Poznaj naszych ekspertów
Poznaj najważniejsze korzyści z wdrożenia narzędzia
Pomożemy Ci ujednolicić procesy obsługi klienta. Dzięki Salesforce i kontekstowej bazie wiedzy, pracownicy działów Customer Service łatwo znajdą wszelkie informacje niezbędne do szybkiego rozwiązywania zgłoszeń.
Pomożemy Ci ujednolicić procesy obsługi klienta. Dzięki Salesforce i kontekstowej bazie wiedzy, pracownicy działów...
Nasi eksperci pokażą Ci, jak Salesforce usprawnia procesy obsługi zapytań. Dzięki niemu sprawy zgłaszane różnymi kanałami są automatycznie przyporządkowywane do agentów i kierowane do właściwych osób. Wykorzystanie AI umożliwia automatyczne klasyfikowanie spraw, rekomendowanie ich rozwiązań oraz automatyzację powtarzających się zadań.
Nasi eksperci pokażą Ci, jak Salesforce usprawnia procesy obsługi zapytań. Dzięki niemu sprawy zgłaszane...
Salesforce zapewnia wszystkim działom Twojej firmy zintegrowane środowisko pracy, gdzie użytkownicy współpracują bezpośrednio na konkretnych zgłoszeniach lub klientach. Pomożemy Ci najlepiej wykorzystać zintegrowany widok 360 stopni, który dostarcza istotnych informacji potrzebnych do rozwiązania problemu klienta.
Salesforce zapewnia wszystkim działom Twojej firmy zintegrowane środowisko pracy, gdzie użytkownicy współpracują bezpośrednio na...
Pomożemy Ci zintegrować kanały e-mail, centralę telefoniczną, chat i inne, dzięki czemu klienci będą mogli kontaktować się z Twoim działem obsługi w najwygodniejszy dla nich sposób.
Pomożemy Ci zintegrować kanały e-mail, centralę telefoniczną, chat i inne, dzięki czemu klienci będą...
Zobacz, jak możesz sprawniej obsługiwać klientów dzięki Salesforce Service Cloud
Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT
Zobacz, co nowego w Sii
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?