Zapisz się Wyślij zapytanie
PL
angle-down

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Dołącz do nas Kontakt
Wstecz

Sii Polska

SII UKRAINE

SII SWEDEN

Zapisz się Wyślij zapytanie
Cel szkolenia
  • Wzrost otwartości, odwagi i jakości relacji w zespole
  • Budowanie pewności siebie wśród członków zespołu
  • Zapobieganie konfliktom dzięki sprawnemu przekazywaniu informacji zwrotnych
  • Wzrost rozwoju osobistego dzięki umiejętności przyjmowania i wykorzystania feedbacku
Korzyści
  • Uczestnicy uzyskają wiedzę o sposobach bez konfliktowego porozumienia w trudnych sytuacjach
  • Uczestnicy rozwiną wiedzę w zakresie wartości osobistych i możliwości łączenia ich z wartościami organizacji
  • Uczestnicy wypracują nowe możliwości zachowań podnoszących efektywność budowania wzajemnego zaufania
  • Poznają techniki asertywnego udzielania informacji zwrotnej: pozytywnej oraz negatywnej
  • Poznają techniki asertywnego reagowania na krytykę.
Zakres szkolenia
  • Cele udzielania informacji zwrotnej w organizacji
    • Czego dotyczy informacja zwrotna, kiedy jej doświadczamy i jak odbieramy – badanie ogólnej postawy do udzielania feedbacku
    • „Feedback dla siebie” – ćwiczenie z użyciem dyktafonu zamieniające postawę wobec informacji zwrotnej
    • Budowa konstruktywnej informacji zwrotnej zaufania – czy istnieje negatywny i pozytywny feedback
    • Model pełnej ekspresji – cztery poziomy udzielania informacji zwrotnej: fakty, myśli, uczucia, potrzeby
    • Korzyści udzielania bieżącej informacji zwrotnej dla pracowników, menadżerów, organizacji – praca warsztatowa w małych grupach
    • Zasady i dobre praktyki udzielania informacji zwrotnych
  • Postawa w sytuacji udzielania informacji zwrotnej
    • Przygotowanie do udzielenia informacji zwrotnej: czas, miejsce, przedmiot rozmowy, przygotowanie psychologiczne
    • Budowanie postawy asertywnej – filary asertywności: otwartość, szczerość, szacunek, odwaga, empatia
    • Opinia zamiast oceny – jakie są różnice w wyrazie słownym, jakie wywołują odczucia u odbiorcy.
    • Postawa nastawiona na poszukiwanie wspólnych rozwiązań – jak myśleć, co mówić by przekazać feedback i osiągnąć pożądany efekt
  • Formy udzielania informacji zwrotnej
    • Pochwała – jak ją wyrazić by nie była odebrana jako manipulacja
    • Różnica między krytyką a konstruktywną informacją zwrotną
    • Radzenie sobie z reakcją innych na odbiór informacji zwrotnej: opór, płacz
    • Asertywne reagowanie w sytuacji: słusznej i niesłusznej krytyki, krytyki wyrażonej krzykiem i w formie aluzji.
    • Coachingowy model informacji zwrotnej – dla jakich pracowników może być zastosowany
Adresaci

Osoby na co dzień pracujące w zespołach wielozadaniowych, odpowiedzialnych za wspólny rezultat i wymagające spójnego rozmienia priorytetów i zadań.

Cel szkolenia
  • Wzrost otwartości, odwagi i jakości relacji w zespole
  • Budowanie pewności siebie wśród członków zespołu
  • Zapobieganie konfliktom dzięki sprawnemu przekazywaniu informacji zwrotnych
  • Wzrost rozwoju osobistego dzięki umiejętności przyjmowania i wykorzystania feedbacku
Korzyści
  • Uczestnicy uzyskają wiedzę o sposobach bez konfliktowego porozumienia w trudnych sytuacjach
  • Uczestnicy rozwiną wiedzę w zakresie wartości osobistych i możliwości łączenia ich z wartościami organizacji
  • Uczestnicy wypracują nowe możliwości zachowań podnoszących efektywność budowania wzajemnego zaufania
  • Poznają techniki asertywnego udzielania informacji zwrotnej: pozytywnej oraz negatywnej
  • Poznają techniki asertywnego reagowania na krytykę.
Zakres szkolenia
  • Cele udzielania informacji zwrotnej w organizacji
    • Czego dotyczy informacja zwrotna, kiedy jej doświadczamy i jak odbieramy – badanie ogólnej postawy do udzielania feedbacku
    • „Feedback dla siebie” – ćwiczenie z użyciem dyktafonu zamieniające postawę wobec informacji zwrotnej
    • Budowa konstruktywnej informacji zwrotnej zaufania – czy istnieje negatywny i pozytywny feedback
    • Model pełnej ekspresji – cztery poziomy udzielania informacji zwrotnej: fakty, myśli, uczucia, potrzeby
    • Korzyści udzielania bieżącej informacji zwrotnej dla pracowników, menadżerów, organizacji – praca warsztatowa w małych grupach
    • Zasady i dobre praktyki udzielania informacji zwrotnych
  • Postawa w sytuacji udzielania informacji zwrotnej
    • Przygotowanie do udzielenia informacji zwrotnej: czas, miejsce, przedmiot rozmowy, przygotowanie psychologiczne
    • Budowanie postawy asertywnej – filary asertywności: otwartość, szczerość, szacunek, odwaga, empatia
    • Opinia zamiast oceny – jakie są różnice w wyrazie słownym, jakie wywołują odczucia u odbiorcy.
    • Postawa nastawiona na poszukiwanie wspólnych rozwiązań – jak myśleć, co mówić by przekazać feedback i osiągnąć pożądany efekt
  • Formy udzielania informacji zwrotnej
    • Pochwała – jak ją wyrazić by nie była odebrana jako manipulacja
    • Różnica między krytyką a konstruktywną informacją zwrotną
    • Radzenie sobie z reakcją innych na odbiór informacji zwrotnej: opór, płacz
    • Asertywne reagowanie w sytuacji: słusznej i niesłusznej krytyki, krytyki wyrażonej krzykiem i w formie aluzji.
    • Coachingowy model informacji zwrotnej – dla jakich pracowników może być zastosowany
Adresaci

