Cel szkolenia
  • Rozwój umiejętności kierowniczych: zdobycie wiedzy, odwagi i motywacji do stosowania narzędzi kierowniczych w sprawnym kierowaniu zespołem;
  • Zrozumienie wpływu systemu komunikacji i współpracy na jakość relacji z ludźmi, ich zaangażowanie i efektywność pracy.
Korzyści
  • Udoskonalenie umiejętności budowania i rozwijania zespołu;
  • Określenie swoich mocnych i słabych stron w roli menedżera;
  • Określenie swojego indywidualnego stylu kierowania;
  • Udoskonalenie umiejętności komunikowania się z zespołem;
  • Poznanie nowych metod organizacji pracy zespołu i udoskonalenie dotychczasowych;
  • Poznanie metod skutecznego planowania, wyznaczanie celów dla siebie i zespołu oraz metod ich realizacji;
  • Nauka lepszego motywowania pracowników.
Zakres szkolenia
  • Budowanie własnego potencjału jako menadżera
    • Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
    • Współczesne teorie zarządzania w organizacjach
    • Samoocena, samoświadomość, samokontrola
    • Budowanie autorytetu
  • Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli
    • Rodzaje stylów zarządzania
    • Diagnoza stylu zarządzania uczestników
    • Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem – poszukiwanie najlepszego rozwiązania
  • Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
    • Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
    • Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
    • Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości
  • Motywowanie pracowników
    • Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
    • Co motywuje ludzi do działania – potrzeby psychologiczne
    • Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
    • Dbanie o rozwój pracownikównarzędzia rozwoju: coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia
    • Przegląd narzędzi menedżera: coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia
  • Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera
    • Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
    • Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
    • Wzmacnianie zachowań pozytywnych
    • Informacja zwrotna jako motywator
    • Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
  • Recepta na skuteczny zespół
    • Roli kierownika w kreowaniu pozytywnego klimatu w zespole
    • Identyfikacja źródeł nieporozumień, frustracji, demotywacji, trudności we współpracy i wypracowanie usprawnień

 

Adresaci

Menadżerowie, którzy pełnią funkcję kierowniczą, zarządzają zespołami, pracownicy przygotowujący się do pełnienia ról kierowniczych.

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: PL / EN

Forma kursu
Metody interaktywne: gra symulacyjna, kwestionariusze do autodiagnozy, praca warsztatowa w podgrupach, praca indywidualna, dyskusja moderowana, drama stosowana. Dostępne w formule online.

Pobierz pełną ofertę szkoleniową

POBIERZ OFERTĘ

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Przetwarzanie...

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń,

skontaktuj się z ekspertem Sii

Agnieszka Rzeczkowska

Training Practice Manager

Skontaktuj się z ekspertem

Agnieszka Rzeczkowska

lub przeciągnij i upuść załączniki tutaj.

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomość i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe.

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Umiejętności miękkie

Budowanie kultury feedbacku

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Trening asertywności

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie stresem i emocjami

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie sobą w czasie

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Facylitacja spotkań w IT

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Work&Life Balance

Czas trwania:
1 dzień
Umiejętności miękkie

Techniki skutecznego radzenia sobie ze stresem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Współpraca w zespole

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Efektywna komunikacja w zespole

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Efektywne zarządzanie zespołem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Praca zdalna – organizacja i komunikacja

Czas trwania:
1 dzień

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

ZATWIERDŹ