PL
angle-down

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Dołącz do nas Kontakt
Wstecz

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Co zyskujesz

Certyfikowany dostawca

rozwiązań Salesforce

Wsparcie 100+ specjalistów

konsultantów, architektów, analityków, programistów, administratorów

Ekspercka wiedza

oparta na 8+ latach doświadczenia

Niższe koszty obsługi klienta

dzięki automatyzacji procesów

Lepsza jakość obsługi posprzedażowej

i wzrost satysfakcji klienta

Usprawnienie współpracy między działami

sprzedaży i obsługi klienta

Poznaj naszych ekspertów

Pomożemy Ci obsługiwać klientów szybciej i lepiej dzięki Salesforce Service Cloud

Poznaj najważniejsze korzyści z wdrożenia narzędzia

Ujednolicony proces obsługi klienta

Pomożemy Ci ujednolicić procesy obsługi klienta. Dzięki Salesforce i kontekstowej bazie wiedzy, pracownicy działów Customer Service łatwo znajdą wszelkie informacje niezbędne do szybkiego rozwiązywania zgłoszeń.

Pomożemy Ci ujednolicić procesy obsługi klienta. Dzięki Salesforce i kontekstowej bazie wiedzy, pracownicy działów...

Zobacz więcej
image2
Ukryj tekst

Automatyzacja działań

Nasi eksperci pokażą Ci, jak Salesforce usprawnia procesy obsługi zapytań. Dzięki niemu sprawy zgłaszane różnymi kanałami są automatycznie przyporządkowywane do agentów i kierowane do właściwych osób. Wykorzystanie AI umożliwia automatyczne klasyfikowanie spraw, rekomendowanie ich rozwiązań oraz automatyzację powtarzających się zadań.

Nasi eksperci pokażą Ci, jak Salesforce usprawnia procesy obsługi zapytań. Dzięki niemu sprawy zgłaszane...

Zobacz więcej
image2
Ukryj tekst

Zintegrowane środowisko pracy

Salesforce zapewnia wszystkim działom Twojej firmy zintegrowane środowisko pracy, gdzie użytkownicy współpracują bezpośrednio na konkretnych zgłoszeniach lub klientach. Pomożemy Ci najlepiej wykorzystać zintegrowany widok 360 stopni, który dostarcza istotnych informacji potrzebnych do rozwiązania problemu klienta.

Salesforce zapewnia wszystkim działom Twojej firmy zintegrowane środowisko pracy, gdzie użytkownicy współpracują bezpośrednio na...

Zobacz więcej
image2
Ukryj tekst

Lepsze dotarcie do klientów

Pomożemy Ci zintegrować kanały e-mail, centralę telefoniczną, chat i inne, dzięki czemu klienci będą mogli kontaktować się z Twoim działem obsługi w najwygodniejszy dla nich sposób.

Pomożemy Ci zintegrować kanały e-mail, centralę telefoniczną, chat i inne, dzięki czemu klienci będą...

Zobacz więcej
image2
Ukryj tekst

Umów się na darmowe demo Salesforce Service Cloud

Zobacz, jak możesz sprawniej obsługiwać klientów dzięki Salesforce Service Cloud

Nasze referencje świadczą o naszych kompetencjach 

Browse all

Zobacz inne produkty Salesforce

Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Agnieszka Linnik

Business Development Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Linnik

Pole może zawierać tylko litery i znaki specjalne

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomości i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Dowiedz się o nas więcej

Zobacz, co nowego w Sii

Aktualności

Pokaż więcej newsów
Wyślij zapytanie Dołącz do nas

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?