Zapisz się Wyślij zapytanie
PL
angle-down

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Dołącz do nas Kontakt
Wstecz

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Zapisz się Wyślij zapytanie
Cel szkolenia
  • Przedstawienie nowoczesnego sposobu zarządzania usługami IT
  • Zrozumienie ITIL®4 w aspekcie słownika i kluczowych pojęć
  • Pokazanie, jak organizacja i jej działanie mogą być usprawnione dzięki zastosowaniu praktyk opisanych w ITIL®4
  • Zdanie egzaminu ITIL® 4 Foundation weryfikujące znajomość modelu zarządzania usługami IT opisanego w ITIL®4
  • Uzyskanie kwalifikacji pozwalających na udział w szkoleniach z wyższych poziomów ITIL®4, które oceniają zdolność do zastosowania wiedzy w praktycznym kontekście
Zakres szkolenia
  • Podstawy zarządzania usługami IT
  • Główne pryncypia ITIL®
  • Cztery wymiary zarządzania usługami IT
  • System wartości usług ITIL®
  • Aktywności łańcucha wartości usług oraz ich wzajemne powiązania
  • Cele i kluczowe pojęcia dotycząc 18 praktyk ITIL®
  • Szczegóły dotyczące 7 praktyk ITIL®, w tym ich wzajemne dopasowanie w ramach łańcucha wartości usług
    • Ustawiczne doskonalenie, w tym: model ustawicznego doskonalenia
    • Umożliwianie zmian
    • Zarządzanie incydentami
    • Zarządzanie problemami
    • Zarządzanie wnioskami o usługę
    • Serwisdesk
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
  • Akredytowany Egzamin
Wymagania wstępne

Przydatne, ale niekonieczne jest doświadczenie w dostarczaniu i wsparciu usług IT.

Adresaci

Wszystkie osoby zajmujące się świadczeniem i rozwojem usług IT, tj. właściciele usług, pracownicy grup wsparcia oraz Service Desku, inżynierowie i specjaliści techniczni, administratorzy, użytkownicy usług IT.

Cena promocyjna obowiązuje do 3 tyg. przed rozpoczęciem szkolenia

Cel szkolenia
  • Przedstawienie nowoczesnego sposobu zarządzania usługami IT
  • Zrozumienie ITIL®4 w aspekcie słownika i kluczowych pojęć
  • Pokazanie, jak organizacja i jej działanie mogą być usprawnione dzięki zastosowaniu praktyk opisanych w ITIL®4
  • Zdanie egzaminu ITIL® 4 Foundation weryfikujące znajomość modelu zarządzania usługami IT opisanego w ITIL®4
  • Uzyskanie kwalifikacji pozwalających na udział w szkoleniach z wyższych poziomów ITIL®4, które oceniają zdolność do zastosowania wiedzy w praktycznym kontekście
Zakres szkolenia
  • Podstawy zarządzania usługami IT
  • Główne pryncypia ITIL®
  • Cztery wymiary zarządzania usługami IT
  • System wartości usług ITIL®
  • Aktywności łańcucha wartości usług oraz ich wzajemne powiązania
  • Cele i kluczowe pojęcia dotycząc 18 praktyk ITIL®
  • Szczegóły dotyczące 7 praktyk ITIL®, w tym ich wzajemne dopasowanie w ramach łańcucha wartości usług
    • Ustawiczne doskonalenie, w tym: model ustawicznego doskonalenia
    • Umożliwianie zmian
    • Zarządzanie incydentami
    • Zarządzanie problemami
    • Zarządzanie wnioskami o usługę
    • Serwisdesk
  • Zarządzanie poziomem świadczenia usług
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Sesje powtórzeniowe i próbny egzamin
  • Akredytowany Egzamin
Wymagania wstępne

Przydatne, ale niekonieczne jest doświadczenie w dostarczaniu i wsparciu usług IT.

Adresaci

Wszystkie osoby zajmujące się świadczeniem i rozwojem usług IT, tj. właściciele usług, pracownicy grup wsparcia oraz Service Desku, inżynierowie i specjaliści techniczni, administratorzy, użytkownicy usług IT.

Cena promocyjna obowiązuje do 3 tyg. przed rozpoczęciem szkolenia

Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 60 min. polski/75 min. angielski
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

 

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: EN

Dostępny egzamin: PL / EN

Forma kursu

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).
Prezentacja, wykład, dyskusja, ćwiczenia w grupach oparte o studium przypadku, interaktywne sesje powtórzeniowe
Egzamin
  • Egzamin jest obowiązkowy
  • Test, 40 pytań, 1 odpowiedź prawidłowa
  • Pozytywny wynik: 26 (65%) poprawnych odpowiedzi
  • Czas trwania: 60 min. polski/75 min. angielski
  • Korzystanie z materiałów: nie
  • Korzystanie ze słownika: tak

 

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Możliwość płatności w ratach

Dowiedz się jak kupić szkolenie NA RATY – w kilku prostych krokach. Pobierz informator!

Wybierz najdogodniejszy termin

ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
PL
Termin:
21.11.2024 - 22.11.2024
Cena netto:
1 900 PLN
Cena egzaminu netto:
1 400 PLN
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
EN
Termin:
05.12.2024 - 06.12.2024
Cena netto:
1 800 PLN
1 900 PLN
Cena egzaminu netto:
1 400 PLN
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Foundation

Lokalizacja:
On-line
Język:
PL
Termin:
09.12.2024 - 10.12.2024
Cena netto:
1 600 PLN
1 900 PLN
Cena egzaminu netto:
1 400 PLN

Dziękujemy za zapisanie się na szkolenie.

Skontaktujemy się z Tobą w celu finalizacji zapisu.

WYŚLIJ KOLEJNY FORMULARZ

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Dziękujemy za zapisanie się na szkolenie.

Skontaktujemy się z Tobą w celu finalizacji zapisu.

WYŚLIJ KOLEJNY FORMULARZ

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist Create, Deliver & Support (CDS)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Drive Stakeholder Value (DSV)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Specialist High Velocity IT (HVIT)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

ITIL®4 Driect, Plan & Improve (DPI)

Czas trwania:
3 dni
ITIL® & ITSM
Akredytowane

SIAM® Foundation

Czas trwania:
2 dni

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomości i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?