Klient

Placówki użyteczności publicznej (urząd miasta, szkoły, uniwersytety, biblioteki etc.) stolicy jednego z krajów nordyckich. Miasto zamieszkałe przez wykształconą, wysoko wykwalifikowaną ludność. Posiada doskonałą infrastrukturę i wysoką jakością życia.

Wyzwanie

Wdrożenie narzędzia typu Service Desk do codziennej obsługi potrzeb mieszkańców w zakresie instytucji publicznych.

Co zrobiliśmy

Skonfigurowaliśmy i dostosowaliśmy narzędzie Service Desk do obsługi zgłoszeń mieszkańców i na potrzebę pracowników urzędu. Utworzyliśmy bazę CMDB w połączeniu z narzędziem do Service Desk.

Efekty

Klient otrzymał ergonomiczne i wysokowydajne narzędzie do codziennej pracy procesowej. Komunikacja na styku mieszkaniec-urząd uległa poprawie i digitalizacji.

Dowiedz się więcej
Zobacz więcej

Cały czas szukamy talentów

Dołącz do Sii i zyskaj szanse na udział w podobnych projektach dla prestiżowych Klientów.

Zobacz więcej

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?