Osoby na co dzień pracujące w zespołach wielozadaniowych, odpowiedzialnych za wspólny rezultat i wymagające spójnego rozmienia priorytetów i zadań.

Liczebność grupy: 8-15 uczestników

Czas trwania: 2 dni

Dostępny język: PL / EN

Dostępny język materiałów: PL / EN

Forma kursu

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).
Metody interaktywne: symulacje, karty ról, case study, kwestionariusze do autodiagnozy, praca z kamerą i/lub dyktafonem, praca warsztatowa w podgrupach, praca indywidualna, dyskusja moderowana, mini wykład. Dostępne w formule online.

Pobierz materiały

Pobierz

Dziękujemy!

Przepraszamy, coś poszło nie tak.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Pobierz materiały

Pobierz

Wybierz najdogodniejszy termin

Umiejętności miękkie

Budowanie kultury feedbacku

Lokalizacja:
On-line
Język:
PL
Termin:
18.11.2024 - 19.11.2024
Cena netto:
1 400 PLN
Umiejętności miękkie

Budowanie kultury feedbacku

Lokalizacja:
On-line
Język:
PL
Termin:
18.12.2024 - 19.12.2024
Cena netto:
1 250 PLN
1 400 PLN

Dziękujemy za zapisanie się na szkolenie.

Skontaktujemy się z Tobą w celu finalizacji zapisu.

WYŚLIJ KOLEJNY FORMULARZ

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Dziękujemy za zapisanie się na szkolenie.

Skontaktujemy się z Tobą w celu finalizacji zapisu.

WYŚLIJ KOLEJNY FORMULARZ

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

Może Cię również zainteresować

Umiejętności miękkie

Trening asertywności

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie stresem i emocjami

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Facylitacja spotkań w IT

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Work&Life Balance

Czas trwania:
1 dzień
Umiejętności miękkie

Techniki skutecznego radzenia sobie ze stresem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Trening menedżerski

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Zarządzanie sobą w czasie

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Efektywna komunikacja w zespole

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Efektywne zarządzanie zespołem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Komunikacja z trudnym Klientem

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Budowanie odporności psychicznej

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów

Czas trwania:
2 dni
Umiejętności miękkie

Train the Trainers

Czas trwania:
2 dni

Jeśli masz pytania dotyczące naszych szkoleń, skontaktuj się z ekspertami Sii

Natalia i Agata

Zespół Praktyki Szkoleniowej

Skontaktuj się z ekspertami

Natalia i Agata

Załączony plik:

  • danieltroc.pdf

Dopuszczalne rozszerzenia: DOC, DOCX, PDF (max 5MB)

Dziękujemy za wypełnienie formularza.

Zapoznamy się z treścią Twojej wiadomości i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak będzie to możliwe

Przepraszamy, coś poszło nie tak i Twoja wiadomość nie została dostarczona.

Odśwież stronę i spróbuj ponownie

Błąd przesyłania pliku

Żaden plik nie został przesłany

Nieprawidłowy rozmiar pliku (maks. 5 MB)

Nieprawidłowy format pliku

Pusty plik

Przetwarzanie...

ITIL®, PRINCE2® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy AXELOS Limited i używanymi za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
AgilePM® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Agile Business Consortium Limited. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kursy AgilePM® są oferowane przez Sii, spółkę stowarzyszoną z Quint Wellington Redwood, akredytowaną organizację szkoleniową The APM Group Ltd.
Lean IT® Association jest zastrzeżonym znakiem towarowym Lean IT Association LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone.
SIAM™ jest zastrzeżonym znakiem towarowym EXIN Holding B.V.
Wszystkie ceny podane na stronie to ceny netto. Należy doliczyć podatek VAT 23%.

Änderungen im Gange

Wir aktualisieren unsere deutsche Website. Wenn Sie die Sprache wechseln, wird Ihnen die vorherige Version angezeigt.

This content is available only in one language version.
You will be redirected to home page.

Are you sure you want to leave this page?

Einige Inhalte sind nicht in deutscher Sprache verfügbar.
Sie werden auf die deutsche Homepage weitergeleitet.

Möchten Sie fortsetzen?