Poznaj naszych ekspertów
Poznaj korzyści płynące z wdrożenia narzędzia
Salesforce Field Service, który jest częścią Service Cloud, zapewnia widok 360 na klienta i umożliwia jego sprawniejszą obsługę. Intuicyjny interface użytkownika i dedykowane konsole ułatwią bieżące śledzenie realizacji usług w terenie przez Twoje zespoły i zarządzanie codziennymi terminami serwisowymi. Raporty i pulpity nawigacyjne zapewnią dokładną widoczność kluczowych danych usług realizowanych w terenie w czasie rzeczywistym. Wdrożone przez nas rozwiązanie automatyzuje powtarzalne działania i powiadamiania klienta o statusach poszczególnych etapów usługi.
Salesforce Field Service, który jest częścią Service Cloud, zapewnia widok 360 na klienta i...
Dzięki aplikacji mobilnej Field Service Lightning Twoi pracownicy terenowi otrzymają dostęp do zleceń, lokalizacji klienta, magazynu i bazy wiedzy. Będą mogli również na bieżąco korzystać z instrukcji technicznych, aktualizować zapasy na samochodach serwisowych, składać zamówienia do magazynu oraz generować raporty serwisowe z dowolnego urządzenia mobilnego, także w trybie offline.
Dzięki aplikacji mobilnej Field Service Lightning Twoi pracownicy terenowi otrzymają dostęp do zleceń, lokalizacji...
Wdrożone przez specjalistów Sii narzędzie usprawni Twój proces planowania terminów serwisowych. Dzięki działaniu w oparciu o dane, ograniczona zostaje liczba zgłoszeń, które nie wymagają interwencji serwisanta, to natomiast pozwala efektywniej zarządzać kosztami Twojej organizacji. Śledzenie poszczególnych etapów realizacji zadań przez pracowników w terenie, a także elastyczne reagowanie na zmiany i zmniejszanie przestojów pracowników serwisu przełożą się bezpośrednio na zwiększenie efektywności Twoich usług serwisowych.
Wdrożone przez specjalistów Sii narzędzie usprawni Twój proces planowania terminów serwisowych. Dzięki działaniu w...
Narzędzie Field Service Lightning wraz z funkcją automatycznego nadawania priorytetów istotnym zadaniom pozwoli oszczędzić czas Twoich pracowników. Inteligentnie przydziela zadania właściwym inżynierom serwisu w oparciu o ich umiejętności, lokalizację, dostępność części i reguły biznesowe. rnCo w efekcie przełoży się na zwiększenie wydajności prowadzonych działań. Pomożemy Ci również wykorzystać Field Service Lightning do optymalizacji długoterminowych wizyt serwisowych w terenie dzięki usprawnieniu tras i pracy z widokiem mapy.
Narzędzie Field Service Lightning wraz z funkcją automatycznego nadawania priorytetów istotnym zadaniom pozwoli oszczędzić...
Dzięki automatycznie generowanym alertom i zleceniom pracy otrzymasz od nas możliwość nieograniczonego tworzenia planów konserwacji w celu śledzenia konserwacji zapobiegawczej. Pełniejsza kontrola nad monitorowanymi urządzeniami pozwoli Ci zawczasu zminimalizować ryzyko wystąpienia problemów technicznych.
Dzięki automatycznie generowanym alertom i zleceniom pracy otrzymasz od nas możliwość nieograniczonego tworzenia planów...
Eksperci Sii doradzą Ci, jak w najbardziej efektywny sposób wykorzystać możliwości ekosystemu Salesforce do integracji z innymi rozwiązaniami i móc szybciej podejmować działania i trafne decyzje biznesowe dotyczące między innymi zarządzania zwrotami zapasów czy zapotrzebowania na części w połączeniu z systemami magazynowymi. Sztuczna inteligencja zaszyta w platformie pozwoli Ci także na wczesną identyfikację trendów i problemów, a tym samym optymalizację pracy serwisu terenowego i zwiększenie przychodów
Eksperci Sii doradzą Ci, jak w najbardziej efektywny sposób wykorzystać możliwości ekosystemu Salesforce do...
Zobacz, jak możesz sprawniej obsługiwać klientów dzięki Salesforce Service Cloud
Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT
Zobacz, co nowego w Sii
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?