Szkolenie mające na celu między innymi wzrost skutecznej komunikacji i współpracy. Prowadzi do szybszego osiągania celów i sprawnego rozwiązywania problemów. Podnosi kompetencje w zakresie rozmów z trudnym klientem.
Sytuacje konfliktowe w rozmowach z klientami
Techniki radzenia sobie z trudnymi klientami
Komunikacja z trudnym klientem
Osoby pracujące z klientem zewnętrznym, administratorzy, osoby rozwiązujące problemy zgłaszane przez Biznes
Sytuacje konfliktowe w rozmowach z klientami
Techniki radzenia sobie z trudnymi klientami
Komunikacja z trudnym klientem
Osoby pracujące z klientem zewnętrznym, administratorzy, osoby rozwiązujące problemy zgłaszane przez Biznes
Liczebność grupy: 8-15 uczestników
Czas trwania: 2 dni
Dostępny język: PL
Dostępny język materiałów: PL
ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.
Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.
Are you sure you want to leave this page?