celu wymianę wiedzy – nasi pracownicy mogą dołączyć do technologicznego Communities, wziąć udział w programie mentoringowym lub skorzystać z wewnętrznych szkoleń, bloga i platformy e-learningowej.
Zwracamy się do siebie po imieniu, stawiamy na transparentność i jesteśmy zawsze otwarci na dyskusję. Cyklicznie organizujemy lokalne CEO meetupy, transmisje CEO live i działowe Inspiration Days, podczas których każdy ma okazję spotkać się z kadrą zarządzającą, zadać pytanie lub zgłosić problem.
Sii dzieli się swoim zyskiem z pracownikami, by podziękować wszystkim za wspaniały rok i świetne wyniki. Wiemy, że bez ogromnego zaangażowania Power People, sukces firmy nie byłby możliwy. Od 2022 roku na cel ten zostało już przeznaczone ponad 60 MLN PLN.
Na rozwój pasji i hobby przeznaczamy rocznie 1 MLN PLN w ramach programu Passion Sponsorship & Volunteers. Dzięki dofinansowaniu, już blisko połowa z naszych Power People zrealizowała swoje marzenia, jak na przykład: wspinaczka na Mount Everest, biegi w najdalszych zakątkach świata czy wysłanie balonu do stratosfery.
Każdego roku organizujemy ponad 700 wydarzeń, przeznaczając na to budżet przekraczający 15 MLN PLN. Dbamy nie tylko o integracje naszych pracowników, ale zapewniamy rozrywkę również ich bliskim w ramach cyklicznych Mikołajek, Pikników rodzinnych oraz Bali Karnawałowych.
Posiadamy biura klasy A+ w centrach 16 największych miast Polski, co pozwala na łatwy dojazd zarówno naszym pracownikom, jak i klientom, z każdego miejsca w kraju i na świecie.
Pokoje projektowe, sale spotkań, najnowocześniejsze wyposażenie, przestrzenie do relaksu czy opieki nad dzieckiem lub nawet zjeżdżalnia – to tylko niektóre oferowane przez nas udogodnienia.
Work smarter, not harder – z tą myślą stworzyliśmy aplikację dla naszych pracowników, która ułatwia wszystkie działania administracyjne. Kilka klików w telefonie wystarczy by złożyć wniosek urlopowy, zaraportować czas pracy lub prześledzić przypomnienia o nadchodzących zadaniach.
Apka jest dostępna również w wersji dla kandydata. Pobierzesz ją zarówno na iOS, jak i na Androida.
Oferujemy naszym pracownikom pakiety prywatnej opieki medycznej, z dostępem do ponad 5 000 lekarzy różnych specjalizacji. Oferta obejmuje również usługi stomatologiczne i możliwość objęcia pakietem członków rodziny.
Mamy więcej ofert
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?