Cel szkolenia
  • Wzrost otwartości, odwagi i jakości relacji w zespole
  • Budowanie pewności siebie wśród członków zespołu
  • Zapobieganie konfliktom dzięki sprawnemu przekazywaniu informacji zwrotnych
  • Wzrost rozwoju osobistego dzięki umiejętności przyjmowania i wykorzystania feedbacku
Korzyści
  • Uczestnicy uzyskają wiedzę o sposobach bez konfliktowego porozumienia w trudnych sytuacjach
  • Uczestnicy rozwiną wiedzę w zakresie wartości osobistych i możliwości łączenia ich z wartościami organizacji
  • Uczestnicy wypracują nowe możliwości zachowań podnoszących efektywność budowania wzajemnego zaufania
  • Poznają techniki asertywnego udzielania informacji zwrotnej: pozytywnej oraz negatywnej
  • Poznają techniki asertywnego reagowania na krytykę.
Zakres szkolenia
  • Cele udzielania informacji zwrotnej w organizacji
    • Czego dotyczy informacja zwrotna, kiedy jej doświadczamy i jak odbieramy – badanie ogólnej postawy do udzielania feedbacku
    • „Feedback dla siebie” – ćwiczenie z użyciem dyktafonu zamieniające postawę wobec informacji zwrotnej
    • Budowa konstruktywnej informacji zwrotnej zaufania – czy istnieje negatywny i pozytywny feedback
    • Model pełnej ekspresji – cztery poziomy udzielania informacji zwrotnej: fakty, myśli, uczucia, potrzeby
    • Korzyści udzielania bieżącej informacji zwrotnej dla pracowników, menadżerów, organizacji – praca warsztatowa w małych grupach
    • Zasady i dobre praktyki udzielania informacji zwrotnych
  • Postawa w sytuacji udzielania informacji zwrotnej
    • Przygotowanie do udzielenia informacji zwrotnej: czas, miejsce, przedmiot rozmowy, przygotowanie psychologiczne
    • Budowanie postawy asertywnej – filary asertywności: otwartość, szczerość, szacunek, odwaga, empatia
    • Opinia zamiast oceny – jakie są różnice w wyrazie słownym, jakie wywołują odczucia u odbiorcy.
    • Postawa nastawiona na poszukiwanie wspólnych rozwiązań – jak myśleć, co mówić by przekazać feedback i osiągnąć pożądany efekt
  • Formy udzielania informacji zwrotnej
    • Pochwała – jak ją wyrazić by nie była odebrana jako manipulacja
    • Różnica między krytyką a konstruktywną informacją zwrotną
    • Radzenie sobie z reakcją innych na odbiór informacji zwrotnej: opór, płacz
    • Asertywne reagowanie w sytuacji: słusznej i niesłusznej krytyki, krytyki wyrażonej krzykiem i w formie aluzji.
    • Coachingowy model informacji zwrotnej – dla jakich pracowników może być zastosowany
Adresaci

Osoby na co dzień pracujące w zespołach wielozadaniowych, odpowiedzialnych za wspólny rezultat i wymagające spójnego rozmienia priorytetów i zadań.

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: PL / EN

Forma kursu
Metody interaktywne: symulacje, karty ról, case study, kwestionariusze do autodiagnozy, praca z kamerą i/lub dyktafonem, praca warsztatowa w podgrupach, praca indywidualna, dyskusja moderowana, mini wykład. Dostępne w formule online.

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Umiejętności miękkie

Zarządzanie stresem i emocjami

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Facylitacja spotkań w IT

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Work&Life Balance

Czas trwania:
1 dzień
Umiejętności miękkie

Trening asertywności

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Współpraca w zespole

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Techniki skutecznego radzenia sobie ze stresem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie sobą w czasie

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Efektywna komunikacja w zespole

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Efektywne zarządzanie zespołem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Praca zdalna – organizacja i komunikacja

Czas trwania:
1 dzień
Umiejętności miękkie

Budowanie odporności psychicznej

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Trening menedżerski

Czas trwania:
2 dni

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden dann auf die englische Sprachversion der Website weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?