Co zyskujesz

Krótki time to market

wdrożenie już w kilka tygodni

Szybsza realizacja wizyt serwisowych

dzięki optymalizacji tras

Skrócenie czasu rozwiązywania zgłoszeń

serwisowych w terenie

Automatyzacja i zwiększenie wydajności

usług serwisowych

Wgląd we wszystkie operacje

w czasie rzeczywistym i w wygodnej aplikacji mobilnej

Poznaj naszych ekspertów

Sprawdź, jak Sii uprości zarządzanie Twoimi usługami serwisowymi dzięki Salesforce Field Service

Poznaj korzyści płynące z wdrożenia narzędzia

Lepsza obsługa klienta

Salesforce Field Service, który jest częścią Service Cloud, zapewnia widok 360 na klienta i umożliwia jego sprawniejszą obsługę. Intuicyjny interface użytkownika i dedykowane konsole ułatwią bieżące śledzenie realizacji usług w terenie przez Twoje zespoły i zarządzanie codziennymi terminami serwisowymi. Raporty i pulpity nawigacyjne zapewnią dokładną widoczność kluczowych danych usług realizowanych w terenie w czasie rzeczywistym. Wdrożone przez nas rozwiązanie automatyzuje powtarzalne działania i powiadamiania klienta o statusach poszczególnych etapów usługi.

Salesforce Field Service, który jest częścią Service Cloud, zapewnia widok 360 na klienta i...

image2

Pełna mobilność

Dzięki aplikacji mobilnej Field Service Lightning Twoi pracownicy terenowi otrzymają dostęp do zleceń, lokalizacji klienta, magazynu i bazy wiedzy. Będą mogli również na bieżąco korzystać z instrukcji technicznych, aktualizować zapasy na samochodach serwisowych, składać zamówienia do magazynu oraz generować raporty serwisowe z dowolnego urządzenia mobilnego, także w trybie offline.

Dzięki aplikacji mobilnej Field Service Lightning Twoi pracownicy terenowi otrzymają dostęp do zleceń, lokalizacji...

image2

Inteligentne planowanie

Wdrożone przez specjalistów Sii narzędzie usprawni Twój proces planowania terminów serwisowych. Dzięki działaniu w oparciu o dane, ograniczona zostaje liczba zgłoszeń, które nie wymagają interwencji serwisanta, to natomiast pozwala efektywniej zarządzać kosztami Twojej organizacji. Śledzenie poszczególnych etapów realizacji zadań przez pracowników w terenie, a także elastyczne reagowanie na zmiany i zmniejszanie przestojów pracowników serwisu przełożą się bezpośrednio na zwiększenie efektywności Twoich usług serwisowych.

Wdrożone przez specjalistów Sii narzędzie usprawni Twój proces planowania terminów serwisowych. Dzięki działaniu w...

image2

Optymalizacja pracy

Narzędzie Field Service Lightning wraz z funkcją automatycznego nadawania priorytetów istotnym zadaniom pozwoli oszczędzić czas Twoich pracowników. Inteligentnie przydziela zadania właściwym inżynierom serwisu w oparciu o ich umiejętności, lokalizację, dostępność części i reguły biznesowe. Co w efekcie przełoży się na zwiększenie wydajności prowadzonych działań. Pomożemy Ci również wykorzystać Field Service Lightning do optymalizacji długoterminowych wizyt serwisowych w terenie dzięki usprawnieniu tras i pracy z widokiem mapy.

Narzędzie Field Service Lightning wraz z funkcją automatycznego nadawania priorytetów istotnym zadaniom pozwoli oszczędzić...

image2

Konserwacja zapobiegawcza

Dzięki automatycznie generowanym alertom i zleceniom pracy otrzymasz od nas możliwość nieograniczonego tworzenia planów konserwacji w celu śledzenia konserwacji zapobiegawczej. Pełniejsza kontrola nad monitorowanymi urządzeniami pozwoli Ci zawczasu zminimalizować ryzyko wystąpienia problemów technicznych.

Dzięki automatycznie generowanym alertom i zleceniom pracy otrzymasz od nas możliwość nieograniczonego tworzenia planów...

image2

Proaktywna obsługa dzięki możliwościom platformy

Eksperci Sii doradzą Ci, jak w najbardziej efektywny sposób wykorzystać możliwości ekosystemu Salesforce do integracji z innymi rozwiązaniami i móc szybciej podejmować działania i trafne decyzje biznesowe dotyczące między innymi zarządzania zwrotami zapasów czy zapotrzebowania na części w połączeniu z systemami magazynowymi. Sztuczna inteligencja zaszyta w platformie pozwoli Ci także na wczesną identyfikację trendów i problemów, a tym samym optymalizację pracy serwisu terenowego i zwiększenie przychodów

Eksperci Sii doradzą Ci, jak w najbardziej efektywny sposób wykorzystać możliwości ekosystemu Salesforce do...

image2

Umów się na darmowe demo Salesforce Service Cloud

Zobacz, jak możesz sprawniej obsługiwać klientów dzięki Salesforce Service Cloud

Nasze referencje świadczą o naszych kompetencjach 

Zobacz wszystkie

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Anna Rębelska

Business Development Manager

Anna Rębelska

Pole może zawierać tylko litery i znaki specjalne

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Zobacz inne produkty Salesforce

Skorzystaj z kompleksowych usług lidera rynku IT

Dowiedz się o nas więcej

Zobacz, co nowego w Sii

Aktualności

Pokaż więcej newsów

Bądź na bieżąco

Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj najświeższe informacje ze świata Sii.

Otrzymaj ofertę

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Sii, skontaktuj się z nami.

Wyślij zapytanie Wyślij zapytanie

Get an offer

Artur Regional Director

Dołącz do Sii

Znajdź idealną pracę – zapoznaj się z naszą ofertą rekrutacyjną i aplikuj.

APLIKUJ APLIKUJ

Join Sii

Dorota Software Engineer

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?